sobota, 21 września 2013

Pomadka ochronna Tisane SUNTIME - recenzja.

Lato się kończy, a więc czas na recenzję kolejnego produktu, który był mi niezbędny w tyn okresie: 
Pomadka ochronna UVA/UVB SPF 30 Tisane SUNTIME


Opis produktu:

Kosmetyk naturalny przeznaczony do pielęgnacji i ochrony ust z filtrem UVA/UVB SPF 30.


Działanie:
Chroni usta przed skutkami silnego nasłonecznienia.
Chroni usta przed niekorzystnym wpływem czynników atmosferycznych.
Regeneruje naskórek ust uszkodzony wskutek działania słońca, wody, wiatru, zimna, zimna oraz opryszczki.
Wygładza, nawilża, odżywia usta szorstkie i spierzchnięte.


Ochrona ust podczas:
  • Opalania
  • Uprawiania sportów wodnych,
  • turystyki pieszej i rowerowej,
  • Górskich wspinaczek,
  • Każdej innej aktywności w warunkach silnego nasłonecznienia.

Cena: 10,85zł
Waga: 4,3g
Producent: Herba Studio
www.herbastudio.pl

Stosowanie:
 
Pomadkę nakładać na usta każdorazowo przed wyjściem na zewnątrz przy silnym słońcu, wietrze, deszczu, zimnie. Powtarzać aplikację w razie potrzeby, szczególnie po posiłkach.


Składniki aktywne:
 
Dwutlenek tytanu, Filtr UV, Ekstrakty ziołowe, miód, olej z oliwek, olej rycynowy, masło karite, masło kakaowe, wosk pszczeli, witamina E.

 
Skład:
 
Ricinus Communis Seed Oil, Isopropyl Myristate, Sucrose Tetrastearate Triacetate, Paraffin, Copernicia Cerifera Cera, C12-15 Alkyl Benzoate, Titanium Dioxide (nano), Cera Alba, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Lanolon, Olea Europaea Fruit Oil, Mel, Echinacea Purpurea & Melissa Officinalis Extract & Silybum Marianum Extract, Butyrospermum Parkii Butter Extract, Theobroma Cacao Seed Butter, Aluminum Stearate, Glyceryl Stearate, Lauryl PEG/PPG-18/18 Methicone, Tocopheryl Acetate, Parfum, Propylene Glycol, Ethyl Vanillin, Caprylhyhydroxamic Acid, Caprylyl Glycol, Glycerin, Polyhydroxystearic Acid, Alumina, BHA, Hexyl Cinnamal.
 

Moja opinia:
 
Ta pomadka została zabrana przeze mnie na wyjazd nad morze. Spakowałam ją wraz z kończącą się mi już pomadką od FlosLek SunCare.

Pomadka Tisane jest dość twarda i zostawia bardzo lekką warstwę na ustach. Nie błyszczy się, a więc może być również stosowana przez mężczyzna.
 
Ma delikatny zapach. Mąż i córcia stwierdzili, że jest to truskawka.

Po jej nałożeniu nie czuć natychmiastowego nawilżenia, ale skutecznie chroniła moje usta od słońca na plaży. Nie spierzchły mi, ani się nie przesuszyły.

Nie rozpuściła się też od wysokiej temperatury.

Uwielbiam balsam Tisane, tym bardziej byłam ciekawa tej pomadki. Spełniła swoje zadanie, ale jednak wolę czuć na ustach natychmiastowe nawilżenie, a tu takiego odczucia nie miałam.


 
Trochę zatęskniło mi się za morzem, jak patrzę na te zdjęcia... Na pierwszej fotce na drugim planie widać moją córcię :)
Też tęsknicie już za wakacjami?

22 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że Tisane produkuje pomadkę z filtrem przeciwsłonecznym :) Co do nawilżania, miałam taki sam problem z pomadką Dermedic, niestety tego typu pomadki tak już mają. Bardziej chronią przed słońcem i wiatrem, niż nawilżają :/

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim przypadku też się sprawdziła. Och... wakacje, kiedy to było :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z testowaniem swojej chyba muszę czekać kolejnych wakacji... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ciepłe dni jak znalazł :)
    Szkoda, że u nas teraz jesień...

    OdpowiedzUsuń
  5. też ją posiadam jest rewelacyjna i dobrze nawilża i smak ma boski ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spf 50 na twarz stosujemy nawet zimą, zachęciłaś nas pomadką z tak wysokim filtrem:) na prawdę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele osób ją sobie chwali :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne, ja ostatniego dnia przed wyjazdem do domu, już poczułam ogromną tęsknotę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm ja chcę tą zwykłą przetestować;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobrze nawilża.Moja pomadka latem sprawdziła sie w stu procentach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie zdjęcia we wrześniu, czy Ty Mirago nie masz serca? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Melanią nie masz serca, wiesz. Chcę lata i tej plaży.

      Usuń
    2. Tak sobie przeglądałam i wzięło mnie na wspominki.

      Usuń
  12. heh.. i nie wiem czy płakać (bo takie lato i wspomnienia...) czy cieszyć się, że produkt dobry... heh.

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zobaczyłam tą pomadkę z filtrem to aż mi się wakacje przypomniały! :D
    Ja używałam z Flos-leka, bardzo mi odpowiadała. Tej jeszcze nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W lecie nie rozstaję się z pomadką z filtrem, ale Tisane jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.