środa, 14 listopada 2012

Współpraca z MARC ANTHONY i ich konkurs

Za pośrednictwem Agencji Get in Touch zawarłam współpracę z marką Marc Anthony i będę testować od nich Odżywkę rewitalizującą z marokańskim olejkiem arganowym. 
Zanim jednak przejdę do testowania mam dla Was zapowiedź konkursu organizowanego przez SNESE&BODY dla marki MARC ANTHONY.

Warunkiem przystąpienia do konkursu będzie zalogowanie się na stronie konkursu na portalu Rossnet w zakładce TUTAJ
i odpowiedzenie na pytanie: Jaki jest Twój ulubiony produkt Marc Anthony?


Nagrody:

- zaproszenie w raz z osoba towarzyszącą na metamorfozę do salonu Marc Anthony w Toronto

- 50 zestawów kosmetyków Marc Anthony z nowej serii 



Konkurs będzie trwał od 22 listopada do 16 grudnia.

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajna współpraca i testowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do przetestowania dostane jeszcze dwa inne produkty. Na prawde jestem ciekawa jak sie sprawdza u mnie :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna współpraca :) gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek arganowy świetnie działa na włosy, czytałam same dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i zazdroszczę współpracy, osobićie uwielbiam tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz będę używać produktu od nich.

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.