sobota, 10 listopada 2012

TAG: Liebster Blog po raz trzeci.

Choć się zarzekałam, że ten tag już u mnie zakończony, zawitał do mnie po raz trzeci, a tak naprawdę to już chyba po raz ósmy. Tyle przynajmniej blogerek mnie nominowało.

A więc TAG: Liebster Blog




Pierwsze pytania pochodzą od blogerki Claudii:

1. Jaki kosmetyk używałaś przez ostatni miesiąc i możesz go polecić?
Antyoksydacyjny krem na noc Herbs Concentiates VIVETIA

 2. Bez jakiego kosmetyku byłabyś w stanie się obejść?
Peelingu do twarzy

3. Na co zwracasz uwagę przy nowo poznanych osobach?
Na szczerość

4. Jesteś łasuchem czy stronisz od słodyczy?
Lubię słodkości, ale bez problemu mogę się ograniczyć


5. Jak często malujesz paznokcie?
Jak mi się zachce


6. Jesteś maniakiem nowinek technologicznych?
Nie


7. Co masz zawsze w swojej podręcznej kosmetyczce? 
Błyszczyk, Tusz do rzęs


8. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
Nie pamiętam


9. Twoja ulubiona część garderoby?
spodnie?


10. Ulubiony zespół ostatnich miesięcy?
Nie mam takiego


11. Jak blogowanie zmieniło Twoje podejście do kupowania kosmetyków/ciuchów?
Jestem bardziej zorientowana w markach kosmetycznych i częściej zwracam uwagę na ich składy. Modowo się nic nie zmieniło




Drugi zestaw pytań przygotowała Panna mi:

1. Ulubiony cytat ... ?
Nie mam


2. Książka czy film?
Książka, choć ostatnio zaniedbałam czytanie


3. Ulubiony wokalista ostatnich miesięcy ?
Jak zawsze Piasek


4. Czego w Twojej kosmetyczce nie mogło by zabraknąć ?
Tuszu do rzęs


5. Szminka czy błyszczyk?
Błyszczyk


6. Kawa czy herbata ?
Kawa, czasem herbatka


7. Czerń czy biel ?
Nie wiem


8. Twój znak zodiaku ?
Ryby


9. Ulubiona potrawa ?
Pierogi ruskie


10. Ulubiony kolor?
Nie mam


11. Ulubiony gadżet ?
Nie mam



Ja nie Taguję nikogo. Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.