piątek, 30 listopada 2012

Przesyłka ekspresowa od sklepu kosmetycznego MINERWA

Niedawno udało mi się zawrzeć współpracę ze sklepem kosmetycznym MINERWA.
Przyznam się, że na ich stronach byłam już wiele razy. Mają również swojego bloga, na którym dość często organizowane były konkursy, w których prócz możliwości wygrania jakiegoś kosmetyku, każdy uczestnik otrzymywał 10%rabat na zakupy. Ich asortyment jest bardzo ciekawy. Jest tam wiele produktów jak dla mnie nieznanych, ale o bardzo dobrym składzie.
 
 
 
Tak piszą na swojej stronie internetowej:

Szanowni Państwo, Witamy w sklepie kosmetycznym “Minerwa”. Polecamy produkty wysokiej jakości renomowanych firm. Dzięki zróżnicowaniu cenowemu, każdy z Was może dobrać coś odpowiedniego dla siebie. Jeżeli macie problemy z doborem odpowiednich preparatów, zapraszamy na stronę gabinetową. Napiszcie do nas lub wypełnijcie ankietę, polecimy kosmetyki odpowiednie dla Waszej skóry.
 

Do testowania w ekspresowym tempie otrzymałam produkt przeznaczony do pielęgnacji stóp:




ALLPRESAN Fuss Med
Krem w piance do stóp – skóra zrogowaciała, 
15% mocznika 75ml
 


Jeśli chodzi o moje stopy, to ciągle próbuję dojść z nimi do ładu. Używam obecnie kremu z mocznikiem, ale myślę, że pianka wspomoże moją regenerację tej części ciała. Oczywiście opinia o tym produkcie pojawi się na moim blogu.
 
Pełną ofertę produktową sklepu Minerwa znajdziecie TUTAJ.
 
 
Znacie już ten internetowy sklep kosmetyczny?

11 komentarzy:

  1. nie znam sklepu, ale też walczę ze stopami, więc daj znać jak się pianka spisze, może to będzie okazja do zapoznania się bliżej z ofertą tego sklepu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie nowość bo nie wiedziałam że są pianki do stóp

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam ten kosmetyk do wyboru , ale zdecydowałam się jednak na szampon z nanosrebrem :) Widzę, że nawiązałyśmy w tym samym czasie tą samą współpracę, super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja juz czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już doprowadziła swoje stopy do stanu idealnego :) Recenzję z chęcią przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa formuła, w piance nie stosowałam nic do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy kosmetyk, pianki do stóp jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.