piątek, 30 listopada 2012

Pieczywo GRANEX zawiera BŁONNIK z dodatkiem amarantusa - śniadanie.

Dziś pokażę Wam moje śniadanko z wykorzystaniem:

Pieczywo GRANEX zawiera BŁONNIK z dodatkiem amarantusa
 

 
Najpierw kilka informacji o produkcie:
 
Pieczywo Zawiera Błonnik wytwarzane jest z pełnych ziaren sześciu zbóż – żyta, pszenicy, kukurydzy, owsa, jęczmienia i amarantusa z dodatkiem ziaren słonecznika. Jest to produkt całkowicie naturalny, nie zawierający sztucznych spulchniaczy i ulepszaczy.Do jego produkcji nie używamy również mleka w proszku.
 
 
 
Waga: 140g
Producent: Granex Sp. z o.o.
www.granex.pl
 
 
 

Skład surowcowy:
 
 
Moja opinia:



Pieczywko jest bardzo chrupiące. Od klasycznych ma bardziej żółty kolor. I są bardzo słone, dla mnie za słone, gdybym chciała zjeść na przykład je z wędliną lub serem żółtym.
Ale znalazłam dla nich inne zastosowanie - trochę zainspirowałam się blogerką Antoniną Guzik.


I tak kroję pieczywko na małe kwadraciki lub trójkąciki i wrzucam do szklanki.
Dodaje na przemian żurawinę, orzechy włoskie, orzechy laskowe, mandarynki i polewam miodem oraz jogurtem. Tu już nie czuje tego słonego posmaku i wcale nie gryzie się już ze słodyczą miodu.
 

Wyszło bardzo smaczne śniadanko. Jak widać na zdjęciu smakowało nie tylko mi, ale i mojej córeczce, która nie chciała z jedzeniem poczekać do końca sesji zdjęciowej.
 

Produkt otrzymałam do przetestowania za pośrenictwem profilu na FB Uwaga Zrzucam, których znajdziecie TUTAJ.
 
 

 

Lubicie takie pieczywka? Z czym polecacie?

6 komentarzy:

  1. oj tak,nawet bardzo:)
    na sucho lubie najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, no wpraszam się na śniadanie do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. to pieczywko smakuje mi najbardziej:) fajny pomysł podałaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo smacznie :) Takie połączenie musli z pieczywem :) Granex super pieczywo, polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka mała rączka sięga po śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.