niedziela, 11 listopada 2012

TAG: Moje kosmetyczne marzenia

Kolejna zabawa z Tagiem, tym razem wytypowała mnie blogerka Mela do swojego Tagu:
 
Moje kosmetyczne marzenia
 


Zasady Tagu:

1. Zamieść banner na swoim blogu i napisz kto jest jego inicjatorem.
2. Wybierz 5 rzeczy (kosmetyk/akcesoria kosmetyczne), o których marzysz.
3. Napisz co w tych rzeczach Cię urzekło i dlaczego chciałabyś je mieć.
4. Otaguj 8 blogowych koleżanek i poznaj ich marzenia

Właściwie to raczej nie marzę o tym czego nie mogę mieć w sferze kosmetycznej, ale jak tak głębiej pomyślałam, to do głowy przychodzą mi dwie rzeczy:
 
Szczotka do włosów Tangle Teezer*
 

Sleek Makeup Au Naturel i-Divine Palette - Paleta 12 cieni*
 
 
*zdjęcia pochodzą z internetu
 
 
A kogo Taguję? A wszystkie moje Obserwatorki.
Chwalcie się  u siebie na blogach, co chciałybyście zdobyć ze świata kosmetycznego.
Chętnie się dowiem.

4 komentarze:

  1. TT też jest na mojej wish liście;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sleek Au Naturel to na prawdę świetna paleta, warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę wszystkie wersje zapachowe olejku z Alterry :D
    Mam to nawet w swojej wishliście na blogu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.