piątek, 16 listopada 2012

Formuła VM-75 Solgar - podsumowanie kuracji.

Ponad miesiąc temu mój mąż zaczął jesienne wzmacnianie organizmu za pomocą produktu marki SOLGAR:

Formuła VM-75 (kaps. roślinne)wysokiej potencji schelatowane witaminy i minerały
 


 
Opakowanie: 60 kapsułek
Producent: Solgar Vitamin and Herb USA
Dystrybutor: Solgar Polska Sp. z o.o.
 
Szczegółowe informacje o tym produkcie znajdziecie w mojej wcześniejszej notce:
Formuła VM-75 SOLGAR - jesienna KURACJA TUTAJ.
 
 
Moja opinia:

Ten suplement diety stosował mój mąż przez okres trochę dłuższy niż jeden miesiąc. Kuracja starcza na 30 dni po 2 kapsułki, ale ze względu na jego niesystematyczność trwało to troszkę dłużej. Zawsze przyjmował je po jedzeniu popijając dużą ilością wody.
Według jego relacji kapsułki bardzo łatwo się połyka. Są w specjalnych niealergizujących powłoczkach z pochodnej celulozy, więc nie jest wyczuwalny żaden ich smak. Nie zauważyliśmy również żadnych skutków ubocznych. Także żołądkowych.
Ze względu na bogaty skład i o wysokiej wchłanialności jestem pewna, że mąż uzupełnił wszelkie niedobory witaminowo-mineralne i jest przygotowany na porę jesienno-zimową. Mam nadzieję, że w tym roku nie przyniesie do domu żadnych wirusów i wszyscy przetrwamy ten sezon będąc zdrowym. Jak na razie nie narzeka na swój stan zdrowia oraz witalność.
 

Jeśli chodzi o dostępność tego produktu, to produkty Solgar dostępne są wyłącznie w wybranych aptekach, ale również i w internetowych.



Więcej informacji o firmie Solgar znajdziecie TUTAJ oraz na FB TUTAJ.
 
 
A jak u Was z suplementami diety? Stosujecie? Czy może uważacie, że nie ma takiej potrzeby?                                                                                                              

8 komentarzy:

  1. bardzo fajne suplementy, i ja w koncu musze zadbac o swojego malżonka :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę śmiało polecić. Jest to produkt wysokiej jakości i dokładnie przebadany w Instytucie naukowym znajdującym pod N.Jorkiem, który zajmuje się wyłącznie badaniem wpływu witamin, minerałów i ziół na organizm.

      Usuń
  2. O ciekawe....

    Ja właśnie kończę 2 miesięczną kurację VITAPIL i dzisiaj zapewne napiszę recenzję ;) także zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej skupiam się na zdrowym odżywianiu chociaż w okresie tzw. przesileń także wspomagam się suplementami w zależności od potrzeb :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja rzadko kiedy przyjmuję suplementy ale chyba pora zacząć ponieważ ostatnio coś dopadały mnie częste infekcje

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekam na Mega Krzem od Ciebie :) Ciekawe kiedy dojdzie..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja codziennie biorę tran oraz rutinoscorbin, jesień to paskudny czas i bardzo łatwo o przeziębienie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby Mężowi zdrówko dopisywało :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.