sobota, 14 czerwca 2014

Zakupy ciuszkowe na szybko

Skusiłam się ostatnio na zakupy odzieżowe. 


Nie mogłam ominąć Sinsay oczywiście i wyszłam z tego sklepu z dwiema koszulkami po 9,99zł. Tak mnie naszło na te kozy... ;)
A róż (zdjęcie nr 1 ukazuje prawdziwy odcień) z czarnym nadrukiem świetnie pasuje mi do czarnych spodni.



Reszta zakupów o dziwo trafiła mi się w Carrefour. Spodnie w kwiaty za 30zł, podobny wzór widziałam w Sinsay, ale za 60zł.


I tenisówki za 12,99zł.



Ja tam jestem zadowolona, bo dość szybko i tanio udało mi się co nieco uzupełnić garderobę. Na modzie może zbytnio się nie znam, nie spędzam też nigdy wielu godzin na takich zakupach, ale przynajmniej wszystko co kupiłam na mnie świetnie leży ;)

Mojej rodzince nic nie kupiłam, ale ostatnio dostali takie świetne koszulki, że i tak im trochę zazdroszczę. W przyszłym tygodniu zresztą pochwalę się i ich ciuszkami na blogu.


A co nowego w Waszych garderobach? Lubicie zakupy? Macie na to czas?

40 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne ciuszki :) wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy ;) fajne trampki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulki bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy ;) Spodnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zakupy uwielbiam, ale czasem czasu brak :) fajne rzeczy kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie jak dla mnie rewelacja ;) Koszulki też mi się podobają ;) Lubię zachodzić do Sinsay'a ;) Często mają fajne łaszki w promocji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie dalej mnie zachwycają ;)
      W Sinsay zawsze wiele okazji cenowych jak dla mnie.

      Usuń
  8. Fajny styl - podobają mi się buty i koszulki. Wrzucisz stylizacje? Pozdrawiam i zapraszam do siebie:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stawiam na wygodę, bo zawsze towarzyszy mi moja wszędzie pędząca córeczka.

      Usuń
  9. uwielbiam zakupy! super spodnie!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Sinsay to teraz mój ulubiony sklep;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, choć podobno kierowany dla nastolatek. Tak przynajmniej wyczytałam dziś na ich profilu na FB.

      Usuń
  11. Swietne te trampeczki! Wygladają na cieniutkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że sezon wytrzymają. Polowałam na jakieś tanie już jakiś czas.
      W Biedronce były fajne w paseczki, ale rozmiar mi nie pasował.

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Tak, śmieszne takie, ale teraz na koszulkach można znaleźć praktycznie wszystko.

      Usuń
  13. Jutro chyba sobie kupię takie spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne ubranka, podobają nam się:))

    OdpowiedzUsuń
  15. super zakupy :) spodnie fajne

    OdpowiedzUsuń
  16. Super koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko mi się podoba :) Koszulki są świetne i do tego ta kusząca cena :)) A spodnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ze względu na cenę wzięłam dwie, nie musiałam wybierać, która lepsza ;)

      Usuń
  18. ja nie mam za bardzo czasu na chodzenie po sklepach, a szczególnie żeby kupować ciuszki moich maluszków, które tak szybko rosną... dlatego wybieram zakupy online. A nawiązując do pytania o ulubione sklepy, ostatnio zakochałam się w ubrankach z maxmia.eu, są takie urocze :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.