sobota, 28 czerwca 2014

Wyniki Konkursu "Poczuj wiatr we włosach"

To będzie post z Wynikami Konkursu "Poczuj wiatr we włosach" ogłoszonego TUTAJ.



Zgłoszeń było sporo i miałam straszny dylemat, by wybrać tylko trzy. Ale nie zwlekając już więcej, oto osoby, które wygrały zestaw kosmetyków sponsorowany przez Beliso - dystrybutora marki Cece of Sweden:


Monika N
Świat piękna i testowania
dormo


Czekam na Wasze adresy+tel. na miraga@interia.eu
Koniecznie piszcie ze skrzynki pocztowej podanej w zgłoszeniu, a w temacie dodajcie: Konkurs Cece of Sweden.
 

Gratulacje.

21 komentarzy:

  1. Gratulacje!

    Zapraszam na kosmetyczno-niespodziankowe candy:
    www.konsumentka-anula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo dziękuję! :) Bardzo się cieszę :) Już piszę oczywiście maila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow...i mnie się udało, cieszę się bardzo i zaraz wysyłam dane :)
    Dla pewności aż sprawdziłam,czy inny "Świat piękna i testowania" nie zgłaszał się w rozdaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo i gratuluję pozostałym laureatkom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dziewczyny z blogami się pochwalą u siebie nagrodą.

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.