piątek, 20 czerwca 2014

Szampon Dermedic

Dziś o kosmetyku, który może być produktem rodzinnym:
Szampon do włosów chroniący skórę atopową Dermedic


  •     Nie podrażnia i nie wysusza skóry głowy
  •     Ma pozytywny wpływ na gojenie ran
  •     Poprawia kondycję nawet wyjątkowo wysuszonej skóry głowy
  •     Łagodzi uczucie swędzącej skóry głowy
  •     Nie szczypie w oczy
  •     Odbudowuje warstwę ochronną skóry głowy

Produkt hypoalergiczny. Do codziennego stosowania również dla dzieci powyżej 3. roku życia

Rezultat:
Delikatnie oczyszczona skóra głowy, bez podrażnień.


Cena: około 15,00zł
Pojemność: 200ml
Producent: BIOGENED


Składniki aktywne:

Olej z lnu z zawartymi w nim NNKT Omega 3, Omega 6, Omega 9, Betaina, Polyquaternium-7, czynnik przeciwświądowy, układ środków myjących i kondycjonujących włosy


Skład:




Moja opinia:

Ten szampon stosowała cała moja rodzina. Butelka jest otwierana w wygodny sposób za pomocą przycisku "press".

Konsystencja szamponu to bezbarwny żel. Nie jest zbyt rzadki, pieni się odpowiednio.



Ma bardzo ładny, świeży zapach.

Głównym użytkownikiem szamponu jest mój mąż, który mając krótkie włosy dość często go używa, nawet codziennie. Dobrze oczyszcza skórę i głowę nie wysuszając jej. Szampon sporadycznie używany był też przez moją córcię. Ma ona 4-lata, a można go używać już od 3 roku życia. No i nie szczypie w oczy.

Ja ze swojej strony dodam, że po jego użyciu czuję coś w rodzaju odświeżenia skóry głowy. Jednak dla łatwiejszego rozczesywania włosów konieczne jest użycie u mnie odżywki do włosów.


Więcej informacji znajdziecie TUTAJ. FB TUTAJ.


http://www.dermedic.pl/pl/


Co polecacie obecnie z Dermedic?

25 komentarzy:

  1. dla mojego męża chyba też by się nadał. bo ma alergię prawie po każdym... ten wydaje się łagdony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też na niektóre szampony narzekał, tu akurat nie.

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze nic z Dermedic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają sporo kosmetyków na różne problemy skórne.

      Usuń
  3. Wygląda ciekawie - rozejrzę się za nim.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja miałam płyn micelarny i był nie do końca fajny

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej firmy miałam jedynie płyn micelarny...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z firmy Dermedic jeszcze nic nie miałam , ale szampon prezentuje się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam ten szampon, jest ok i rzeczywiście nie szczypie w oczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szczypanie istotne dla mojej córci, bo pozwala płukać sobie włoski prysznicem.

      Usuń
  9. mieliśmy ten szampon jest świetny, córka ma zmiany azs na skórze głowy i spisał się super

    OdpowiedzUsuń
  10. Firmę bardzo lubię, więc chętnie wypróbuje i ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiedziałam, że mają szampony, może kiedyś wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ten szampon, a dla mniejszych dzieci Kremowy żel do mycia EMOLIENT LINUM.

      Usuń
  12. cenię sobie tą firmę :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  14. coraz częściej sięgam po produkty Dermedic ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze żadnego produktu Dermedic - może poza kilkoma próbkami produktów dla juniora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas była już prawie cała gama dla dziecka.

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.