poniedziałek, 30 czerwca 2014

Chusteczki nawilżane dla kobiety Gentle Day

Dziś o jeszcze jednym produkcie Genle Day:
Chusteczki nawilżane ECO do higieny intymnej
 
  • Chusteczki ekologiczne, posiadają certyfikat ekologiczny Oeko-Tex® 100 (Nr 2011LK0006), spełniają wymagania ekologiczne dla produktów posiadających bezpośredni kontakt ze skórą.
  • Małe opakowanie (10 szt./op.), wygodne do noszenia w torebce.
  • Wykonane z delikatnego, ekologicznego włókna bambusowego.
  • Bezzapachowe, niewybielane chlorem, wolne od parabenów, alkoholu, laurylosiarczanu sodu.
  • Z ekstraktem z aloesu i witaminą E.

Cena: 7,12zł 6,05zł
Sztuk: 10


Skład:


Moja opinia:


Chusteczki nawilżane do higieny intymnej to produkt, który może się przydać w szczególnych sytuacjach. Pomogą zapewnić wtedy komfort kobiecie. Wielkościowo zmieszczą się w każdej torebce, więc można zabrać je ze sobą zawsze wtedy, kiedy będą mogły się przydać.

Zamykane są za pomocą przylepca, który umożliwia wielokrotne otwieranie i zamykanie opakowania.



Jak dla mnie chusteczki są bezzapachowe, bez żadnych chemicznych woni. I bardzop dobrze, nie ma potrzeby, by były specjalnie perfumowane. Dodatkowo są delikatne, wykonane z włókna bambusowego.
To co je odróżnia od innych produktów tego typu to na pewno skład, na drugim miejscu znajdziemy aloes. 

Są odpowiednio wilgotne, ale nie nazbyt mokre. Takie akurat.


TUTAJ znajdziecie miejsca, gdzie można je zakupić. Szukajcie też ich w aptekach doz TUTAJ, gdzie są zazwyczaj do odebrania w ten sam dzień lub kolejny. Obecnie w promocji -15%.
 


Więcej informacji znajdziecie TUTAJ. FB TUTAJ.
Poznaliście już tę markę.

28 komentarzy:

  1. Znam tę markę tylko ze słyszenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się szczególnie przekonałam do ich wkładek.

      Usuń
  2. uwielbiam takie chusteczki i zawsze muszę mieć je pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są./ Właśnie skończyła opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Do torebki idealne, podoba mi się opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używam Lactacyd....najlepsze są i nie zmienie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o higienę intymną, to wiadomo, że nie ma co eksperymentować co chwilę.

      Usuń
  6. Znam markę i jestem z nich zadowolona:))

    OdpowiedzUsuń
  7. coraz więcej pozytywnych opinii na ich temat jest na blogach :o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio dużo o nich słyszałam, ale sama jeszcze nie miałam okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej firmy, ale chusteczki wydają się ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, widzę może 3 raz na oczy ten produkt :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przydatne są takie chusteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Produkty gentle day są świetne ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. ja unikam kosmetyków i chusteczek do higieny intymnej, które mają w składzie PEG, SLS i parabeny, także na te niestety bym się nie skusiła. Ale za to mają plus za aloes :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię tego typu chusteczki :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Praktyczne opakowanie, muszę koniecznie poznać takie chusteczki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Używam tego typu chusteczek, ale tych nie znałam. Cena jednak jest dość wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Też jestem w trakcie testów :) Recenzja pojawi się za jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie chusteczki są bardzo wygodne. Bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja miałam podpaski z tej firmy i jestem nimi wprost oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znałam tej marki.. Z opisu widać, że są fajne, więc rozejrzę się w aptece za nimi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.