piątek, 13 czerwca 2014

W sieci: Propozycje współpracy dla blogera part. 5

Oprócz pojawiających się sporadycznie naborów do testów coraz trudniej znaleźć w sieci stałe propozycje współpracy dla blogera. Coś tam jednak dla Was wygrzebałam. Może komuś się nada.
Biżuteria TU. (celujcie raczej: współpraca indywidualna)


Zostań videoblogerką Futurosa.net TU. (w sumie konkurs, zgłoszenia do 15.06.2014)


Testy sensoryczne produktów Dr. Oetker dla mieszkańców Trójmiasta lub okolic TU. (ankieta TU)


Moda TU
oraz TU.



Poszukują osoby chętne do pisania artykułów związanych z nowinkami kosmetycznymi, dbaniem o skórę różnych typów, makijażem na każdą okazję... TU.


I jeszcze testy, gdzie nikt nie mówi, że trzeba być blogerem, by się zgłosić, ale na pewno można ;)

Testowanie butelek antykolkowych Canpol babies (3 szt. + smoczki) dla 200 osób TU. (zgłoszenia do 25.06.2014)

TU propozycja marki Oillan: Zostań ambasadorem. (choć niektóre osoby otrzymały jedynie próbki w ramach tych zgłoszeń)

Testowanie dla myśliwych, leśniczych lub wędkarzy: Foresta krem 60ml i spray 100ml TU. Formularz TU. (trzeba będzie nagrać filmik)


Znowu wyszło różnorodnie. Dajcie znać, jeśli z jakiejś oferty skorzystacie z pozytywnym efektem.

24 komentarze:

  1. Ja od Oillan dostałam próbki, ale wiem że niektórzy dostali też pełnowymiarowy produkt.A teraz cisza i niby coś mają podrzucić we wrześniu, jak nowe produkty wejdą do sprzedaży

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Oillan testowałam kiedyś w ramach jakiejś akcji testerskiej i naprawdę mają dobre produkty. Do tej akcji ambasadorskiej się już nie zgłaszałam, więc nie wiem od czego to zależy, że jedni mają próbki, a inni buteleczki.

      Usuń
  2. Tym razem chyba nie skorzystam, z Oillian już nawiązałam współpracę

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. U mnie tylko dla męża znalazłoby się testowanie tych środków na komary, ale filmików nie nagrywamy ;)

      Usuń
  4. Z Oillanem to różnie bywa, raz próbki, raz większe produkty ech.... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kiedyś płyn do kąpieli Oillan. Sprawdził się dobrze.

      Usuń
  5. ja na razie się wstrzymuję z współpracami ...muszę recenzję zrobić kosmetyków ,których mam wiele:DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyków też u mnie sporo, większość zaczęta czeka na kolejne użycia.

      Usuń
  6. Fajne propozycje, ja na chwilę obecną rzadko gdzieś piszę. Lato, mniej czasu na komputer itp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie więcej teraz propozycji wychodzących bezpośrednio od firm.

      Usuń
  7. Myślę, że to efekt tego, że jest tyle blogów i wszyscy biorą co popadnie, że większość firm rozsyła produkty dość przypadkowo i nie zależy im na stałej współpracy. A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dziwię niektórym firmom, że nawet nie spojrzą na bloga przy współpracy. Ale skoro mają taką politykę (czyt.: brak).

      Usuń
  8. ja raczej z niczego nie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio sporo jest testowań dla przyszłych mam oraz mam maluszków, np. te butelki. U mnie to już nie ten czas ;)

      Usuń
  9. Ciekawe propozycje ;) Może skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej nie skorzystam, ale fajny pomysł na wpisy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stałe propozycje znaleźć coraz trudniej, ale takie okazyjne zdarzają się cały czas.

      Usuń
  11. może skorzystam, a co z tego wyjdzie to nie wiadomo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuje bardzo za wiadomość :-)

    Pozdrawiam! weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzieś na pewno spróbuję ;) Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że tak wyszukujesz okazje;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.