piątek, 27 czerwca 2014

Błyskotki od Born Pretty

W ramach współpracy z Born Pretty zamówiłam kilka rzeczy. Oczekiwanie na przesyłkę to około cztery tygodnie, bo musiały przypłynąć z Państwa Środka. Ale w przesyłce znalazłam wszystko zgodnie z zamówieniem.



Dla mnie bransoletka Hand Woven Leather Cord Bracelet z napisem LOVE, zegarkiem i kajdankami. Jest dokładnie taka jak na zdjęciu w sklepie.




Naszyjnik na długim łańcuszku z kotkiem Sleek Cat Bib Necklace Regal Necklace - trafi do córci. Choć pewnie schowam go i poczeka na nią jeszcze kilka latek, gdy bardziej będzie do niej pasowało noszenie takich długich wisiorów.



I ulubieniec mojej córki, łańcuszek imitujący srebro z niebieskim serduszkiem 3D
Jest bardzo delikatny i podkreśla jej oczka. Choć oczywiście biżuteria u niej jest tylko dla zabawy, a nie faktycznego stylizowania się, o którym nie ma jeszcze mowy.



Cena każdej z tych rzeczy nie przekracza $1,99. A w przypadku przesyłki nierejestrowanej przesyłka jest darmowa na cały świat.


Więcej biżuterii znajdziecie na ich podstronie Jewelry&Accessary.

No i na koniec mam jeszcze dla Was rabat  
-10% 
 wystarczy wpisać kod:   
ABKT10

http://www.bornprettystore.com/jewelry-accessories-c-207.html

Znacie może ten sklep? Myślicie, że coś by Wam przypadło do gustu?

27 komentarzy:

  1. śliczny łańcuszek ;p taki sam z kolczykami zamówiłam sobie w Sammydress, więc czekam na opinię

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podoba mi się naszyjnik z delikatnym serduszkiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie urzekł ten naszyjnik z serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kotek rewelacyjny :) a zegarek ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna biżuteria :) Bardzo lubię takie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne rzeczy wybrałaś-wszystkie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne rzeczy :D Świetna biżuteria :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zegarków nie noszę obecnie, więc ta bransoletka będzie ciekawą odmianą ;)

      Usuń
  9. Nie znam tego sklepu nigdy nic w nim nie zmawiałam ale biżuteria wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super przesyłki, zegarek śliczny .Znam od niedawna tez ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten delikatny naszyjnik bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.