wtorek, 17 czerwca 2014

Personalizacja koszulek od tukarnia.pl

Dziś post "modowy". A dokładnie trendy osobiste w modzie córki i jej taty. Tak się złożyło, że niedawno zamówiłam dla nich koszulki. Ale nie takie zwyczajne, tylko ze specjalnymi nadrukami. Projektem zajęłam się ja, a wszystko zostało sfinalizowane przez tukarnia.pl

97-100% bawełna 

Gramatura:
        Biały – 160gm/m²
        Kolor – 165gm/m²

Taśma na karku wykonana z tego samego materiału.

Wykonana z przędzy Belcoro® miększej w dotyku i lepszej w procesie nadruku.
Materiał tkany w drobny splot poprawia jakość nadruku.



Moja opinia:

Sam proces zamawiania jest bardzo prosty. Wybieramy rodzaj koszulki. U mnie jest to VALUEWEIGHT. Decydujemy się na kolor, następnie na rozmiar. By ułatwić dopasowanie dla siebie rozmiaru, znajdziemy dodatkowo dokładne wymiary koszulek w centymetrach. Po tych wyborach klikamy w okienko: Zaprojektuj.

Dla mojego męża zaprojektowałam koszulkę wędkarską. Z przodu dodałam napis + grafikę. Tu podziękowania dla firmy, bo uzyskałam pomoc w jej obróbce, by nie pojawiły się brzydkie białe piksele. Na plecach dodałam dodatkowo napis. Do wyboru mamy ciekawe czcionki. Program jest bardzo intuicyjny i w każdej chwili możemy zapisać taki projekt, by dokończyć go później.


Dla córci grafika z pszczółką z przodu i na plecach malutka.


Dodatkowo dorzuciłam imię. Czcionka w stylu malowane pisakiem dostępna w edycji projektu. 



Oboje zachwyceni koszulkami, cieszyli się jak dzieci ;)


Co ważne materiał jest bawełniany, jak widzicie na metkach jest to znana marka Fruit of the Loom, a nie jakiś chiński wyrób niewiadomego pochodzenia.


Koszulki zostały już przeze mnie wyprane i nic się nie zmieniło w ich wyglądzie, wszystkie nadruki na miejscu, kolory nadal intensywne. 

Takie projektowanie nie ma prawie ograniczeń. Można umieszczać napisy, grafiki z przodu, z tyłu i po bokach. Można skorzystać z gotowych szablonów lub grafik zaprojektowanych przez siebie. Jedynym ograniczeniem jest nasza kreatywność. Zamówimy tam koszulki damskie, męskie i dla dzieci, nawet lalce przypasowała...




Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.
http://tukarnia.pl

Jak podobają Wam się takie koszulki na zamówienie? Nam bardzo ;)

32 komentarze:

  1. Świetne koszulki, zarówno męża jak i córy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne, zwłaszcza ten napis :D

    OdpowiedzUsuń
  4. koszulka Maja, boska!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mojej kochanej Pszczółlki musiała być z takim motywem.

      Usuń
  5. Fantastyczne te koszulki! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama chciałabym mieć taką spersonalizowaną koszulkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie takie projektowanie jest świetne. Można napisać co się chce, a jak ktoś umie coś zrobić graficznie, to już w ogóle może wyjść cudo.

      Usuń
  7. Może bym tak coś sama zaprojektowała i stworzyła? :) Zainspirowałaś mnie - pomyślę nad tym i odwiedzę stronę tukarni ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tę firmę. Napisali że nie zrobi się z koszulki szmatka, a po pięciu praniach nie da się jej nosić. Zdarty napis a z koszulki szmatka do podłogi. Nie polecam.
    http://szuszunia-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prałam ręcznie i na razie koszulki bez zmian.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Mama sobie ostatnio kupiła w Sinsay ;)
      Poza tym pewnie sama bym musiała ja sobie zaprojektować, więc i tak by nie było niespodzianki.

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam.
    Jak trzymają się koszulki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko z nimi ok, ale przyznam się, że piorę je cały czas ręcznie. Tak mi się podobają, że chcę, by wytrzymały jak najdłużej ;)

      Usuń
    2. Też chcę tam zamówić koszulkę. A czy mógłbym prosić o podanie jak jest wykonany nadruk? Jest to wgrzana folia czy farba?

      Całe szczęście jak ma się swój projekt, zawsze można zamówić ponownie :)

      Usuń
    3. Najlepiej pytać tukarnię, ja wspominam bardzo miły kontakt.
      Ryba to raczej folia, ale reszta jest już jakby w materiale koszulki.

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.