poniedziałek, 16 czerwca 2014

Moskilex dla wędkarza

Mój mąż to zapalony wędkarz, dlatego tym razem w jego ręce trafił jeden z produktów do testowania:
MOSKILEX - preparat chroniący przed komarami, kleszczami i meszkami
 


Dzięki innowacyjnej formule, preparat MOSKILEX skutecznie odstrasza komary, kleszcze i meszki. Działa z potrójną siłą – zawiera aż trzy substancje aktywne. Gwarantuje 100%-ową skuteczność przez całe trzy godziny od aplikacji (potwierdzają to badania przeprowadzone na zlecenie producenta).

Preparat MOSKILEX wyróżnia się wygodnym w użyciu i estetycznym opakowaniem. Produkt jest bezpieczny. Można go stosować u dzieci od 6 roku życia.


Cena: ok. 15,00zł
Pojemność: 90 ml
Producent: Laboratorium DermaPharm


Moja opinia:

Wygląd butelki kojarzy mi się ze sportami ekstremalnymi. Czy wędkarstwo jest takim sportem? Według mnie raczej nie, ale w rzeczywistości odbywa się w przeróżnym terenie, z brzegu, z łodzi, z pomostu... Dzięki spryskiwaczowi szybko i sprawnie można zabezpieczyć się przed niechcianymi owadami.

Zapach nieprzyjemny, chemiczny, ale to już norma przy takich produktach. Mąż nie jest też wrażliwy na zapachy, więc nie zwrócił na niego uwagi w ogóle.

Wędkując w miejscach zacienionych, zadrzewionych często atakują go komary. Po spryskaniu się Moskilex'em nic go nie pogryzło. Możliwe, że działa do 3 godzin, tu już jednak musi wystarczyć Wam gwarancja producenta, bo mój mąż na rybach rzadko spogląda na zegarek. Zawsze po kilku godzinach można spryskać się powtórnie. Choć oczywiście nie należy nigdy robić tego nadmiernie.

Dodatkowo ważna jest ochrona przed kleszczami i dlatego nawet, gdy komary nie gryzą, warto taki produkt użyć wchodząc do lasu. Mogą go stosować dzieci od 6 roku życia, więc nie sprawdzałam go na mojej 4-letniej córci. Dla niej mam całkiem inny produkt.

Moskilex używał mąż już w zeszłym roku, więc tym razem po prostu potwierdził swoją skuteczność.


Więcej informacji znajdziecie TUTAJ


A jak Wy się chronicie prze natrętami? Ja wkrótce napiszę Wam notkę jak zadbać o bezpieczeństwo całej rodziny wypoczywając na świeżym powietrzu.

30 komentarzy:

  1. bardzo fajny produkt! :) mieszkam przy lesie więc by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten środek niestety strasznie mi sie aplikator zacina :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Preparat działa, ale ten zapach... Okrutny... ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie komary zaatakowały już w ... pracy, nie wiem jak tu się dostały ale pokąsały mnie mocno

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie masa komarów :/ Muszę koniecznie zaopatrzyć się w ten preparat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla dzieci młodszych niż 6 lat jednak trzeba poszukać coś innego.

      Usuń
  6. Dobrze wiedzieć ze coś działa na te uciążliwe komarzyce - bo nie zapominajmy , to nie komary a komarzyce gryzą nas wredoty jedne:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatna rzecz, zwłaszcza teraz, na lato

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziala na komarzyska giganty z puszczy podlaskich;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam jeszcze resztkę z ubiegłego roku i jest na prawdę skuteczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chyba kupię kilka środków i zacznę testować jeden po drugim, żeby zbadać ich skuteczność;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten preparat,ale szału niestety nie robi...

    OdpowiedzUsuń
  12. mojemu mężowi coś takiego by się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przydatne, szczególnie na działce, pod namiotem itp.

    OdpowiedzUsuń
  14. słyszałam właśnie że najlepsze środki na komary są w sklepach wędkarskich, bo te z apteki i z reklam niekoniecznie są skuteczne

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze mówiąc ja nie używam niczego do ochrony przeciw owadom :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też sporo komarów się pojawiło, troszkę mnie już pogryzło, ale póki co nie stosuję jeszcze żadnego preparatu przeciw :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam okazje w ubiegłym roku testować ten produkt z Samplecity. Na komary nie szczególnie działał ale kleszcze mnie omijały.

    OdpowiedzUsuń
  18. Musiałabym kupić małżonowi, bo on to zaraz puchnie.....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.