środa, 4 czerwca 2014

The Jelly Bean Sweet Heart - fasolkowe serca

Dziś krótko o tym co nam zasmakowało. Czasem sięgamy też po gotowe słodycze. Trafiły nam się jakiś czas temu irlandzkie fasolki The Jelly Bean Sweet Heart 
 
Wolne od glutenu, żelatyny, GMO i orzechów.
100% naturalne barwiki i smaki
Smaki:
Pomegranate, Raspberry, Bubblegum, Strawberry, Coconut and Cranberry, Lemon, Blueberry and Lemon & Lime.

Waga: 95g
Producent: The Jelly Bean Factory - Irlandia
 



Moja opinia:

Są to słodycze, choć zwane fasolkami, tym razem w kształcie serduszek, co spodobało się mojej córci. Na opakowaniu mamy wymienione wszystkie smaki, są to nuty owocowe. 
 
 
 
9 smaków o różnych kolorach. Niektóre z nich są słodziutkie inne kwaskowate. Bardzo smaczne cukieraski. Nie znajdziemy tu dziwnych smaków, jakie zdarzają się w innych seriach tych słodyczy.

Są to miękkie galaretki pokryte cukrową polewą. Nie są twarde jak żelki, dlatego je wolę osobiście od Haribo czy Śmiejżelek.

Opakowanie w formie tuby pozwala na spróbowanie serduszek i pozostawienie ich do następnego razu.


Są niestety słabo dostępne, podobno można je znaleźć w sieciach Empik, Rossman, Smyk, choć nie wiem czy w tej wersji. Ja jak trafię na nie, na pewno zakupię.



Znajdziecie ich FB TUTAJ.


Znacie te fasolki?

30 komentarzy:

  1. Uwielbiam fasolki tej firmy, cala rodzina bawimy się w odgadywanie smaków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych opakowań z całą gamą smaków niektóre dla mnie są nie do zjedzenia.

      Usuń
  2. muszę gdzieś je znaleźć i spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak będę w rossmannie to się rozejrzę ale po diecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez muszę się na nie skusić bo wygladają bardzo apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają bardzo kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Są pyszne :) U mnie w Rossie ich nie widziałam, ale w empiku są.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fantastycznie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne fasolki, super odmiana dla dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie dość że ładnie wyglądają to pewnie są pyszne, ach ja kocham słodycze !

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam fasolki, tej firmy jeszcze nie znałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj zjadłabym, uwielbiam takie łakocie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet takich rzeczy nie kupuję, bo zjadam je na jeden raz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne, ale ograniczamy słodycze i w ogóle cukier!

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam :> mają specyficzne smaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie spotkałam się z nimi jeszcze :) ale coś czuję, że bym je polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam je , sa boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzieciom powinni takich wynalazków zabronić. Chemia, sztuczne barwniki itd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu akurat są naturalne barwniki i smaki. Ale oczywiście nie są szczególnie polecane dla dzieci, bo zawierają cukier i syrop glukozowy.

      Usuń
  18. Uroczo wyglądają te fasolki. Mi zapewne posmakowałyby te kwaśne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo oryginalne fasolki to jest to :) najlepsza w nich jest różnorodność smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam o nich często, ale nie próbowałam :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.