środa, 22 października 2014

Scyzoryk, scyzoryk... czyli coś dla prawdziwego mężczyzny

Gdy mam wybrać coś na prezent dla mężczyzny, to często mam problem. Oczywiście nieraz kończyło się na kosmetykach, ale jakoś szczególnie mojego męża nie cieszą. On używając również moich nie widzi w tym wielkiej różnicy, nawet jak nie są dostosowane do jego skóry. Więc co może być naprawdę męskim prezentem? Zauważyłam, że nieraz przegląda sklepy w internecie z nożami wędkarskimi. Tak, niestety z niego zapalony wędkarz, cóż poradzić na to... Mnie noże i scyzoryki nie ruszają, ale według niego to jest nie tylko praktyczny gadżet, ale coś czym można pochwalić się przed kolegami wędkarzami. Chłopaki chyba trochę próżni też bywają. Ale skoro tak jest, to właśnie świetnym prezentem może okazać się dobry jakościowo scyzoryk wielofunkcyjny Victorinox Huntsman.

Jest to szwajcarska marka zajmująca się produkcją takich produktów od lat. Dlatego można znaleźć w ich ofercie wiele wariantów i liczyć na wysoką jakość materiałów.

Cena: 119,90zł z przesyłką w promocji
15 elementów 

Cena: 219,90zł z przesyłką w promocji
24 elementy 

Dane techniczne:
Długość:91 mm
Szerokość:27 mm
Wysokość:28 mm
Waga netto:98gram/157 gram


Powiem szczerze, że niektóre elementy to chyba tylko męskie oko potrafi ocenić pod względem funkcjonalności. Ale sama też wiem, co jest niezbędne na wypadach wędkarskich czy zwyczajnie na wyjazd nad jeziorko, gdzie można zrobić ognisko lub grilla. Na przykład taka piłka do drewna, która może pomóc uciąć niejedną gałąź. Marzy Wam się ognisko - zrobione. Do tego wystrugane patyki na kiełbaskę, a więc praktycznie.
Kilka funkcji typowo potrzebnych dla wędkarza: nożyczki i szczypczyki. W sumie to są chyba nawet mini kombinerki.

No i ten droższy scyzoryk ma pilniczek do paznokci. Oj w tym momencie ten pierwszy ma u mnie wielki minus. Bez pilniczka ciężko żyć... przynajmniej kobiecie. Jest też pęseta. Ostatnio byliśmy właśnie na takim ostatnim w tym roku ognisku. Z córcią zbieraliśmy gałązki i drzazga jej weszła w palec. Więc sami widzicie, że wiele rzeczy może być przydatnych na rodzinnych wypadach. Choćby korkociąg, ale to już raczej bez dzieci ;)

Kolor może mógłby być bardziej stonowany, może moro, ale z drugiej strony wiem, że mój mężczyzna potrafi zgubić wiele rzeczy. Więc taki maskujący scyzoryk w trawie zniknąłby pewnie bardzo szybko, a czerwień zawsze na widoku i zawsze w modzie.

I niezależnie czy wybierzemy ten tańszy czy ten droższy, to istotna jest tu znana firma gwarantująca jakość. Wiecie, że te scyzoryki mają dożywotnią gwarancję. Co roku na pewno nie zdecydowałabym się na taki drogi prezent, ale jeden na całe życie? Czemu nie.

Może to być prezent pod choinkę, na urodziny, imieniny albo zwyczajnie z okazji ważnej rocznicy. To coś co powinno ucieszyć nie jednego mężczyznę, jak się to mówi młodego i w sile wieku. Nawet mój tato wozi w aucie scyzoryk w razie czego. Zresztą oni wiedzą najlepiej do czego im taki sprzęt będzie potrzebny.


http://ostry-sklep.pl

A jakie Wy macie pomysły na prezenty dla Waszych mężczyzn na szczególne okazje?

30 komentarzy:

  1. Super sprawa, każdemu facetowi przyda się taki scyzoryk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mężczyźni lubią takie gadżety chyba na równi jak kobiety ciuszki i kosmetyki :)

      Usuń
  2. scyzoryk nie raz uratował sytuację jak moj mężczyzna miał go w plecaku, zwłaszcza na wyjezdzie;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Scyzoryk faktycznie nie raz się przydał. :) A jako prezent na pewno się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam taki scyzoryk mężowi na urodziny, bardzo mu się spodobał :) Taki trochę gadżet, ale czasami mu się przydaje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Scyzoryk to świetny prezent dla faceta. Jest funkcjonalny i każdy (lub większość) na pewno z niego będzie zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mojemu facetowi na pewno by się spodobał taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mężczyźni pod niektórymi względami są bardzo podobni do siebie.

      Usuń
  7. Da mnie scyzoryk to niezbędny element wyposażenia mojej torebki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tylko pilniczek, ale ja mam mulusię torebunię.

      Usuń
  8. taki scyzoryk sama chciałabym mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już trzeba byłoby sobie kupić samemu, bo mężczyzna raczej by się nie domyślił.

      Usuń
  9. Fajny pomysł na prezent, np. dla taty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny taki scyzoryk :) sama bym takim nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój jest dj'em więc coś dla sprzetu ale to strasznie drogie jest ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są też tańsze wersje, tylko mniej funkcji posiadają. Tu się płaci za dożywotnią gwarancję.

      Usuń
  12. każdy prawdziwy mężczyzna powinien mieć swój scyzoryk ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój woli noże od scyzoryków, dlatego kupiłam mu Waltera :) Taki składany :) Interesuje się bronią i średniowieczem, więc ciężko mi zawsze kupić coś ciekawego dla niego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mój też nożami był zainteresowany, ale scyzoryk ma więcej zastosowań.

      Usuń
  14. super sprawa, sama z takim chodziłam niedawno po lesie na grzybobraniu, podebrałam go mojeju ślubnemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to mam pecha do nożyków na grzybach, co roku jakiś gubię.

      Usuń
  15. Jakaś akcja ze scyzorykami widzę była :) bo akcja promocyjna na kolejnym blogu.A względem firmy porządna scyzoryk dobra rzecz my jeszcze nie mamy a taki praktyczny i przydatny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.