piątek, 24 października 2014

Zadbaj o swojego partnera!

Wiem, wiem, że to blog o kobiecie i jej dziecku, ale mój mąż jest równoprawnym członkiem naszej rodziny i choć go mało tutaj, to jest obecny i ważny w naszym życiu każdego dnia.
Zdaje mi się, że pod pewnymi względami jest jak przeciętny mężczyzna, który o pewnych rzeczach nie pamięta, nie przywiązuje do nich wagi. Tak jest też niestety ze zdrowiem. Kiedy ma przyjmować jakieś witaminy, suplementy, to muszę mu o tym ciągle przypominać. Gdy ponad rok temu wyszły mu złe wyniki cholesterolu, to musiałam się sporo nagadać, by poszedł z nimi do lekarza. Teraz jak minął od tego czasu rok, to musiałam zrobić powtórkę z wykładu i dużo tłumaczyć do jakich zmian może doprowadzić taki stan. Na szczęście udało mi się go przekonać na badania kontrolne. 

Co dzień robimy się starsi i choć zdaje się nam, że jesteśmy zdrowi, naprawdę warto zadbać o siebie i profilaktyczne badania. Wiem, że jeszcze nieraz będę musiała namówić mojego męża na wizytę u lekarza czy na przeprowadzenie takich badań. Jeśli chodzi o kobiety, to wydaje się to być prostsze, większość z nas pamięta o zrobieniu cytologii czy samokontroli piersi. Oczywiście nie wszystkie, ale zdaje się być coraz lepiej. A co z mężczyznami, którzy z zasady nigdy nie płaczą, nie użalają się nad swoim zdrowiem? Kto o nich zadba?

Odpowiedzią na to pytanie jest kampania „Jestem kobietą, dbam o siebie i o partnera”. To drugi etap akcji profilaktycznej prowadzonej przez Sieć Laboratoriów Medycznych DIAGNOSTYKA.

Kampania łączy się również z KONKURSEM na www.kobieta.diagnostyka.pl. Wystarczy odpowiedzieć na pytanie: „dlaczego dbam o swojego mężczyznę”. Ja już odpowiedziałam, macie to wytłuszczone w pierwszym zdaniu tego posta.

Nagrody:
Tygodniowy pobyt w Alpach Włoskich dla dwóch osób
10x weekend „Spa Czyni Cuda"
20x zestawy Balneokosmetyków Malinowy Zdrój 

A dla każdego uczestnika 70% zniżka na badania dla swojego partnera do wykorzystania w jednej z ponad 400 placówek. Z tego co wiem, to w najbliższym czasie nie powtórzy się taka promocja. Laboratorium Diagnostyka jest największą i najnowocześniejszą siecią laboratoriów medycznych w Polsce, więc dostępność jest spora.


To jak dziewczyny, dlaczego warto dbać o swojego mężczyznę? Bo że warto to chyba oczywiste.

20 komentarzy:

  1. warto dbać o mężczyznę, ale mam tak samo, muszę mu pół roku gadać i tłumaczyć, zeby się wybrał do lekarza albo zadbał bardziej o swoje zdrowie na jesień i zimę.. ahh ale i tak go kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój nie słucha, ręce opadają:( do lekarza pójdzie, ale leków nie przyjmnie

    OdpowiedzUsuń
  3. W Diagnostyce robię wszystkie badania w ciąży bo wyniki można sprawdzić przez Internet i kolejki są małe. Wtedy też pierwszy raz przeczytałam o tej akcji. Uważam, że jest fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie akurat nie ma ich punktu poboru, ale jak właśnie robiłam wyniki w ciąży, to od nich przychodziły.

      Usuń
  4. Skąd ja to znam... Mój to też uparty jak osioł. On nie ma czasu, bo tylko robota, robota, robota :/ Ze mną oczywiście pójdzie do lekarza, ale sam już nie. Pójdzie dopiero jak coś już się stanie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój myśli, że jak się dobrze czuje, to wyniki nie mają znaczenia.

      Usuń
  5. Mój mąż od kilku lat chodzi regularnie do lekarza i robi kontrolne badania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj... no z facetami czasem jak z dziećmi, czasem trzeba pogonić do lekarza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Facetów ciężko zaciągnąć na badania niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może by było łatwiej, gdyby lekarze podkreślali, że to ważne. Niestety rodzinny lekarz rzadko przekazuje takie informacje.

      Usuń
  8. Mężczyźni często lekceważą wagę badań profilaktycznych...

    OdpowiedzUsuń
  9. to prawda, dlatego spora w tym nasza rola, żeby ich do tych badań namówić. Mnie ta akcja bardzo pomogła i cieszę się, że zachęca się do tego, żeby się badać, niezależnie od wieku i od tego, czy coś nam dolega czy nie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.