poniedziałek, 6 października 2014

Z luteiną i świetlikiem lekarskim, żel pod oczy oczywiście

Ostatnio coraz bardziej brakuje mi czasu i żałuję, że doby nie można rozciągnąć. Gdy wstaję rano, potrzebuję kosmetyku, który nawilży moją delikatną skórę wokół oczu i pozwolił się jej obudzić. Temu zadaniu próbuje sprostać produkt od Floslek:

Żel do powiek i pod oczy z luteiną i świetlikiem lekarskim 

Żel intensywnie nawilża skórę (wzrost o 36 % po każdej aplikacji) Łagodzi zmęczenie i pieczenie, doskonale uelastycznia skórę (wzrost elastyczności o 8 % po 4 tygodniach stosowania). Korzystnie wpływa na ogólny stan i kondycję skóry wokół oczu. 


Cena: 8,95zł 7,16zł
Pojemność: 15ml
Producent: Laboraorium Kosmetyczne FLOSLEK Furmanek Sp.j.


Skład:

Aqua, Propylene Glycol, Tagetes Erecta Flower Extract, Maltodextrin, Euphrasia Officinalis Extract, Butylene Glycol, Chamomilla Recutita Flower Extract, Bisabolol, Glucose, Salvia Officinalis Leaf Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Panthenol, Triethanolamine, Carbomer, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben. 
Moja opinia:

Żel znajduje się w tekturowym opakowaniu. Tam właśnie znajdziemy szczegółowy opis produktu i jego skład. Na samej tubce raczej by się to wszystko nie zmieściło. 

Tubeczka wąska i długa, zakończona małym otworom. Aplikacja jest wygodna, bo żelu możemy wydobyć niewielką ilość, a tyle akurat jest nam go potrzeba. I pomimo swej niedużej wielkości starcza na dość długo.

Konsystencję stanowi lekki, trochę lepkowaty żel. Po nałożeniu szybko się wchłania i wysycha. Jedynie trzeba pamiętać, by nakładać go naprawdę niewiele, bo przy grubszej warstwie ma się przez chwilę wrażenia, jakby skóra była trochę klejąca. Przy małej ilości zaś czuć delikatne odświeżenie skóry, dlatego używam go co rano na zaspane powieki oraz pod oczami.

Zapachu jako takiego nie wyczuwam, ale to dobrze, przynajmniej nic nie podrażnia moich oczu.

Zapewnia mi też całodzienne nawilżenie niezależnie czy dzień spędzam w domu, przy monitorze komputera czy w plenerze. Myślę, że taka lekka formuła świetnie sprawdza się właśnie na dzień.

Obecnie w sklepie Flosek żele pod oczy są w promocji z 20% rabatem.

Więcej informacji znajdziecie TUTAJ. FB TUTAJ.
http://www.floslek.pl/
To jak dziewczyny wolicie żel czy krem? 

30 komentarzy:

  1. Ja używałam kiedyś żelu pod oczy z Floslek-u i fajny był, chyba jeszcze kiedyś skuszę się na taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to już mam 2 specjały do oczu tej samej firmy i z jednej serii- oczywiście na chciej liście ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie też jeszcze nie jeden żel od nich wypróbuję.

      Usuń
  3. Bardzo lubiłam żele z Flosleku teraz jednak sięgam po konkretniejsze kremidła ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. O bardzo ciekawy wlaśnie szukam czegoś pod oczy dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli coś lekkiego, to warto wypróbować jakiś żel.

      Usuń
  5. Lubię te żele pod oczy Flosleku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam od nich żel pod oczy z którego byłam bardzo zadowolona, więc przy okazji kupię sobie i ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to lubię mieć na dzień jakiś żelik, a na noc krem przeciwzmarszczkowy.

      Usuń
  7. Musze wypróbować bo szukam właśnie czegoś dobrego pod oczy: )

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomimo dobrej renomy, u mnie te żele się niestety nie sprawdzają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zależy czego oczekujemy. U mnie odpowiednio nawilża i odświeża skórę.

      Usuń
  9. Ja nie używałam, a by się przydało.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja uwielbiam świetliki floslek ale latem, cudownie koją skórę wyjęte z lodówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi by się przydała w lodówce jakaś specjalna półka na kosmetyki, bo na syropy już mam.

      Usuń
  11. uwielbiam wersję zieloną ale ten też wypróbuje :D żele u mnie najlepiej sie sprawdzają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tyle tych rodzajów, że nie wiedziałam, który wybrać.

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. No tak, też byłam kiedyś taka młoda jak Ty i używałam tylko kremu nawilżającego, a teraz pełne półki kosmetyków ;)

      Usuń
  13. Nie miałam jeszcze żelu pod oczy :) może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mi w tych kosmetykach przeszkadza żelowa konsystencja, całkowicie się u mnie nie sprawdza niestety

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.