wtorek, 21 października 2014

Szampon do włosów koloryzowanych (odcienie ciemne) "Herbata i henna"

Dzisiaj znowu o kosmetyku Fitomed. Tym razem jest to Szampon do włosów koloryzowanych (odcienie ciemne) "Herbata i henna".
Składniki ziołowe: mocny wyciąg z herbaty cejlońskiej oraz z liści henny irańskiej, naturalne substancje myjące wyodrębnione z korzenia mydlnicy lekarskiej, składniki nawilżające i kondycjonujące. 
Właściwości: wytwarza swoistą dla mydlnicy pianę i delikatnie myje włosy osłabione po koloryzacji.

Cena: 11,50zł
Pojemność: 250ml
Producent: Fitomed Sp. z o.o. 

Skład: 
Aqua, Saponaria Officinalis Root Extract, Lawsonia Inermis Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Coco Glucoside, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Propylene Glycol, Peg-7-Glyceryl Cocoate, Polyquaternium-7, Cytric Acid, Parfum, Dmdm Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone.


Moja opinia:

Zwykła, plastikowa butelko zakończona zamknięciem na klik. Otwór niewielki, ale to tym lepiej, bo szampon jest dość rzadki. Aby dobrze umyć nim głowę, używam go dwukrotnie. Wtedy najlepiej oczyszcza włosy i skórę głowy. Na pewno nie jest zbyt wydajny. Pieni się za to bardzo dobrze dzięki zawartej w nim mydlnicy lekarskiej.

Zapach ma ziołowy, bez zachwytu, dla mnie obojętny. Jest on bardzo delikatny i ledwo wyczuwalny, a po umyciu nie pozostaje na włosach.
Produkt jest odpowiedni dla mojej skóry głowy, która ma tendencje do łupieżu. Ostatnio szampon Dove przyczynił się do jego pojawienia, więc stosuję go na przemian z szamponem leczniczym. Można powiedzieć, że w pewien sposób koi skórę głowy, ogranicza jej swędzenie. I powoli wszystko wraca do normy. 
Nie zauważyłam, żeby nadawał jakiś odcień ciemniejszy, czy głębi koloru włosom. Nie ma też jakiś szczególnych właściwości regenerujących, w tym celu stosuję odżywki i maski do włosów. Jednak odpowiednio dba o łagodne oczyszczenie skalpu włosów i to jest u mnie najważniejsze w szamponie.


Produkt do testowania otrzymałam od www.Fitoteka.pl - sklep patronacki firmy Fitomed. FB TUTAJ.



Co u Was obecnie z Fitomed w kosmetykach?

30 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale skoro szampon szału nie robi to sobie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dobry dla włosów przetłuszczających się u nasady.

      Usuń
  2. Ja dopiero zaopatrzyłam się w pierwsze produkty tej marki, choć z uwagi na fakt, że przeżywa ona swoisty renesans na blogach jest mi już dość dobrze znana. Zobaczymy jak się spisze u mnie.
    Szamponów naturalnych akurat moje włosy nie lubią, muszą mieć silikon, nie wykluczam jednak, że kiedyś wypróbuję jakiś szampon tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak u Ciebie się spisze Fitomed.
      U mnie to chyba konieczność takie szampony, bo skalp zaraz się buntuje na inne.

      Usuń
  3. Jak na razie, jestem zakochana w szamponie Radical, ale jak mi się skończy, to może się na ten skuszę :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com/

    P.S.: Jeśli chciałabyś mi pomóc we współpracy z firmą SheInside, to możesz poklikać w linki na moim blogu. Nie we wszystkie ;-) Wystarczy w kilka. Z góry bardzo dziękuję ;-)
    http://miska-grabowska.blogspot.com/2010/14/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tego szamponu, ale ogólnie lubię kosmetyki Fitomed:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam już szampon do włosów przetłuszczających i byłam z niego bardzo zadowolona.

      Usuń
  5. Kiedyś zakupiłam ten szampon z nadzieją,że zapobiegnie wypłukiwaniu koloru z farbowanych włosów.Niestety nie sprawdził się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampon wydaje się być fajny. Mam akurat włosy farbowane na ciemno czyli to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry szampon, ale na kolor nie zauważyłam wpływu.

      Usuń
  7. jeszcze nie mialam żadnego szamponu tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam i bardzo lubiłam, choć szczególnie nie wpływa na kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny szampon, nie pamiętam już czy go miałam ale na pewno jakiś szampon z tej firmy miałam i dobry był.

    OdpowiedzUsuń
  10. I moja skóra głowy ma tendencję do łupieżu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ratuję się zapobiegawczo szamponami naturalnymi i zawsze też służył mi szampon przeciwłupieżowy z Garniera.

      Usuń
  11. U mnie jeszcze żadnego kosmetyku z Fitomed nie ma ;) Dobrze, że tobie służy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała je stacjonarnie znaleźć u siebie.

      Usuń
  12. Uwielbiam ziołowe preparaty do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że zawiera SLS, ten składnik znacznie skraca żywotność koloru...

    OdpowiedzUsuń
  14. ja miałam do włosów zniszczonych i lubiłam ten szampon

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam ten szampon i całkiem fajnie się u mnie sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam do włosów jasnych i byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.