poniedziałek, 20 października 2014

Co z nowości kosmetycznych przybyło?

Chyba dość dawno nie było na moim blogu postu z nowymi kosmetykami, jakie się u mnie pojawiły. Dlatego dziś taki szybki wpis, bo i czasu nie mam zbyt wiele.

Od czego by zacząć, może od kosmetyków, które już są u mnie od pewnego czasu w używaniu. A więc Joanna i seria Oleje Świata:

Olejek do twarzy ciała z olejem macadamia
Balsam do suchych miejsc 3w1:
- z masłem pomarańczowym, masłem shea i witaminą E odżywiający
- z masłem oliwkowym, masłem shea i witaminą E regenerujący
- z olejem kokosowym, masłem shea i witaminą E nawilżający


Tutaj Maseczka do twarzy nawilżająca Mariza za zapisanie się do Klubu Mariza. Można zostać Konsultantką, ale też pozostać Klientem Bezpośrednim.


Pamiętacie jak pisałam Wam ostatnio o mydełku Bentley Organic? Wspominałam, że teraz mam ochotę na jakiś żel pod prysznic tej marki. I tak za sprawą NaturePolis.pl będę miała okazję wypróbować:
Żel pod Prysznic z Cynamonem, Słodką Pomarańczą i Goździkami
Mydło z Cynamonem

Trafiło się też coś do włosów, wygrana niespodzianka na FB Elnatura.pl: 
Balsam Marokański oczyszczający Planeta Organica


Jest też coś dla męża, testuje on krem EFFACLAR DUO [+] La Roche-Posay.


I na koniec coś z próbek. Próbka Maści ochronnej z witaminą A Retimax 1500, całkiem spora, bo tubka ma 20g.

 Miniatura Advanced Night Repair Eye, w końcu jednak listonosz mi przyniósł.


Próbki kosmetyków dla dzieci SWISS NATURE BABY, było ich 5 sztuk. Akcja z FB Zepter.

Co z nowości u Was? Chwalcie się.

42 komentarze:

  1. Retimax to dobro! Bardzo go lubię używać pod oczy na noc i planuję do niego wrócić jak nadejdzie zima ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie go mozna dosrac w sensie probke?

      Usuń
    2. Akcja próbkowa była TUTAJ
      Niestety nakład się wyczerpał. Pisałam o tym na mojej grupie na FB, nie ma cię tam? Chętnie zaproszę.

      Usuń
    3. aha to chyba mam na fb Cie, jesli to ten link z bloga a to Estee Lauder? mozna jeszcze zamowic?

      Usuń
    4. Też już nie, to było dla 450 pierwszych osób, rozeszło się jak świeże bułeczki. W tej chwili to chyba z kosmetycznych próbek nie ma nic do zamówienia aktualnie.
      Mówię o grupie na FB, nie o fanpage bloga, ale może jesteś, w sumie nie wiem ;)

      Usuń
  2. no no sporo tego, ciekawa jestem Joaany i kosmetyków od Nature polis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko w użyciu. Zachwycam się już tym balsamikiem pomarańczowym.

      Usuń
  3. Mój Retimax zaginął gdzieś w drodze :/

    OdpowiedzUsuń
  4. A skąd dostajesz te próbki ? jakaś akcja była ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o próbki, to były szybkie akcje próbkowe, które się już zakończyły. Na FB Zepter, to już druga taka akcja, więc może w przyszłości będzie coś podobnego.

      Usuń
    2. Dzięki. Jak zwykle wszystko przeoczyłam.

      Usuń
  5. Świetne rzeczy, a serum od EL jest świetne i bardzo wydajne. Sama miałam kilka miniaturek przez kilka miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na razie leży, muszę najpierw o nim poczytać.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Wcześniej też miałam mleczko oczyszczająco, które trafiło do znajomej mamy maluszka.

      Usuń
  7. Sporo ciekawych przesyłek :) Oleje świata i ja dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super nowości, zamierzam wypróbować effaclar duo + . miałam starą wersję i nie zachwycałam się jednak ta podobno jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zdaje się, ze na męża działa Effaclar duo całkiem pozytywnie.

      Usuń
  9. daj znać jak sie u ciebie sprawdzają te balsamy na suche miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne nowości,czekam na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno coś pojawi się na blogu, choćby Joanna.

      Usuń
  11. Daj znać czy fajna ta maseczka?
    ja uwielbiam maseczki a tej jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już raz użyłam, ale jeszcze trochę popróbuje zanim wydam werdykt.

      Usuń
  12. Z balsamu marokańskiego będziesz zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem bardzo ciekawa serii Oleje Świata. Myślę, że to coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsamik pomarańczowy ciągle już na moich ustach.

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Olej macadamia używam na całe ciało, będzie na blogu recenzja.

      Usuń
  15. Jest tego trochę,nic z Twoich kosmetyków nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne nowości, testowanie z pewnością będzie przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo nowości :) udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.