środa, 8 października 2014

Kupony Żbik, czyli zakupy, za które płacą

Chyba większość z nas lubi wszelkie promocje, upusty, kupony rabatowe. Prawie każdy należy do różnych programów partnerskich, w których zbieramy punkty, za które można na przykład otrzymać jakieś rabaty. Ja ostatnio trafiłam na coś całkiem nowego. Są to Kupony Żbik, to taka mała rewolucja dla tych wszystkich systemów, bo za ich pomocą mamy otrzymywać pieniądze za zakupy. 
Pomysł świetny. A jak z realizacją?
Zaczynamy od ściągnięcia aplikacji na nasz telefon lub inne urządzenie. Wymagania systemowe to na razie Android i iOS. Przeczytałam regulamin, ściąganie i korzystanie z programu jest darmowe, w razie jakichkolwiek zmian otrzymamy stosowną informację.
Na czym obecnie można zyskać?
W tej chwili do wykorzystania jest sześć kuponów, jeśli aplikacja będzie cieszyć się powodzeniem, to będzie ich na pewno przybywać. Możemy w łatwy sposób przetestować aplikację i cały system.



 
Po szybkim obrazkowym poradniku pojawiają się nam na ekranie kupony. Wybieramy interesujące nas kupony i w ciągu 7 dni robimy zakupy w jakimkolwiek sklepie. W aplikacji widzimy czas jaki nam na to został. Następnie przesyłamy zdjęcie paragonu, wystarczy kliknąć na tę ikonkę z aparatem. 
 
Działa to jak cashback oferowany prze banki, gdy za zakupy kartą zwracają jakiś ich procent. Też miałam takie konto, ale w tej chwili to tak zostało ograniczone, że już na konto nic nie wpływa. A Kupony Żbik przywracają taką szansę. Po zaakceptowaniu paragonu możemy  zlecić zwyczajnie wypłatę.


 Oczywiście, aby odzyskać pieniądze należy najpierw założyć konto, nie zapomnijcie o tym.


Wiele sklepów oferuje różne promocje, wystarczy przejrzeć ich gazetki, ale czy udaje się Wam spamiętać, żeby np. olej kupić w Carrefour w czwartek, cukier w Real w dniach 12-19.10., a gulasz angielski w Biedronce od poniedziałku do środy? U mnie to się raczej nie sprawdza i jak wybieram się do sklepu, to staram się kupić co potrzebuję w jednym z nich, bo nie mam czasu latać po kilku, zwłaszcza że prawie zawsze przy sobie mam swoją córcię. Kupony Żbika pozwalają zrobić zakupy w wybranym przez nas sklepie w ciągu tygodnia, według mnie to już lepsze rozwiązanie. A telefon przeważnie ma się przy sobie, więc łatwo i szybko można sprawdzić na czym dziś da się zyskać.


Więcej informacji znajdziecie TUTAJ. FB TUTAJ.

Macie ochotę wypróbować aplikację? Co myślicie o takich małych oszczędnościach, ja osobiście jestem za.

22 komentarze:

  1. nie słyszałam o czymś takim, dla mnie to nowość, ale nie wiem, czy miałabym czas fotografować swoje zakupy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotografuje się tylko paragon i to za pomocą telefonu, z którego korzysta się z aplikacji.

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł. Niestety wciąż korzystam z awaryjnej komórki która nie ma systemy Android ale zapamiętam Żbika i jak odzyskam telefon to wypróbuję tę aplikację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten pomysł:) Lubie wszelkie promocje, zniżki czy systemy zwrotu za zakupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wiele osób korzysta z różnych programów lojalnościowych, sama mam kilka kart, na które zbieram punkty podczas zakupów. Te kupony też mają obniżyć koszt zakupów, oby tylko jak najszybciej się rozwijały.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Może to brzy skomplikowanie, ale po ściągnięciu aplikacji okazuje się, że masz do wybory kupony, które akceptujesz jednym klikiem. Robisz zakupy. Potem tylko zdjęcie telefonem i wysyłka przez aplikacje.

      Usuń
  5. Kurdę mega sprawa! Na pewno wypróbuję, zaraz mam tą aplikacje u siebie :) Genialne w swej prostocie!

    OdpowiedzUsuń
  6. No muszę przyznać, że zainteresowała mnie ta aplikacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne! :) juz sobie instaluje.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł, nie słyszałam o tym wcześniej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz o tym słyszę, ale przyjrzę się bliżej temu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie również ta aplikacja zainteresowałam, ale mam telefon na innymi systemie niż android :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa jeszcze w iOS, ale Windows nie ma na razie.

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.