piątek, 3 października 2014

Motocyklówki, czyli mój must-have

Szczerze powiedziawszy to już w zeszłym sezonie jesienno-zimowym przymierzałam się do zakupu butów w stylu biker. Jednak zanim się zdecydowała, to już nie było mojego numeru. Tym razem z pomocą przyszedł sklep internetowy pantofelek24.pl. Moje motocyklówki zostały właśnie tam wybrane i szybko dotarły do mnie.

Motocyklowe botki z ćwiekami




Cena: 49,00zł
Kolor: khaki
Marka: G2G/Good to Great


Czytałam, że jak na razie nie wyszły z mody i pasują do nich oprócz spodni, także sukienki. Dla mnie najlepiej jednak komponują się z jeansami. Ostatnie zdjęcie odzwierciedla ich prawdziwy kolor.

Na szczęście długość wkładki zgadza się z opisem na stronie internetowej, więc rozmiarowo pasują na mnie jak ulał. A dzięki paskowi z klamrą delikatnie je zwęziłam, by lepiej trzymały się mojej szczupłej nogi. I mam nadzieję, że będą tak wygodne, jak się wydają.



Nie tylko sam ich wygląd przypadł mi do gustu, ale również wygoda w noszeniu. W środku znajdziemy delikatny kożuszek, który jest bardzo miękki i na pewno dzięki niemu buty nadadzą się też zimą. 


Podeszwa na koturnie i niski, płaski obcas zapewniają stabilizację nóg. Dla mnie to ważne, bo jako matka mam zamiar w tych butach odbyć wiele spacerów z moją córcią, również do przedszkola i z powrotem.

Tak mi przypasowały, że prawie żałuję, że mąż pozbył się motocykla ;)


A jak u Was przygotowania na sezon jesienno-zimowy? Zakupy rozpoczęte?

46 komentarzy:

  1. ja się wczoraj rozglądałam w poszukiwaniu butów ;)
    te sa genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już czas, bo później mniejszy wybór, jak numery wykupią.

      Usuń
  2. podobają mi się, takie uniwersalne pasują do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mnie w zeszłym roku już urzekły, ale za długo się zastanawiałam wtedy.

      Usuń
  4. Hej ;-) Widzę, że Twoje zakładki są przesunięte w lewo. Tak jak moje jeszcze nie dawno. Nie wiem, jak Ciebie, ale mnie to strasznie denerwowało. Jeśli byłabyś zainteresowana przesunięciem ich na środeczek, to pisz do mnie, podam Ci kod CSS, który u mnie doskonale zadziałam :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    ♥miska-grabowska.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentują się świetnie ! Ja jeszcze nie kupiłam butów na sezon jesienno - zimowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś podobne i były bardzo wygodne. Może na ten sezon tez sobie takie sprawię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie muszą być też praktyczne i myślę, że będą.

      Usuń
  7. podobają mi się, ja jestem na etapie poszukiwania butów niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi brakuje czasu na zakupy, jeden, dwa sklepy odwiedzę i tyle.

      Usuń
  8. Fajny ten kożuszek w środku :) Na jesień-zimę u mnie obowiązkowe są ciepłe buciory :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne buty. Dla mnie bardziej wiązane lub z zamkiem błyskawicznym i obowiązkowo czarne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są :) Uwielbiam takie buty właśnie do dżinsów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja potrzebuję ich do luźniejszych ciuszków.

      Usuń
  11. śliczne na takie właśnie poluję :) tylko w kolorze czarnym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zw wyprzedaży, i nie było już rozmiaru mojego w innych kolorach.

      Usuń
  12. super, że są całe ocieplane :D podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  13. Choć gustuję raczej w czarnym kolorze to te buciki bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny, taki uniwersalny. Ale te też mi pasują do kurtki.

      Usuń
  14. Też szukam butów na zimę - skórzanych kozaczków;).

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam podobne w ubiegłym roku w CCC i żałuję bo sa bardzo niewygodne.Twoje zapewne będą sie dobrze nosić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super :) W zeszłym roku miałam podobne w klorze brązowym :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja już od paru lat jestem fanką takich butów:)


    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne butki, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne :) Ja akurat nie noszę zbyt często płaskich, ale skusiłabym się na takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przy swoim wiecznie pędzącym dziecku stawiam na wygodę.

      Usuń
  20. Byłam wczoraj kupować buty i ostatecznie kupiłam sobie czarne botki, ale wybór był taki duży, że najchętniej kupiłabym sobie ze cztery pary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, jedne buty to mało, zwłaszcza dla kobiety ;)

      Usuń
  21. Szukam właśnie czegoś w tym stylu, niskie i wygodne z niewysoką cholewką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.