czwartek, 11 kwietnia 2013

Lakier CRAZY COLOURS Manhattan - opinia.

Od sklepu internetowego ezebra.pl otrzymałam taki oto Lakier do paznokci marki Manhattan:
 
Lakier CRAZY COLOURS
 
 

Opis produktu:

Wyjątkowe, trendowe kolory na ekstrawaganckie wyjścia.
Intensywne barwy, zaszalej bez nadwyrężania portfela.
 

Cena: 1,99zł
Pojemność: 5ml
Kolor: 302
Marka: Manhattan
 
 

Moja opinia:
 
Nie od razu byłam przekonana do tego koloru. Dla mnie to raczej nowość w moim małym zbiorze. Kolor przypomina coś na kształt rdzawej pomarańczy, mieniącej się świetlistymi drobinkami.
 
 
 

Bardzo dobrze rozprowadza się na płytce paznokcia. Nie pozostawia smug. 2-3  warstwy pozwalają na pełne krycie. Jeśli chodzi o jego trwałość to lakier bez większych ubytków utrzymuje się do 2 dni.


Jak mówiłam kolor nie od razu mnie urzekł, teraz też za nim nie szaleję, ale go polubiłam. Jest to mini lakierek, który kosztuje niecałe 2,00zł, więc raczej nie zdąży nam się całkiem znudzić, zanim się go nie zużyje.
 



Cały asortyment sklepu internetowego ezebra.pl znajdziecie TUTAJ.


A jakie u Was nowości w lakierach, jaka kolorystyka teraz dominuje?

9 komentarzy:

  1. piękny odcień :) ale taki jesienny nie wiosenny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest trochę jaśniejszy niz wyszwedł na zdjeciach, ale mi też kojarzy się bardziej ze złocistą jesienią :)

      Usuń
  2. tak raczej jesienna barwa Wiosna preferuje coś całkiem innego

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie podoba mi się ten kolor...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor ciekawy, ale faktycznie chyba bardziej na sezon jesienny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kolor, chociaż wolę bardziej perłowe odcienie.Jednak za 1,99 zł można się na taki skusić.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.