piątek, 19 kwietnia 2013

Wygładzające, marcepanowe masło do ciała Perfecta SPA - recenzja.

Dziś pokażę Wam kolejny produkt z serii Perfecta SPA:
 
Wygładzające, marcepanowe masło do ciała
 

Opis produktu:

Masło do ciała Perfecta SPA zawiera olejek ze słodkich migdałów, który nadaje skórze aksamitną gładkość, łagodzi podrażnienia, odżywia i regeneruje.
Kwasy tłuszczowe OMEGA-6 delikatnie natłuszczają naskórek oraz poprawiają jego elastyczność i sprężystość, co znakomicie zapobiega pojawianiu się defektów skóry takich jak cellulit, czy rozstępy. Kompleks witamin E, C, F spowalnia starzenie
Efekt:
Domowy rytuał SPA. Skóra doskonale zmiękczona i wygładzona. Apetyczny zapach marcepanu poprawia nastrój i działa relaksująco.
 
 
Cena: około 10,00zł - 12,00zł
Pojemność: 225ml
Producent: Dax Cosmetics Sp. z o.o.
 

Przeznaczenie:

Masło do ciała Perfecta SPA polecane jest do wszystkich typów skóry, bez ograniczeń wieku do pielęgnacji ciała.
 


 
Skład:

Aqua, Paraffinum Liquidum, Isopropyl Myristate, Cetearyl Ethylhexanoate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Carthamus Tinctorius Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Linoleic Acid, Butylene Glycol, Rosa Galica Flower Extract, Caramel, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Acrylates/ C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carbomer Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, BHA, Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum.
 

Moja opinia:

Masło znajduje się w dużym plastikowym słoiczku. Na początku oczywiście było zabezpieczone folią aluminiową. Wygodne w użyciu.
Jego beżowa konsystencja jest jak na masło dość lekka. Bardzo dobrze się rozsmarowuje i szybko wchłania. Jest też bardzo wydajne.

Przy smarowaniu ciała czuć jego zapach - marcepanowy, nie chemiczny, ale też trochę intensywny. Utrzymuje się on na skórze bardzo długo, nawet przez pół dnia.
 
Jeśli chodzi o nawilżenie skóry, to efekt wyczuwalny zaraz po jego użyciu i utrzymuje się przez resztę dnia. Dla mnie ciekawostka, to w składzie wyróżnione zostały Kwasy tłuszczowe OMEGA-6, które mają wpływ właśnie na natłuszczenie naszego naskórka. Choć skład nie jest tu zbyt wzorcowy, olejek migdałowy niestety dopiero na dalekim miejscu i parabeny, ale jak na razie te ostatnie nie przeszkadzają tak strasznie mi w kosmetykach.
 
Masło jest całkiem ok. Najbardziej jednak denerwuje mnie długo utrzymujący się zapach, dla mnie zbyt słodki. Ale jeśli lubicie takie słodziaki, to powinien Wam się spodobać. Na razie odłożyłam je na później na rzecz innych kosmetyków.
 

Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.
 
  
Są też na FB TUTAJ.
 

Lubicie kosmetyki Perfecta?

11 komentarzy:

  1. uwielbiam wszelkiego rodzaju masełka do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam masło kakaowe z tej serii i uwielbiam jego słodki zapach, choć faktem jest, że bardzo długo się utrzymuje na skórze. Dla mnie to jednak zaleta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie intensywne zapachy mnie średnio zachwycają .

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam go i jak dla mnie sam zapach mnie odstraszył niestety:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie tych ten zapach jest zbyt intensywny
    I napewno bardziej na zime
    teraz stawiam na lzejsze zapachy
    :)
    milego weekend
    buziaki x x x

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie prezentuje się to masełko. Uwielbiam intensywne, słodkie zapachy, więc ten pewnie by mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam takie maselko tylko antycellulitowe i sprawdza sie swietnie,milego dnia

    OdpowiedzUsuń
  8. nie dla mnie, nie lubię zapachu marcepana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie ,ze masło działa co do zapachu hmm czy by mi przeszkadzał ?? NIe mam pojęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Super produkt. Mam na to masełko ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. z perfecty zadnego masla nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.