niedziela, 28 kwietnia 2013

Haul zakupowy...

Dziś nieco zimno na dworze, więc wybraliśmy się do Galerii handlowej. Głównie zakupy miały się skupić na mojej córeczce, bo trzeba uzupełnić jej garderobę, ale trafiło się i również coś dla mnie.



Miałam do wykorzystania Bon urodzinowy z Orsay, wiec trafiłam również do ich sklepu. Z męką i udręką wybrałam w końcu top. Kosztował 29,95zł, z bonem w sumie wyniósł mnie 9,95zł, a więc chyba nie najgorszy zakup.

Trafiłam też do Chińczyka, gdzie kupiłam jeszcze jedną bluzeczkę 19,99zł. Przyda mi się coś na co dzień.



A reszta to już dla mojej córeczki. I wszystko kupione w Pepco, większość po przecenie.
Dresik 24,99zł przeceniony z 29,99zł



Koszulki 7,99zł i 4,99zł przecenione z 14,99zł.


Na zdjęciu jedna, bo druga już w praniu. Co najlepsze mąż je wynalazł, gdy ja przymierzałam Małej bluzę.;)

I to co mi najbardziej chyba się spodobało to czapeczka 12,99zł. Z zeszłorocznej oczywiście wyrosła.


Szukałam jeszcze jakiś bucików dla córci, może trampeczek, ale nic ciekawego na razie nie było.

Część dnia mimo brzydkiej pogody spędziliśmy z córcią i jej rowerkiem, jak na razie jeszcze trzykołowym. Choć chyba niedługo kupimy jej taki biegowy.


A co Wy porabialiście tej niedzieli?

10 komentarzy:

  1. Czapeczka najbardziej mi się podoba :) Termin do recenzji został przedłożony do 2 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My dziś szukaliśmy sukienki na przyjęcie do mojego chrześniaka, dla małej mamy, tylko ta biedna zaokrąglona matka nic nie znalazła, chyba zostanie mi Allegro.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja odpoczywałam po całym tygodniu pracy :D
    Ostatnio też zakupiłam kilka ciuszków na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że zakupy się udały ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka z nadrukiem baaardzo "moja". Ja to ide do sklepu po coś dla siebie a wracam z torba ciuchów i zabawek dla Frania....

    OdpowiedzUsuń
  6. Również powinnam się wybrać na małe zakupy :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.