środa, 21 listopada 2012

Zestaw matowych cieni do powiek Mariza - opinia.

Kolejne prezentacja kolorówki u mnie.
Od pewnego czasu używam kosmetyków marki MARIZA.
Dziś zaprezentuję:
 
Matowe cienie do powiek potrójne
 



 
Cena: 15,90zł
Kolor: 4
Numer w katalogu: 6613
 
 
Moja opinia:
Sama wybrałam tą kolorystykę cieni (brązy) i jestem z niej zadowolona. Miałam kiedyś podobne, ale przez sprytne rączki mojej małej córeczki zostały doszczętnie zniszczone.

 


Wybrałam matowe cienie, bo ostatnio lubię, gdy moje oczy są bardziej delikatne i naturalne. Bardzo dobrze się nakładają na powiekach. Ja używam pacynki i nic mi się nie obsypuje. Rozcieram pędzelkiem. Trwałość średnia, przez kilka godzin na pewno prezentują się idealnie. Później może lekko się schodzić w załamaniach skóry.
 
 
Te trzy odcienie dają wile możliwości. Ogólnie mnie zadowalają.


 
Więcej informacji o marce MARIZA znajdziecie TUTAJ.

A jakie Wy lubicie teraz cienie? Matowe? Czy połyskujące?

6 komentarzy:

  1. Są naprawdę bardzo naturalne, prawie nie widoczne, ale to tylko na ich korzyść, pasuja idealnie do Twojego koloru oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie takie kolory cieni. Ja również jestem zadowolona z moich cieni z Mariza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie za jasne kolory, chodź ten najciemniejszy ładny. Lubie i perłowe, lekko perłowe i matowe - chyba lekko perłowe są najbardziej w moim guście :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie zamówić te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory, bardzo lubię takie brązy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.