piątek, 30 listopada 2012

SENSE AND BODY - nowa współpraca.

Jak ja lubię, gdy mnie odwiedza kurier. :)
Tym razem przyniósł mi paczuszkę od SENSE AND BODY.
 
 

Piszą o sobie:
 
SENSE AND BODY - czyli zmysł i ciało.

Naszą filozofią jest oferowanie produktów, które pobudzą zmysły i rozpieszczą ciało. Jesteśmy po to, aby oferować Wam produkty niebanalne, ciekawe i niszowe. Zgodne z naszą filozofią. Kochamy te ekologiczne, które poprawiają nastrój i najważniejsze - wpływają pozytywnie na nas i nasze zmysły.

 
Mogłam sobie wybrać trzy produkty do testowania. Wybór był naprawdę trudny, ale zdecydowałam się na:
 
1.Lotion do rąk Spice orange & sandalwood Kinetics 250ml
2.Odżywka rewitalizująca z marokańskim olejem argonowym (Argan Oil Conditioner) Marc Anthony 250ml
3.Brazilian keratin theray Coconut&Avocado Oils Organix - 30 dniowa terapia wygładzająca
 
 
Do wszystkiego była dołączona karteczka z kilkoma słowami skierowanymi specjalnie do mojej osoby.
 
Więcej produktów oferowanych przez SENSE AND BODY znajdziecie TUTAJ.

 



 
Produkty do testowania otrzymałam za pośrednictwem Agencji Get in Touch.
 

Powiem tylko, że Lotion do rąk zachwycił mnie swoim zapachem.
Reszta produktów jest przeznaczona do moich włosów. Właściwie to stwierdziłam, że czas bym i w końcu im poświęciła odpowiednią ilość uwagi.

Dlatego choć już koniec listopada postanowiłam dołączyć do Akcji:

Listopad - Grudzień miesiącami SPA dla Włosów
 
 
ogłoszonej  przez Olgę na jej blogu Ustrzel Okazje.

Myślę, że w grudniu pojawi się u mnie kilka recenzji produktów właśnie poświęconych pielęgnacji włosów, bo trochę się już tego mi nazbierało.
 

Znacie już może któryś z produktów?
Bo dla mnie wszystko jest nowością, choć o marce Marc Anthony już nie raz słyszałam wiele dobrego.

11 komentarzy:

  1. Gratuluje współpracy i miłego testowania ;)
    Nie znam żadnego z tych produktów więc czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne masz te produkty. Jestem ciekawa jak pachnie twój lotion do rak?

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję nowej współpracy ;) ja też lubię wizyty kuriera :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki zapowiadają się rewelacyjnie !
    Chyba bliżej zapoznam się z tą firmą ;-)
    Miłego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale zapowiada się ciekawie, zapraszam do mnie: www.Testujto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcemy ten Lotion do rąk!, ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam ceny, a w ich sklepie jeszcze nie widziałam tego produktu, chyba będę musiała napisać do nich e-mail w tej sprawie.

      Usuń
  7. ciekawe kosmetyki, ale jeszcze ciekawsza akcja dla włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem włosowych nowości!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kosmetyki, czekam na recenzję terapii wygładzającej - tez by mi się przydało takie cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje współpracy i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.