czwartek, 22 listopada 2012

Kurczak curry a'la Skworcu - przepis.

Dzisiaj u mnie na obiad jest Kurczak curry z ryżem, czyli indyjski akcent w mojej kuchni.
 


Składniki:



- podwójna pierś z kurczaka
- mały jogurtu
- 2 łyżeczki curry
- 1/3 łyżeczki chilli HABANERO
- 1/2 łyżeczka papryki mielonej słodkiej
- około 5 sztuk moreli suszonych
(u mnie przyprawy od Skworcu.com.pl)
 
 
 
- sól,
- 1 cebula
- 1 ząbek czosnku
- woreczek ryżu


Przygotowanie:

Kurczaka pokroić w kostkę, wrzucić do miski i zalać jogurtem. Dodać curry, chilli, paprykę słodką oraz sól i pieprz świeżo zmielony do smaku.
Morele suszone pokroić i zalać odrobiną wrzątku - na około 10 minut.
Posiekaną w kosteczkę cebulę zrumienić na oleju. Dodać posiekany czosnek i kurczaka w marynacie. Podsmażyć. Dodać następnie morele i smażyć jeszcze około 10 minut.
 


W między czasie ugotować ryż. Gotowy wyłożyć na talerz. Na to nałożyć kurczaka.
I gotowe łatwe i szybkie danie.


 
Cały smak i koloryt danie zawdzięcza dodanym przyprawom. Ja użyłam od Skworcu i wyszedł mi złocisty, aromatyczny, o dość wyrazistym smaku kurczak.
Polecam.
 
 
 
A co u Was dziś na obiad?
 

9 komentarzy:

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.