sobota, 24 listopada 2012

Eye-liner czarny marki Wibo - recenzja.

Jakiś czas używam kilku kosmetyków marki Wibo. Kolejnym, który dla Was opiszę jest:
 
Eye-liner czarny
 


 
 
Informacja od producenta:

Czarny eye-liner do oczu
  • o zwiększonej trwałości i intensywności koloru
  • nadaje mocniejszy akcent przy makijażu oczu
HIT wśród naszych klientek!



 

Nowa formuła long lasting, wyjątkowo głęboki odcień czerni. Szybko wysycha i łatwo się aplikuje dzięki specjalnemu pędzelkowi. Nawet niewprawną ręką wykonasz perfekcyjny makijaż oka na górnej i dolnej powiece, tuż przy linii rzęs.
 
 
Cena: około 6,00-7,00zł
Waga: 4g
Producent: Firma Wibo
Marka: Wibo
Odcień: naturalny 02

www.wibo.pl
 
 
 
Moja opinia:

Zachwycająca jest głębia czerni jaką uzyskuje nasza kreska. Dzięki cienkiemu pędzelkowi możemy namalować również zgrabną kreskę. Rączka wyprofilowana, wygodna w używaniu.
Wadą jest to, że Eye-liner długo wysycha i trzeba uważać, by się nie rozmazał. Choć, gdy kreseczka nie wyjdzie, istnieje też możliwość szybkiego wytarcia jej wacikiem. To coś dla mojej jeszcze nie precyzyjnej ręki w tym temacie. Poza tym bardzo ładnie schodzi podczas demakijażu.
 

W żaden sposób nie podrażnia skóry, ani oczu. Jest dla nich jak najbardziej delikatny.
Z tego co wiem, dostępny jest w Rossmannie.


 
Produkt mogłam przetestować dzięki portalowi Bangla.pl
 
 
 
 
A jak u Was z kreseczkami na powiece? Malujecie? Rysujecie?

10 komentarzy:

  1. bardzo fajny eyeliner i jaki tani:)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię eyelinery. Ładnie prezentuje się na oku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go bardzo lubię i sama używam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zużyłam już niezliczoną ilość tego eyelinera!!:D KOcham go :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bez eyelinera sie nie obejde! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to trzeba zaukpić i sprawdzić czy wciąż umiem robić kreskę, bo już nie pamiętam kiedy ostatnio ja malowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam go setki razy, niezawodny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój pierwszy eyeliner w życiu i chyba najlepszy jaki do tej pory używałam - obecnie jestem w trakcie kolejnego już opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam go od wielu wielu długich miesięcy i jest super :P A przy tym ta super cena..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.