poniedziałek, 19 listopada 2012

Growing Lashes Stimulator Mascara marki Wibo - recenzja.

Dziś przedstawię Wam produkt marki Wibo.
 
Growing Lashes Stimulator Mascara
Maskara pogrubiająca stymulująca wzrost rzęs
 
 

Informacja od producenta:
 
Najnowszej generacji maskara stymulująca wzrost rzęs z innowacyjną szczoteczką,
pogrubiający i wydłużający tusz do rzęs,
posiada właściwości zapobiegające obumieraniu torebek włosowych ,
stymulujące intensywny wzrost rzęs.

Marzysz o znacznie dłuższych, grubszych i mocniejszych rzęsach? Wypróbuj mascarę Growing Lashes Stimulator, która pielęgnuje i odżywia rzęsy, a jednocześnie stymuluje ich wzrost, dzięki czemu zapewnia ich ekstremalne wydłużenie. Zawarte w formule odżywcze proteiny jedwabiu, D-Panthenol oraz kolagen dodatkowo wzmacniają, regenerują i chronią i pielęgnują osłabione torebki włosowe, a unikalne peptydy wspomagają naturalny wzrost rzęs.
 
Cena: około 10,00zł
Pojemność: 8ml
Producent: Firma Wibo
Marka: Wibo

www.wibo.pl
 
 
 

Moja opinia:

Pierwszy raz używałam maskary z silikonową szczoteczką i byłam do niej nastawiona dość sceptycznie.
 
 
Okazało się jednak, że całkiem niesłusznie. Dzięki tej szczoteczce tusz bardzo dobrze się nakłada. Nie skleja rzęs, tylko ładnie je rozdziela. Nie ma też żadnych grudek. Po użyciu tej maskary rzęsy są ładnie pogrubione i lekko wydłużone. Może mogłaby trochę bardziej wydłużać.


Nie obsypuje się i wytrzymuje moje kilku godzinne wyjścia z domu w stanie nienaruszonym.
Dodatkowym atutem tego produktu jest to, że działa również odżywczo na rzęsy. Zawiera składniki pielęgnujące. Obecnie jak najbardziej jestem zadowolona z tej maskary i używam jej na co dzień do tuszowania rzęs na górnej powiece.
A i ma bardzo głęboki odcień czerni, taki jak lubię :)


 
Tusz mogłam przetestować dzięki portalowi Bangla.pl
 
 
 

Jakie Wy obecnie używacie tusze do rzęs?
Jestem bardzo ciekawa co polecacie.

10 komentarzy:

  1. jeszcze nie miałam tej mascary, ostatnio nawet sie jej przygladałam w sklepie, moze kupie, ładnie wyglada po pomalowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie tego tuszu używam i jestem z niego bardzo zadowolona. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Maskara jest super, świetnie prezentuje się na rzęsach. Również miałam przyjemność testowania jej dzięki Bangla.pl :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Także ją testowałam i na początku byłam zachwycona, ale z czasem zauważyłam że tusz dość szybko gęstnieje i trudniej się go nakłada na rzęsy...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tą maskarę. Czerń piękna, efekt super, szczoteczka wygodna, tyle, że coś mnie w niej uczulało bo zaczęły mi strasznie wypadać rzęsy, wiec przestałam używać. A szkoda, bo efekt w stosunku do ceny jest naprawdę świetny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały czas szukam idealnego tuszu, też się przekonałam do silikonowej szczoteczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam ten tusz i byłam z niego naprawdę bardzo zadowolona. Niestety po jakimś czasie zaczął mi się bardzo osypywać :( ciekawa jestem czy nie trafiłam na jakiś felerny egzemplarz ... bo tusz naprawdę był świetny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.