czwartek, 22 listopada 2012

Płyn do płukania jamy ustnej Sachol Fresh - opinia.

Dziś zaprezentuję Wam produkt przeznaczony do higieny jamy ustnej.
Jest to:
 

Płyn do płukania jamy ustnej Sachol Fresh.


 



Kilka słów od producenta:
 
Nie tylko świeży oddech – Sachol Fresh – chroni zęby całej rodziny.Sachol Fresh przeznaczony jest do płukania jamy ustnej, jako zabiegu higieny jamy ustnej, zmniejszającego ryzyko zapalenia dziąseł. Pielęgnuje jamę ustną w ramach uzupełnienia innych metod leczenia stomatologicznego lub ortodontycznego. Łagodzi zaburzenia związane z suchością i kwasowością jamy ustnej, powodujące choroby zębów i przyzębia.
Sachol Fresh chroni szkliwo przed niszczącym działaniem kwasów utrzymując lekko zasadowe pH – dba o świeży oddech, a odpowiednia higiena zapobiega chorobom zębów i przyzębia.
Łagodzi zaburzenia związane z suchością. W odróżnieniu od innych płynów nie zawiera alkoholu, który nadmiernie wysusza i podrażnia dziąsła, lecz ma dodatek nawilżającej śluzówkę gliceryny. Ma lekkie działanie antyseptyczne. Pielęgnuje jamę ustną, jako uzupełnienie innych metod leczenia stomatologicznego lub ortodontycznego.
 
Szczególne zalecenia do stosowania:

- gdy występują zaburzenia kwasowości jamy ustnej,
- stosowania implantów stomatologicznych lub aparatu ortodontycznego,
- zaburzeń hormonalnych lub czynności fizjologicznych,
- stosowania niewłaściwej diety, czyli nadmiar cukrów lub pokarmów łatwo przywierających do powierzchni zębów

Cena sugerowana: 16,50zł
Pojemność: 200ml
Producent: Laboratoires Gilbert Francja
Dystrybutor: Jelfa S.A.

Dostępny jest również o pojermności 500ml w cenie sugerowanej około 30,00zł.
 
 
 
Skład:

Sodu wodorowęglan 1,4g/100ml,
Gliceryna 10,4/100ml,
substancje pomocnicze q.s. 100 ml.
 


 
Sposób użycia:

Płyn jest gotowym do użycia roztworem. Jeżeli smak płynu wydaje się zbyt intensywny, można go rozcieńczyć wodą demineralizowaną lub o nieznacznej zawartości minerałów. Napełnić miarkę płynem do poziomu 15 ml i płukać jamę ustną przez 1 min. Wypluć płyn, nie przepłukiwać jamy ustnej. Powtarzać 1-3 razy dziennie.


 
 
Moja opinia:
 
Jeśli chodzi o płyn do płukania ust to od kilku lat staram się używać codziennie. Mój dentysta mi zalecił, więc stosuję. Tym chętniej zgodziłam się na testowanie tego produktu.
Sachol Fresh testuję około miesiąca. Znajduje się on w małej 200ml butelce, do której jest dołączony mały plastikowy kubeczek. Znajdziemy też tam miarkę, więc bez problemu mogę przelać płyn do niego i odmierzyć 15ml. Jest to o wiele wygodniejsze, niż "picie" z nakrętki.


Ma ładny niebieski kolor, który na szczęście nie osadza się na zębach.
Jest bezalkoholowy, ale nie do końca łagodny. Po wypłukaniu nim jamy ustnej odczuwam odświeżenie i to mi się podoba. W smaku wyczuwam mentol, co również oddziałuje na mnie pozytywnie. Na pewno też zapewnia mi świeży oddech.
 
Mała buteleczka jest tak poręczna, że zmieści się nam również do torebki, gdy będziemy chcieli Sachol zabrać ze sobą w podróż. Na pewno jest wygodniejszy w użyciu poza domem niż tradycyjna szczoteczka do zębów i pasta. Więc gdy nie ma możliwości ich użycia zawsze mogę wyjąć Sachol i przepłukać swoje usta, by je odświeżyć i zadbać o higienę zębów.
 
Jak dobrze policzymy to taki płyn powinien nam wystarczyć na około 17 razy, no chyba, że go będziemy rozcieńczać z wodą. Ja przyznam się, że stosowałam go w mniejszej ilości - po około 10ml i dlatego wystarczył mi na dłużej.
 
Od dawna jestem zwolennikiem używania płynów do płukania ust, dlatego tym bardziej polecam Wam ten produkt, choć cenowo jest dość drogi. Jenak w internecie znalazłam go w nieco niższej cenie niż sugerowana.
 
Produkt do testowania otrzymałam za pośrednictwem portalu Uroda i Zdrowie.
 
 
A jak u Was? Jakie płyny do płukania ust używacie i polecacie?

4 komentarze:

  1. Ja pierwszy płyn do płukania jamy ustnej kupiłam chyba we wrześniu,żałuję,że tak późno!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. sachol ma dobre produkty więc myslę że i ten płyn jest dobry

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja teraz chce kupić ten płyn. Już nawet mam go na liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to mnie skusiłaś....:)
    Już dopisuję do listy zakupów...:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.