sobota, 10 listopada 2012

Krem do pielęgnacji twarzy i ciała Babydream - recenzja.

Jednym z produktów otrzymanych jakiś czas temu od Kosmeland.pl jest:
 
Krem do pielęgnacji twarzy i ciała
Babydream (Rossmann)
Gesichts und Körpercreme
 

Stosowany był przez okres około miesiąca u mojej córeczki.
 
Opis producenta:
 
Krem do twarzy i ciała Babydream pielęgnuje wrażliwą skórę niemowlęcia. Krem rozprowadza się łatwo na skórze i szybko się wchłania.
Nie zawiera barwników i konserwantów oraz olejków mineralnych.

Cena: 4,49zł 
Pojemnosć: 100ml
Producent: Rossmann
 

Aktywne składniki:
 
Produkt zawiera wyciąg z rumianku, pantenol, wosk pszczeli i witaminę E.
 

Skład:
 
Aqua, Caprylic / Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate Citrate, Helianthus Annuus Seed Oil, Isopropyl Palmitate, Glycerin, Cetyl Alcohol, Parfum, Cera Alba, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Chamomilla Recutita Flower Extract, Bisabolol, Xanthan Gum, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Sodium Hydroxide.
 
 

Moja opinia:
 
Właściwie to pierwszy raz używałam do pielęgnacji skóry mojej córeczki produktu marki Babydream, choć marka dość znana. Do nabycia wyłącznie w sieci Rossmann.
Krem pachnie bardzo delikatnie i słodkawo. Coś z nutą migdałową. Konsystencja delikatna i biała. Używałam tego kremu po wieczornej kąpieli córeczki. Dobrze się go wmasowuje i jest dość wydajny. Jednakże tuba jest o pojemności jedynie 100ml, więc już nie wiele mi go zostało. Cena niska, ale jeżeli porównamy do ilości, to już nie jest to produkt bardzo tani.
W składzie znajdziemy składniki zarówno wpływające kojąco, jak i nawilżająco. Takie właśnie są moje oczekiwania co do kosmetyku do ciała dla mojej córeczki i ten produkt je spełnia. Skóra jest dobrze nawilżona i wciąż elastyczna.

Produkt testowałam dzięki portalowi Kosmeland.pl, który znajdziecie TUTAJ.
 

A jakie nowości u Was z kosmetyków dla dzieci?
Używacie marki Babydream?

6 komentarzy:

  1. bardzo dobry krem, ma go równiez i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam wypróbować na też na sobie nie tylko na córci, świetny nawilżacz z tego kremu, sama kiedyś miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że ten kremik nie jest trochę większy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię kosmetyki babydream i mimo niewielkiej pojemności uważam, że cenę ma bardzo konkurencyjną, a to ze względu na skład:))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Z babydream muszę sobie zakupić szampon....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.