sobota, 17 listopada 2012

Pomadka ochronna FOR YOU bananowa Mariza - opinia.

Dziś znów MARIZA. Tym razem:
 
 Pomadka ochronna FOR YOU bananowa.
 



 
Cena: 4,90zł
Numer w katalogu: 3810
 
 

Moja opinia:
 
Pomadka została przeznaczona dla mojej córci. Głównie dlatego, że jest bezbarwna. Skład niestety nie całkiem mnie przekonuje.
Teraz coraz chłodniej na dworze i myślę, że przyda jej się taka ochrona. Poza tym nie raz już widziała, że ja maluję usta, więc chętnie nastawia swoje.
Od razu można zauważyć, że na ustach pojawia się tłusty film, który je również nawilża.
Jeśli chodzi o jej zapach, to czuć aromat bananowy.
Posiada również filtr UV, więc chroni usta przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.
Jednakże nie nadużywam u niej tego produktu i zamiennie stosuję z Kremem ochronnym Bambino.
 
 
Do wyboru znajdziemy kilka rodzajów tej pomadki:

- bananowa,
- poziomkowa,
- naturalna.
 

Więcej informacji o marce MARIZA znajdziecie TUTAJ.
 
 
 
A co w Waszych kosmetykach znajdziemy z marki Mariza?
 

5 komentarzy:

  1. ale i tak mimo składu fajna pomadka ochronna, rzadko kiedy mozna trafić na bananową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś bananowy błyszczyk ale słabo smakował bananem :( a ja lubię banany :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Poziomkowa chyba ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam pomarańczową z marizy i odnoszę wrażenie, że zamiast nawilżać ona mi usta wysusza ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za pomadkami z Marizy nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.