piątek, 9 listopada 2012

Błyszczyk do ust Glam Wear Bell - opinia.

Od firmy BELL otrzymałam:
 
Trwały Błyszczyk do ust Glam Wear
(Glossy Colour Lip Gloss)
 

 

Dziś czas na moją opinię.

 
Producent pisze o nim:
 
Błyszczyk, który dba o usta, sprawiając, że podkreślone kolorem, robią niewiarygodne wrażenie!
Sekret działania błyszczyka tkwi w jego składnikach kondycjonujących, które zmiękczają i wygładzają naskórek ust. Te specjalnie dobrane emolienty sprawiają również, że aplikacja błyszczyka jest niezwykle miękka i przyjemna, a kolor trwały i równomierny.
Formuła błyszczyka wzbogacona drobniuteńkimi glitterami pokrywa usta intensywnie lśniącym kolorem, dając efekt zmysłowo mokrych ust.
Błyszczyk dostępny jest w 10 wyjątkowych odcieniach kolorystycznych.

 
 
Cena: 13,53zł
Producent: Bell
Kolor: 034
 
 
 
Moja opinia:
 
Błyszczyk jest w kolorze jasnego różu z dodatkiem świecących się drobinek. Standardowy aplikator umożliwia dokładne jego nałożenie na usta. Kolor nie jest zbyt intensywny, co bardzo mnie cieszy. Co ważne nie wysusza ust, a nawet je lekko nawilża.
 
 
Czas utrzymywania się błyszczyku na ustach raczej jak u większości tego typu produktów. Drobinki mienią się przy odbiciu światła i promieni słońca. Na pewno trzeba go zabrać ze sobą, by później poprawić znów usta.



Więcej kolorów błyszczyków Bell znajdziecie TUTAJ.

 
 
Firma Bell jest również na FB TUTAJ.


A jakie kolory błyszczyków obecnie u Was królują?
Co polecacie na sezon jesienny?

8 komentarzy:

  1. uwielbiam takie lekkie blyszczyki , zwlaszcza jak kolory nie sa ciezkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie właśnie takie delikatne błyszczyki sprawują się najlepiej :) Miałam kiedyś podobny z Bell i bardzo przyjemnie się go używało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Preferuję właśnie takie błyszczyki delikatne i różowe różności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor !
    Również testowałam ten błyszczyk ale w innym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za błyszczykami nie przepadam, ale ten ma bardzo ładny kolor :)
    Jestem ciekawa go jak wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.