sobota, 29 września 2012

HERBATNIKI Petit Beurre PIAST - opinia.

Od firmy PIAST otrzymałam ciastka do przetestowania. Pierwsze z nich, które zjedliśmy to Herbatniki Petit Beurre w czekoladzie i szkolne.
 
 
 

Herbatniki Petit Beurre
 
 
 
Waga: 80g
Producent: ZPC "Piast"
 
 
 
Skład:
 
mąka pszenna, polewa kakaowa 25% (cukier, tłuszcz roślinny, proszek kakaowy niskotłuszczowy, emulgator: lecytyna sojowa i E476, aromat), cukier, tłuszcz roślinny, mąka ziemniaczana, serwatka lub mleko w proszku, cukier inwertowany, substancje spulchniające: wodorowęglan amonu i wodorowęglan sodu, sól, emulgator: lecytyna rzepakowa, aromat identyczny z naturalnym, barwnik: beta-karoten.
 
 
Moja opinia:


Osobiście bardzo lubię herbatniki w gorzkiej czekoladzie. I te również przypadły mi do gustu. Kilka zaserwowałam ostatnio do pysznej kawki. Poza tym nie są za słodkie i mają sporą ilość polewy, co bardzo mnie cieszyło.


 
Herbatniki szkolne Petit Beurre
 
 
 
Waga: 80g
Producent: ZPC "Piast"
 
 
Skład:
 
mąka pszenna, cukier, tłuszcz roślinny, mąka ziemniaczana, cukier inwertowany i/lub sorbitol (E420), serwatka lub mleko w proszku, sól, substancje spulchniające: wodorowęglan amonu i wodorowęglan sodu, , emulgator: lecytyna rzepakowa, aromat identyczny z naturalnym, barwnik: beta-karoten.
 
 
Moja opinia:


Nie zrobiłam im zdjęcia jak prezentują się bez opakowania, bo niestety były całe pokruszone. Ale zjedliśmy je ze smakiem. Ja spróbowałam tylko kawałeczek, a reszta poszła na ogrodzie, gdzie moja córcia bawiła się z sąsiednimi dziećmi.Nie za słodkie i nie za miękkie. Bym powiedziała, że akurat takie, jakie powinny być herbatniki.


 
Niedługo zaprezentuję Wam kolejną partie ciastek od Piast, a na razie więcej informacji o ich produktach możecie znaleźć TUTAJ.
 
 
Są również na FB TUTAJ.

 
Produkty do testowania otrzymałam za pośrednictwem portalu Uroda i Zdrowie.
 
 
 
 
A Wy jakie ciasteczka polecacie?

11 komentarzy:

  1. Mniam... Ja nie mogę się zgłaszać di ciasteczek, bo bym je wszystkie od razu zjadła.

    OdpowiedzUsuń
  2. noi namówilaś mnie na kawe i ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam herbatniki w czekoladzie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają naprawdę smakowicie :)
    Ja uwielbiam ciastka z firmy Krakuski. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam herbatniki w czekoladzie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. miraga, tutaj nie chodziło o Ciebie, ponieważ ja wiedziałam że to Ty załapałaś sie do testów, raczej chodziło mi o to, że nie poraz pierwszy się coś takiego zdarzyło, nie będę się tłumaczyć, ale sytuacja, że osoby mniej aktywne otrzymują zestawy zdarza się BARDZO CZĘSTO, więc nie bierz do siebie tego, ponieważ to Ciebie bezpośrednio nie dotyczy. to był tylko przykład, osobiście do Ciebie nic nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. osobiście moge Cię tylko przeprosic, jeżeli poczułaś się urażona , nie chciałam Cię moja wypowiedzią dotknąć.. więc przepraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. smaczna współpraca :) mniam do kawki w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od siebie dodam tylko że jeśli ktoś szuka herbatników to warto zawsze patrzyć na skład aby był dobry bez dodatków szkodliwych. Osobiście na przykład nie polecam takich z spółek ze zdrową żywnością na przykład chyba najbardziej znane http://www.open-youweb.com/herbatniki-lekkie-o-smaku-czekoladowym-opinia/ bo są zdecydowanie przesadnie drogie a skład wcale nie jest powalający na kolana. Warto szukać swoich aby znaleźć najlepsze - ja nadal poszukuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.