środa, 19 września 2012

Stosowanie suplementów czyli moje KURACJE.

Dziś post na temat suplementów diety, które stosuję.
 
 

Właśnie kończę 60-dniową kurację z MEGA KRZEMEM. Niedługo na pewno pojawi się o tym produkcie moja recenzja. Więcej informacji na jego temat znajdziecie w mojej notce TUTAJ.


Moje oczekiwania to głównie oddziaływanie na moje włosy.
Stosuję 1 tabletkę dziennie.
 
Więcej info o MegaKrzemie znajdziecie TUTAJ i na FB TUTAJ.
Poza tym wciąż możecie zamówić na FB ich próbki.
 

Kilka dni temu zaczęłam stosować produkty od NOBLE HEALTH.

 

Pierwszy z nich to COLLAGEN.
Produkt ten dostarcza organizmowi kolagenu, białka które jest kluczowym budulcem tkanki łącznej (skóra i kości). Wewnętrzna warstwa skóry zawiera dużą ilość kolagenu we włóknach, które są odpowiedzialne za elastyczność i strukturę skóry.

A więc moja skóra powinna być dzięki niemu dalej młoda. Może uda mi się zatrzymać proces starzenia się lub choć go odrobinę opóźnić. Mam przynajmniej taką nadzieję.



Drugi produkt od firmy NOBLE HEALTH to GRAPE SEED EXTRACT.
Zawiera Ekstrakt z pestek winogron, który jest niezwykle bogatym źródłem naturalnych antyoksydantów. Związki te są silnymi przeciwutleniaczami i posiadają wyjątkową zdolność zapobiegania powstawaniu toksycznych dla komórek wolnych rodników. To one pozwalają poskromić wszystkie naczynia krwionośne i nie dopuścić do powstawania nieestetycznych przebarwień i pajączków.
 
Czyli spodziewany efekt to mniejsze sińce pod oczami i mniej siniaków.

Stosuję:
2 tabletki rano Collagen
2 tabletki wieczorem Grape seed Extract
 
Noble Health znajdziecie TUTAJ i na FB TUTAJ.
Ostatni suplement pochodzi od firmy SANBIOS.
 
 
Jest to preparat o nazwie OKO i stosuje go mój mąż. Głównie dla tego, że często jeździ autem przeznaczyłam go właśnie dla niego.
Składniki preparatu OKO takie jak m.in.: borówka amerykańska, drożdże piwowarskie i selenowe, acerola mają działać ochronnie na oczy. I takich efektów się spodziewamy.
 
Stosowanie: 1 tabletka dziennie, a więc starczy na miesięczny okres kuracji.
 
Firmę SANBIOS można znaleźć TUTAJ.

A jakie Wy stosujecie suplementy diety? Możecie coś polecić?

9 komentarzy:

  1. kolagen ponoć działa rewelacyjnie, a skrzyp biore, biorę i nic...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam blogi gdzie mogę poczytać o testowaniu kosmetyków suplementów itd.
    Ostatnio kupiłam babci Mega Krzem lecz nie zaczęła jeszcze go stosować gdyż brała inny suplement, dlatego chętnie zaobserwuje Twoje recenzje.
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. aktualnie biorę Belissę. na razie nie będę pisać co o niej myślę. z pewnością po zakończeniu kuracji pojawi się recenzja.
    kiedyś brałam Silicę -nic nadzwyczajnego.

    OdpowiedzUsuń
  4. BARDZO FAJNY POST
    niestety ja krzemu nie testuję i chyba nie bedę:)
    przynajmiej nie mam takiej potrzeby jak narazie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na słodką babeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo i moglabys wydac opinie o nim :D?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstrakt z winogron świetnie się u mnie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.