czwartek, 13 września 2012

NOŻYCZKI DO PAZNOKCI NS-35B, NOŻYCZKI DO SKÓREK JS-706, SEPARATOR DO PEDICURE TS-01 firmy AnnCo. - recenzja.

Dziś zajmę się produktami firmy AnnCo. przeznaczonymi do pielęgnacji dłoni i stóp.
Będą to:


NOŻYCZKI DO PAZNOKCI NS-35B, NOŻYCZKI DO SKÓREK JS-706, SEPARATOR DO PEDICURE TS-01





NOŻYCZKI DO PAZNOKCI NS-35B 



Nożyczki metalowe do paznokci. Dł. 9 cm

Trwałe i mocne, łatwe i wygodne w użyciu.Idealne do codziennej pielęgnacji.Wysoka jakość.
Cena: 10,50zł


Moja ocena:


Nożyczki są wykonane z wysokiej jakości stali i bardzo estetyczne. Znajdują się w w specjalnym foliowym etui, które ułatwia przechowywanie tak, by nikt się nikt nie skaleczył nimi. Do tej pory używałam do obcinania paznokci wyłącznie obcinaczką do paznokci. Ale teraz widzę, że przy obcinaniu paznokci u stóp nożyczki są bardzo wygodne i bardziej precyzyjne.
NOŻYCZKI DO SKÓREK JS-706



Nożyczki metalowe do wycinania skórek. Dł. 9 cm
Cena: 4,50zł

Moja ocena:
Jeśli chodzi o ten produkt, to jak na razie nie ma u mnie potrzeby usuwania w ten sposób skórek. Jednak widzę, że produkt jest wykonany bardzo solidnie. Zakończenia nożyczek zabezpieczone gumową nakładką chroniącą przed skaleczeniem. A wyprofilowana w łuk końcówka na pewno ułatwia wycięcie skórek. Są bardzo ostre.

SEPARATOR DO PEDICURE TS-01




Materiał pianka, dostępny w różnych kolorach. Idealny przy malowaniu paznokci u stóp.
Cena: 2,15zł




Moja ocena:

Do tej pory malowałam paznokcie bez użycia separatora. Jednak teraz widzę jak można to o wiele łatwiej i dokładniej zrobić dzięki jego zastosowaniu. Jest wykonany z ładnego miękkiego materiału, wystarczająco elastycznego bym mogła go założyć między palce. Przydatny zwłaszcza przy malowaniu ostatniego najmniejszego paznokcia. Teraz nie ma obawy, że coś się rozmaże. Bardzo tani i ciekawy produkt.

Więcej akcesoriów kosmetycznych znajdziecie na stronie AnnCo. TUTAJ.


Zapraszam też na FB TUTAJ.

8 komentarzy:

  1. Śliczny kolor na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę sobie sprawić takie separatory. Mam z Inglota, ale mają tak dziwny kształt, że palce u stóp bolą mnie w trakcie ich używania. Te z AnnCo. wyglądają idelanie

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na mojego bloga który ma dopiero parę dni i chciałabym aby się on jakoś rozkręcił, bardzo proszę o komentarze, będę bardzo wdzięczna za nie :)

    http://marys0109.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te nożyczki do skórek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nożyczek z mojego zestawu jeszcze nie próbowałam, ale ostatnio skusiłam się na separator. sama też nigdy nie używałam, ale potwierdzam, że ułatwia malowanie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.