niedziela, 30 września 2012

ROZEN GLYCERINE różany krem glicerynowy Hegron Comsetics B.V. - recenzja.

Dziś recenzja produktu firmy Hegron Comsetics B.V., których importerem jest firma TENEX.
 
Będzie to:
 
ROZEN GLYCERINE różany krem glicerynowy
 


 
Czytamy na opakowaniu:

Wyprodukowany na bazie naturalnych olejków i tłuszczów, wygładza, uelastycznia szorstką i wysuszona skórę.

Cena: około 15,00zł
Pojemność: 350ml
Producent: HEGRON BV Holland
Importer: Tenex Sp. z o.o.
 
 

Przeznaczenie:


Szczególnie polecany do pielęgnacji kolan, pięt, łokci i dłoni.


 
Skład:
 
 
Testowanie:
 
 

Moja opinia:


Krem jest o dość gęstej białej konsystencji. Wyczuwalny zapach różany, ale niezbyt intensywny, co traktuję jako plus. Używałam go przede wszystkim do nawilżenia moich pięt. Zdecydowałam się na niego głównie ze względu na dużą zawartość gliceryny. Dobrze natłuszcza moją skórę, dość dobrze również sie wchłania. Smaruję po kilka warstw, by umożliwić wchłonięcie. Cena dość niska, jak za taką ilość.
 
 
Więcej produktów oferowanych prze firmę TENEX znajdziecie TUTAJ.
 
 
 
 
 
A Wy używacie glicerynowych kremów?


4 komentarze:

  1. ja ostatnio nabylam samą glicerynę i bede robić mydło do rąk :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpisuje na Twoje pytanie;
    Może być banerek zamiast notki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kremy do pielęgnacji:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.