wtorek, 4 września 2012

Żel pod prysznic odbudowujący barierę ochronną skóry DERMEDIC LABORATORIUM

Ostatnim (butelkowym) produktem do testowania, który otrzymałam od firmy DERMEDIC LABORATORIUM, jest ich nowość:
Żel pod prysznic odbudowujący barierę ochronną skóry
EMOLIENT LINUM.

Linia EMOLIENT LINUM jest przeznaczona dla skóry atopowej, bardzo suchej oraz skłonnej do alergii.

Czytam na opakowaniu:Żel zalecany jest do codziennej higieny skóry atopowej i bardzo suchej również z objawami łuszczycy. Jego delikatna formuła ze specjalnym układem środków myjących nie podrażnia i nie wysusza wymagającej, suchej skóry. Podczas mycia odbudowuje warstwę ochronną lekko natłuszczając.

Cena: 25,37zł (sugerowana)
Pojemność: 200ml
Producent: BIOGENED S.A.
Marka: DERMEDIC LABORATORIUM

Podstawowe składniki:

Olej lniany - skutecznie pielęgnuje skórę skłonną do spękań i zapaleń. Pozytywnie wpływa na gojenie ran. Wygładza i zmiękcza skórę.
Olej Macadamia - zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia i natłuszczenia, łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Nadaje elastyczność i miękkość skórze.
D-panthenol i Alantoina - działa kojąco i przeciwzapalnie.

Sposób użycia:

Nanieść niewielką ilość na dłonie lub najlepiej na bawełnianą myjkę. Zmywać delikatnie ciało, dokładnie spłukiwać.


Przeznaczenie:

Zalecany do mycia skóry bardzo suchej i atopowej również z objawami łuszczycy.
Do codziennego, nawet wielokrotnego stosowania również dla dzieci powyżej 3-go roku życia.

Skład:

Moja ocena:

Zapach żelu jest dla mnie trudny do określenia. Jednak przyjemny i delikatny. Po osuszeniu skóry bardzo słabo wyczuwalny.
Produkt jest w twardej plastikowej butelce, z której przy dłuższym stosowaniu (gdy żelu jest już mniej niż połowa) jest dość trudno wycisnąć żel. Oczywiście po odwróceniu butelki do góry nogami i odczekaniu chwili, żel sam wypłynie. Ale jeżeli chcemy to osiągnąć szybciej należy ścisnąć butelkę. Co nie jest już takie łatwe, bo jak pisałam jest ona wykonana z twardego materiału. Na pewno lepiej spisałaby się tu tuba.
Jednakże dzięki przyciskowi PRESS łatwo się go otwiera. 


Żel dobrze się pieni i ładnie rozprowadza po skórze. Dobrze usuwa zanieczyszczenia skóry pojawiające się każdego dnia. Jest dość wydajny, choć u nas została go już chyba tylko 1/4, bo również mąż go sobie upodobał. A poza tym wzięliśmy go nad morze, gdzie dodatkowo raczyliśmy się prysznicem po każdym powrocie z plaży. ;)
Jestem z niego bardzo zadowolona, bo dobrze nawilża moją skórę, a po kąpieli nie czuję na ciele żadnego napięcia, ani suchości.

Firmę DERMEDIC LABORATORIUM można znaleźć na stronie internetowej TUTAJ.
Ich produkty dostępne są w aptekach w całym kraju.





Dla fanów marki mamy też fanpage na FB TUTAJ.
A jakie Wy polecacie żele pod prysznic? Macie swoich ulubieńców?

9 komentarzy:

  1. chyba musze postarac sie o taki zel... moze bedzie to rozwiazanie moich problemow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię żele o takiej właśnie konsystencji...

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda ze len w skladzie znalazl sie przy koncu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi być naprawdę świetny. Ja lubię żele Nivea, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam skóry atopowej, więc nie będę próbować, ale zachęcająca recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też nie mam skóry atopowej, ale dostałam ten żel i używam. super jest, skóra tak dobrze nawilżona, że zapomniałam co to balsam do ciała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.