poniedziałek, 25 sierpnia 2014

AllePaznokcie One Colour Granite & Pepper 08

Przyszedł czas na kolejny graniowy lakier od AllePaznokcie, poprzedni jasny koralowy wzbudził zainteresowanie, więc mam nadzieję, że i ten komuś się spodoba

One Colour Granite & Pepper 08




Cena: 6,90zł
Pojemność: 8ml
Kolor: 08/karminowy
Producent: AllePaznokcie

Moja opinia:

Powiem, że te lakiery granitowe, czy po prostu z pieprzem bardzo przypadły mi do gustu. Ten jednak nie jest już tak subtelny jak jasny koralowy. Czerwień dość ostra, przykuwająca i podkreślająca każdy ubiór. Ja osobiście uwielbiam takie kolory lakierów.


Jego trwałość to 2-3 dni. Przy zmywaniu nie jest źle, choć oczywiście wszystko robi się czerwone, włącznie ze skórą i trzeba na koniec użyć dodatkowego wacika, by ją oczyścić. Ale i tak jest o wiele lepiej niż z brokatowymi lakierami.




Drobinki są dość delikatne i nie przeszkadzają w niczym, ani nie mam przy nich odruchy zdrapywania. Jedyne co muszę następnym razem zmienić, to staranniej go pomalować. Naprawdę polecam Wam te granitowe lakiery.


Więcej informacji znajdziecie TUTAJ. FB TUTAJ.

http://www.allepaznokcie.pl/

Używacie tego typu lakierów?

34 komentarze:

  1. ciekawie wygląda ten "pieprz" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja też, a ostatnio bardzo, bardzo.

      Usuń
  3. Ach jak mi się kojarzy z truskawą, bardzo ładnie wygląda.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że truskawek już nie ma :/

      Usuń
  4. Lakieru z takim efektem jeszcze nie miałam! Śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sama nie wiem, który wolę, ale chyba jednak tę czerwień od tego jasnego.

      Usuń
  5. świetny efekt a kolor bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czemu, ale jakoś nie jestem przekonana co do tego efektu. :( Kolor ładny, ale te drobinki jakoś niee... Paznokcie piekne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie taka struktura, to świetne rozwiązanie, bo nie umiem za bardzo zdobić pazurków.
      Dzięki ;)

      Usuń
  8. Bardzo ładny kolor lakieru ;) .

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie kolorki na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie przypadł mi do gustu efekt końcowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może gdybym ładnie pomalowała ;)

      Usuń
  11. Jakoś nie przypadł mi do gustu efekt końcowy

    OdpowiedzUsuń
  12. ja niestety nie maluje ostatnio niczym tylko nailtekiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trochę ostatnio szaleję, a poza tym te lakiery na razie nie szkodzą moim pazurkom.

      Usuń
  13. nie dla mnie takie lakiery :) nie mam aż tak długich pazurków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ci powiem, że dziś na ogrodzie co nieco robiłam i połamałam dwa paznokcie, więc już też nie mam długich :/

      Usuń
  14. różne już widziałam lakiery ale taki z pieprzem to fajna sprawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się efekt, uwielbiam czerwień na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie wygląda ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące jedynie blogi będą usuwane, jaki i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.