piątek, 4 stycznia 2013

Ogłaszam Konkurs „Karnawał”.

Mamy Nowy Rok, zaczął się okres karnawałowy, więc u mnie też będzie można się trochę zabawić. Przygotowałam dla Was  na moim blogu Konkurs „Karnawał”.
 





 
Podstawowe Zasady konkursu:

1. Musisz zostać fanem mojego fanpage na FB TUTAJ i/lub obserwatorem mojego bloga http://miraga80.blogspot.com
2. Musisz polubić fanpage Allekosmetyki.pl na FB TUTAJ.
3. Musisz odpowiedzieć na PYTANIE:
"Za kogo lub za co przebrałbyś/abyś się na Bal Karnawałowy i dlaczego?"  

Interesują mnie tylko autorskie odpowiedzi.

Odpowiedź umieszczajcie w komentarzu pod tym postem w formie:

Lubię Blog na FB jako... i/lub Obserwuję Blog jako... 
Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako...
Odpowiedź. ...
E-mail: ...



4. Możecie też dodać baner konkursowy na swoim blogu, choć nie jest to warunek konieczny. Po prostu będzie mi miło.




NAGRODA:.

Nagrodą jest BON ZAKUPOWY na KWOTĘ 50,00zł do wykorzystania w sklepie internetowym Allekosmetyki.pl
I do tego przesyłka GRATIS.


Zapraszam na stronę Drogerii internetowej Allekosmetyki.pl, gdzie znajdziecie więcej informacji o oferowanych przez nich produktach TUTAJ.




Znajdziecie tam produkty m. in. takich marek kosmetycznych jak:
Lancome, Astor, Bourjois, Max Factor, Esprit, Loreal, Maybelline, Biosilk.



 
 
 Wyniki konkursu ogłoszę na swoim blogu 21.01.2013 r. w osobnej notce.



Regulamin konkursu:

1. Organizatorem Konkursu „Karnawał” jest blog http://miraga80.blogspot.com.
2. Sponsorem nagrody jest
http://www.allekosmetyki.pl
3. Konkurs trwa od 04.01.2013 do 20.01.2013.
4. Konkurs polega na:
a) udzieleniu odpowiedzi na PYTANIE konkursowe: "Za kogo lub za co przebrałbyś/abyś się na Bal Karnawałowy i dlaczego?" 
b) zostaniu obserwatorem bloga http://miraga80.blogspot.com i/lub fanem fanpage bloga na FB Organizatora.
c) zostaniu fanem fanpage Allekosmetyki.pl na FB
5. W konkursie do wygrania jest:
BON Zakupowy na kwotę 50,00zł do wykorzystania w sklepie internetowym http://www.allekosmetyki.pl
6. Zwycięzca zostanie wybrany przeze mnie.
7. Wyniki zostaną ogłoszone 21.01.2013. Jednakże zastrzegam sobie prawo do ewentualnej zmiany terminu ogłoszenia wyników.
8. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
 
 

ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO UDZIAŁU


54 komentarze:

  1. Lubię Blog na FB jako Kamila Pilawa-Dzięgiel i Obserwuję Blog jako Paczajka
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako Kamila Pilawa-Dzięgiel
    Odpowiedź. Na karnawał przebrałabym się za krówkę Muu. Po dwóch tygodniach urlopu i świętach czuję się taka ociężała, że żadna syrenka czy modelka nie wchodzi w grę :P
    E-mail: paczajka0@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. wezmę udział,ale muszę zastanowic sie na kreatywną odpowiedzią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Blog na FB jako...beatag i/lub Obserwuję Blog jako...lilithbb
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako...beatag
    Odpowiedź. ...Przebrałabym się za słonia bo w 9 miesiącu ciąży tak właśnie się czuję i wróżki udawać już bym nie mogła :D Wystarczyła by tylko dłuuuga trąba z rury do odkurzacza :D
    E-mail: ..lilithbb@wp.pl
    ps linki do Allekosmetyki.pl mi nie działają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wszystko powinno działać :)

      Usuń
  4. Lubię Bloga na FB jako Patrycja Miczek
    Obserwuję blog jako: Patrycja Miczek
    Lubię Allekosmetyki.pl na Fb jako Patrycja Miczek

    Odpowiedź: Przyznam szczerze, że ja przebrałabym się za CZAROWNICĘ. Charakterkiem czasami ją przypominam, bo jak mi coś nie spasuje, to potrawię być wredna i złoścliwa :) Burzę moich farbowanych, rudych włosów jeszcze bardziej bym rozczochrała niż zazwyczaj, ubrałabym spiczasty kapelusz czarownicowy ;), czarną pelerynę. A i jeszcze wydłużyłabym sobie troszkę nos :D Oczywiście koniecznym dodatkiem byłaby miotła do latania ;) najlepiej jakiś NIMBUS 2000 z Harrego Pottera :D I myślę, że świetnie bym odegrała rolę Czarownicy. Wszyscy, by przede mną uciekali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście baner jest już na moim blogu :)
      http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com/

      Usuń
  5. Ja mam spory zapas kosmetyków do przetestowania, więc tym razem odpuszczę i dam szanse innym ;-) Nagroda super , bardzo lubię takie bony do drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Blog na FB jako Melania Idźkowska
    Obserwuję Blog jako Melania W
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako Melania Idźkowska
    Odpowiedź: Na bal maskowy przebrałabym się za Cygankę, bo zawsze fascynowała mnie ich tożsamość :)
    E-mail: mw007@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Blog na FB jako Marysia R.
    Obserwuję Blog jako Mania
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako Marysia R.
    Odpowiedź: Przebrałabym się za Taylor Swift. Jej styl jest bardzo kobiecy i świeży :) Zresztą byłaby to dobra okazja, aby założyć blond perukę, bo naturalnie mam ciemne włosy i nie miałabym odwagi przefarbować się na tak jasny kolor :)
    E-mail: marishia92@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Blog na FB jako Magdalena Ch.
    Obserwuję Blog jako Chelsea-Lena
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako Magdalena Ch.
    Odpowiedź. Na Bal Karnawałowy przebrałabym się za gejszę, gdyż zawsze inspirował mnie japoński styl :) w szczególności podobają mi się specjalnie pomniejszane usta, pomalowane wyrazistą, karmazynową szminką. Ciekawym eksperymentem byłoby również wymalowanie się na biało :D
    E-mail: chelsea@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Blog na FB jako Anna Pietrusiewicz i Obserwuję Blog jako Anna Pietrusiewicz
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako Anna Pietrusiewicz
    Odpowiedź: Przebrałabym się za wampira energetycznego...może wtedy poczułabym się tak jak mój mąż i lepiej bym go zrozumiała ;) Mąż jest chory i trzeba koło niego chodzić tak jak koło 4 miesiecznego dziecka, wyssał ze mnie całą energie ...
    E-mail: ania.pietrusiewicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię Blog na FB jako Bernadeta Bomba i Obserwuję Blog jako bernadeta bomba
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako Bernadeta Bomba
    Odpowiedź. ...
    E-mail: bernadetaaa@interia.pl

    Na bal karnawałowy przebrałabym się za arabską księżniczkę i razem z moim Alladynem przyleciałabym na ów bal na latającym dywanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię Blog na FB jako Małgorzata Wójcik

    Obserwuję Blog jako Małgorzata Margaretka

    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako Małgorzata Wójcik

    Odpowiedź: Na bal maskowy przebrałabym się za króliczka lub myszkę :) Zawsze mnie bawił taki strój :)

    E-mail: m_margaretka@o2.pl

    banerek na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię Blog na FB jako Daria W. i/lub Obserwuję Blog jako ivanotta
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako Daria W.
    Odpowiedź. proste rozwiązania są zawsze najłatwiejsze, wystarczy worek od kartofli duże uszy i duży nos i już na karnawał mogę się wybrać w stroju Zgredka z Harrego Pottera :D
    E-mail: ivanotta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię Blog na FB jako Agnieszka S.
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako Agnieszka S.
    Odpowiedź:
    A ja przebrałabym się na taki BAL za KRECIKA. Wszyscy chyba pamiętają go z czeskiej bajki. A dlaczego za niego? bo jest słodki, pomysłowy i ma świetnych przyjaciół. Do pary chciałabym przebrać mojego męża za myszkę, ale nie wiem, czy dałby się na to namówić :) Ahoj!
    E-mail:agas1112@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję Blog jako agf
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako Aleksandra F.
    Odpowiedź: Hehehe, ja wybrałabym pieluchę pampersa ;) Jestem na tym życiowym etapie i jak na razie bardzo mi są one bliskie ;) Do tego taki strój nie krępowałby ruchów i ukryłby niechciane ciałko ;)
    E-mail: a.filipowska@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię Blog na FB jako Patrycja C. i/lub Obserwuję Blog jako patii_c7
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako Patrycja C.
    Odpowiedź: Zdecydowanie przebrałabym się za czerwonego kapturka. Mało pracy przy stroju, uszyć jedynie pelerynę, ubrać czerwoną spódnicę, czarne kozaki i gotowe:) Dla frajdy zabrałabym ze sobą koszyk wiklinowy, który wcześniej napełniłabym cukierkami, bo jak wiadomo "przez żołądek do serca":)
    E-mail: patii_c7@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię Blog na FB jako Ilona K i Obserwuję Blog jako Ilonusek
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako Ilona K
    Odpowiedź. ja przebrałabym się za dzidziusia, dlatego, że nie miałabym problemów z tego typu akcesoriami: buteleczki, smoczki, śliniaczki...
    E-mail: ilonusek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię Blog na FB jako Iwona B
    Obserwuję Blog jako Paradoxa raz
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako Iwona B
    Odpowiedź. Przebrałabym się za aniołka aby ukryć diabełka:)
    E-mail: iwonab53@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię Blog na FB jako Karolina Danielkis i/lub Obserwuję Blog jako lolapop10
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako Karolina Danielkis
    Odpowiedź. Najchętniej przebrałabym się za jakąś królową, albo księżniczkę, bo jak byłam mała to zawsze brakowało takiego stroju dla mnie, albo mama przebierała mnie za coś innego :<
    E-mail: lolapop10@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię Blog na FB jako Emilia W. i Obserwuję Blog jako anioleq-ss
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako Emilia W.
    Odpowiedź.Najchętniej przebrałabym się za czerwonego kapturka , gdyż to jedna z moich ulubionych bohaterek dzieciństwa, do tego jej czerwony kapturek jest taki słodki :)
    E-mail: anioleq-ss@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. jak nie mam Fb to jestm wykluczona z konkusrU?

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję i lubię jako Joanna J.
    Za co bym się przebrała? Założyłabym elegancki kostium, a wszystkim tłumaczyła, że jestem członkiem Komisji Kontroli gier i Zakładów, tu ukłon, marzyłam o tym od dziecka. A dziś juz sie nie kłaniaja, chociaż podobno taka komisja dalej istnieje.
    Zapraszam też na moje candy http://uolinki.blogspot.com/2012/12/candy-u-olinki.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię Blog na FB jako Sara S.(nazwisko podam jak będzie potrzebne) i Obserwuję Blog jako Sara
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako Sara S.
    Odpowiedź : Myślę, że przebrałabym się na królewnę śnieżkę. W dzieciństwie mogłam oglądać tę bajkę godzinami i tak na prawdę dalej tak jest, mimo, że jestem już w gimnazjum. Nie każdy wyrasta ze swoich nawyków. Moim jest właśnie królewna śnieżka. Uważam, że jak dla mnie byłby to kostium na prawdę idealny, nie tylko dlatego, że to moja ulubiona bajka. Królewna posiada podobne cechy charakteru do mnie i w stroju, który miałabym na sobie byłabym na prawdę sobą - wrażliwą i delikatną dziewczyną bujającą w obłokach
    E-mail: pinczi02@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję Blog jako Kicak
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako Kasia Z.
    Odpowiedź. Najchętniej przebrałabym się za Królową Śniegu! Taką jak z opowieści z Narni :D Nie dość że tematyczna, to jeszcze pasowałaby do mojego charakteru, bo neistety potrafie byc niezłą jędzą. Zawsze stawiam na swoim. Dużo zabawy byłoby przy takim stroju, najpewniej zabrałabym suknię ślubną mamy i nałożyła jakies futra, mąka na buzie, czerwona szminka i oczywiście trzeba stworzyć jakąś koronę :) żeby wiedzieli kto tu rządzi hihi.
    E-mail: byczek_50@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję Blog jako Missia93
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako Monika K
    Odpowiedź. Najchętniej przebrałabym się za wróżke, ponieważ uwazam , że swietnie odnalzałabym sie w tej roli;)
    E-mail: Monia199382

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię Bloga na FB jako Justyna K
    Obserwuję blog jako: Justyna K
    Lubię Allekosmetyki.pl na Fb: Justyna K

    Odpowiedź: Najchętniej przebrałabym się za damę dworu, np. okresu baroku, tudzież XIX wieku. Zawsze podobały mi się kobiety, które chadzały po dworach, bywały na balach w długich, rozkloszowanych, bardzo wykwintnych często aż z przesadą sukniach z gorsetem. Do tego obowiązkowo duży elegancki kapelusz, no i wachlarz jak na damę przystało. Myślę że taki strój może być oryginalny, może robić wrażenie na innych. Ale też fajnie byłoby poczuć się na jedną noc jak taka prawdziwa dama iście z przeszłości,poczuć jak to jest nosić na sobie tyle kilogramów biżuterii, tak ciężkiej sukni :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię Blog na FB jako Martyna Sz i Obserwuję Blog jako teczowa mama
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako Martyna Sz
    Odpowiedź. Wielkie mam marzenie by się w diabełka przemienić
    przydziać różki, ogonek i w ręce widełki i kusić do woli małe aniołki:)
    E-mail: teczowamama1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię Blog na FB jako Magdalena B i Obserwuję Blog jako Magdalena B
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako..Magdalena B
    Odpowiedź. ...Jestem wielką fanką Azji i wszystkiego co jej dotyczy. Kiedyś będąc młodsza uwielbiałam oglądać czarodziejkę z księżyca teraz jestem już starsza ale gdy dowiedziałam się, że będzie jej kontynuacja ucieszyłam się i sądzę, że ją zobaczę, a więc przebrałabym się za czarodziejkę z księżyca.
    E-mail: lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię Blog na FB jako Magdalena Cz. i/lub Obserwuję Blog jako Madzia Cz
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako Magdalena Cz.
    Odpowiedź. Przebrałabym się za wampirzycę, ponieważ mam gorący temperament, uwielbiam mroczne, a zarazem seksowne połączenia. Myślę, że czarna peleryna, i czerwone szpile to wybuchowe połączenie! Kto wie, co kryje się pod spodem :)
    E-mail: czmadzia7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię Blog na FB jako Żaneta B i/lub Obserwuję Blog jako imponderabilia
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako Żaneta B
    Odpowiedź. Najchętniej przebrałabym się za Śpiącą Królewnę. Aktualna aura za oknem i nawał pracy sprawia, że wieczorem mam ochotę zaszyć się w ciepłym łóżku, a nie szaleć na parkiecie. Chyba takie przebranie zobowiązywało mnie do czynności, której najbardziej mi teraz trzeba.
    E-mail: zanka88@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję blog jako kanntona
    Lubię Alleosmetyki.pl na FB jako Ewa S.
    Odpowiedź: Na bal karnawałowy najchętniej wcieliłabym się w kobietę kota-sexowną i zmysłową w takim przebraniu czułabym się komfortowo i zachowałabym nutkę tajemniczości ;)
    E-mail: katonna666@gamil.com

    OdpowiedzUsuń

  31. Lubię Blog na FB jako Joanna B.
    Obserwuję Blog jako Joanna_26
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako Joanna B.
    Odpowiedź - Przebrałabym się za gwiazdę Bollywood, od dziecka fascynują mnie Indie: kultura, fantastyczne stroje ;kino Bollywood porusza mnie dogłębnie, potrafi przeszyć me serce na wylot. Choć na chwilę chciałabym stać się piękną hinduską jak Aishwarya Rai i przetańczyć bal przy hinduskich piosenkach, które porywają do tańca ciało i duszę :):):)
    E-mail: kabanos_25@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  32. Klaudia Tonieja
    klaurightnow@o2.pl
    Kosmetyczne Remedium
    Chyba za bałwana - po wczorajszym bardzo do mnie pasuje taka wizja.:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię Blog na FB jako: Beata Bł
    i Obserwuję Blog jako: becia114
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako: Beata Bł.
    Odpowiedź:
    Na bal karnawałowy przebrałabym się za kogoś śmiesznego
    Z poczuciem humoru wyluzowanego za kogoś wyjątkowego
    Królik Bugs to postać moja ulubiona
    Sprytna pomysłowa i szalona
    Marchewkę z chęcią zawsze chrupie
    I jedną nogą sobie tupie
    Zawsze przechytrzy wroga swojego
    I zawsze jest o krok od niego
    Ze swym dowcipem i dozą humorku
    Z uporem powtarza: Co jest Doktorku

    E-mail: becia114@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię Blog na FB jako - nicia725
    i Obserwuję Blog jako - Nicola P.
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako - Nicola P.
    Odpowiedź. Z ogromną chęcią przebrałabym się za Pepe Pana Dziobaka ♥ ;) Jest moją ukochaną postacią z bajki! :) Aaaageeennt Peeee!! ;) Po prostu uwielbiam go!
    Co roku ze znajomymi organizujemy sobie zabawę karnawałową i za każdym razem jest inna tematyka... w tym roku to szkoła i nauczyciele :( Dziobak nauczycielem nie jest... a szkoda! ;)
    E-mail: nicia725@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Blog lubię jako: Justyna F.
    Allekosmetyki.pl lubię jako: Justyna F.
    E-mail: shizza.98@o2.pl
    W tym roku oglądałam często Naszą starą i uwielbianą bajkę Muminki, tak więc myslę że przebrałabym się za Muminkową Mamę, zrobiłabym maskę, uszyła fartuszek. Pasowałabym doc tej roli ;D
    Dzieciaki byłyby zachwycone!

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię Blog na FB jako Klaaudia M i Obserwuję Blog jako Claudia
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako Klaudia M
    Odpowiedź. Przebrałabym się za Velmę ze Scooby Doo:) Czemu? Czarne okulary noszę na co dzień, no i kolor włosów bardzo podobny :)) Jedynie musiałabym jakoś je spiąć, by były krótsze i viola :) Na marginesie mówiąc od dawien dawna oglądałam z zapałem przygody Scoobiego, to jedna z moich ulubionych bajek z dzieciństwa:)
    E-mail: klaudiaxmichalska@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię Blog na FB jako... Maria K
    i/lub Obserwuję Blog jako... 56manka
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako...Maria K
    Odpowiedź. ... Za kogo lub za co przebrałbyś/abyś się na Bal Karnawałowy i dlaczego?

    Na Bal Karnawałowy przebrałabym się za małą Syrenkę. Bo wśród innych osób, przy świetnej i tanecznej muzyce czuję się jak ryba w wodzie. A jako, że Mała Syrenka jest moją ulubioną bajką z lat dzieciństwa to wybór był banalny.
    Mała Syrenka jest taka jak ja. Zawsze wesoła, skłonna do szalonej zabawy. DOKŁADNIE !! Tak właśnie wyglądać ma karnawał. W bajkowym stylu, opleciony marzeniami, pachnący miłością, opiewający w rozkosz, przyprawiający o dreszcze. W stroju Małej Syrenki czułabym się wyjątkowo dobrze, pewna siebie. Strój to seksowny, kobiecy. O i najważniejsze. Jako, że moje nogi zamieniłyby się w płetwy całe godziny przetańczyłabym w szalonej zabawie na rękach partnera. MmMmmm... Już to sobie wyobrażam. Czyż nie sądzicie, że każdy ma prawo do spełnienia swoich marzeń choć w małym stopniu? Ja uważam że tak. Strój Małej Syrenki odzwierciedla ukryte pragnienie bycia osoba zauważoną, wyjścia z cienia. To strój który woła o uwagę, a jednocześnie daje mi nieziemską swobodę bycia sobą. Bym mogła nikogo nie udawać. To jak lot statkiem kosmicznym w przestrzenie które do tej pory były nieznane. Trzeba dbać o siebie, o nowe doświadczenia. Na Bal Karnawałowy przebrałabym się za syrenkę ponieważ jest to strój przytulny, łagodny i sexi. To strój z moich marzeń.
    E-mail: ... 56manka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię Blog na FB jako Martyna R. i Obserwuję Blog jako deedee_1
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako Martyna R.
    Odpowiedź. Na bal karnawałowy przebrałabym się za Kopciuszka. Pomimo upływu nadal,jak mała dziewczynka, marzę o księciu, który zakocha się we mnie bez pamięci. Dość nieprawdopodobne, ale pomarzyć zawsze można... Chciałabym się poczuć przez jeden dzień jak królewna, gdyż na co dzień czuję się jak Kopciuszek...Niezauważana...W stroju balowym Kopciuszka zachowałabym anonimowość, mogłabym być sobą.

    E-mail: marti8991@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Blog lubię jako: Joanna P.
    Obserwuje jako: Joanna Pyzik
    Lubię Allekosmetyki.pl jako: Joanna P.


    Jakbym się na bal wybierała, to bym odziała się niczym aniołek, ten co tak skacze po chmurkach. Na co dzień ze mnie niezły diabełek, więc taka metamorfoza bardzo mi się przyda. Będę sobie latała po sali balowej i swoją białą, zwiewną sukienką wszystkich oczaruje. Oczaruje, zaczaruje i myk po północy zamienię się w uśmiechniętego diabełka.

    E-mail: joannapyzik1608@wp.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię Blog na FB jako Marcelina R
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jak Marcelina R
    Odpowiedź:
    Na bal przebierańców przebrałabym się za Syrenę,a to dlatego,że uwielbiam te istoty,ich piękne ciało,włosy,głos. Fajnie byłoby na jeden dzień stac się właśnie nią:)
    E-mail: marcelinka915@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię Blog na FB jako Agnieszka I. i Obserwuję Blog jako agnieszkazg
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako Agnieszka I.
    Odpowiedź. Jeżeli wybierałabym się na bal karnawałowy z połączeniem balu przebierańców, zdecydowałabym się na strój Betty Boop. Jest to moja ulubiona postać z bajek z lat 30tych. Właściwie bajek dla dorosłych :). Czarne włosy już mam, więc wystarczyłoby tylko je pokręcić, aby były krótsze i kręcone :), do tego krótka, gorsetowa sukienka, czerwona szminka i kobiece gadżety i Betty Boop jak znalazł!
    E-mail: agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Lubię Blog na FB jako Iga G. i obserwuję Blog jako Summer
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako Iga G.
    Odpowiedź:
    W karnawale przebrałabym się za Kobietę Kot, bo Halle Berry wydaje się być drugą wersją mnie :) Czarny obcisły gorset, czarne kozaki na wysokim obcasie, skórzana peleryna, maska? Od zawsze wydają się leżeć w mojej szafie! Inni mówią o mnie, że jestem czarnym charakterem. Uwielbiam filmy „Kobieta w czerni” i „Czarny łabędź” , a jeden z moich ulubionych zespołów to „Czarno czarni”. Wciąż oszczędzam pieniądze na czarną godzinę, a gdy dopada mnie czarna rozpacz, tylko czarny humor może mi pomóc. Czarna kawa budzi mnie każdego poranka, a czarne oliwki to niebo dla mojego podniebienia. Na co dzień w pracy dostaję czarną robotę do wykonania i haruję, by nie stać się czarną owcą. Ale w karnawale z Kobietą Kot lepiej nie zadzierać!
    E-mail: mewhitetheme@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię Blog na FB jako Edyta K i/lub Obserwuję Blog jako... edka767
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako...Edyta K
    Odpowiedź.

    Na Bal Karnawałowy przebrałabym się za Diabełka,
    bo wtedy mój zapał i charakter wyszedł by z pudełka.
    Na parkiecie do utraty tchu bym całą noc szalała,
    w tajemniczym, ostrym stroju do rana bym balowała.

    Diabełek- nim właśnie jestem gdy tańczyć zaczynam,
    wtedy się od szarej rzeczywistości od razu odrywam.
    Tańcząc, bawiąc się czuje się kobieco i swobodnie,
    a w czarno-czerwonym stroju diabełka wyglądałabym modnie.

    Wybrałabym ten strój z kilku powodów , np takich :
    ** Czarny wyszczupla
    ** Diabełki są seksowne
    ** Diabełki bawią się bez obawy o skutki
    ** Diabełki wiedzą czego chcą
    ** Diabełki mają to na co zasługują
    ** Diabełki czują się w swym stroju komfortowo
    ** Diabełki nie przejmują się krytyką innych
    ** Diabełki tworzą swój własny świat

    Dlatego właśnie na bal karnawałowy za diabełka bym się przebrała
    bo mimo krzywych i zawistnych spojrzeń innych,szaleć bym się nie bała.
    Bal Karnawałowy jest raz do roku, warto na nim zaszaleć,
    z radości, w wirze tańca, swawoli i miłości oszaleć.

    Przebrałabym się za Diabełka bym uwagę na sobie skupiła,
    bym rekordy popularności na Balu tym biła.
    Chociaż raz, chciałabym znaleźć się w centrum wszystkich uwagi,
    być czarująca, seksowna, pożądana, i mieć odrobinę magii...


    E-mail: edka767@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam :)

    Lubię blog oraz Allekosmetyki na Fb jako Magda S.

    Obserwuję jako Kudlata

    A na Bal Karnawałowy w tym roku przebrałabym się za Magdę Gessler :) Podobne mamy fryzury, więc i resztę jakoś bym wycyzelowała... I z przyjemnością przeprowadziłabym jakąś kuchenną rewolucję, gdyby był to bal w lokalu. Na domówce natomiast mogłabym nieskrępowanie zasiedzieć się w kuchni (a wiadomo, że to w kuchni zwykle są najlepsze imprezy ;))

    Pozdrawiam,

    Magda

    79magda(małpa)wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Lubię Blog na FB jako Monika B i Obserwuję Blog jako
    Serenitka B
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako Monika B
    Odpowiedź. Na bal Karnawałowy przebrałabym się za Czarodziejkę z Księżyca bo to była moja ulubiona bajka z dzieciństwa i zawsze chciałam nią zostać:)Kupiłabym blond perukę z długimi warkoczami,do tego sukieneczka w stylu marynarskim,niebieskie kozaczki i oczywiście księżycowy diadem na głowie:)Być może zaopatrzyłabym sie tez w księżycowe berło żeby mieć czym odpędzać demony;)Mam maskotkę czarnego kotka więc wzięłabym ja ze sobą jako moją kotkę Lunę;) Mojego chłopaka ucharakteryzowałabym na demona,w końcu Czarodziejka z Księżyca musi mieć z kim walczyć;)A jak kilka razy dostanie Księżycowym Diademem to nic się nie stanie,poświęci sie dla ludzkości;)

    E-mail: akasha162@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  47. Lubię Blok jako Małgorzata Józefowska

    Jeśli byłby to bal w gronie dobrych znajomych, z którymi zawsze fajnie się bawimy, to przebrałabym się za króliczka. Jest to śmieszny i zarazem seksowym strój. Mój mąż przebrałby się za zająca i myślę,że oboje wyglądalibyśmy mega zabawnie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Lubię Blog na FB jako : Natalia Krawiec
    i Obserwuję Blog jako : Natalia KR
    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako : Natalia Krawiec
    Odpowiedź : Moim wymarzonym strojem na bal karnawałowy jest taki tajemniczy z maską jak się nie raz widzi na filmach.Jednak przebiorę się tak za pare lat gdy będę pełnoletnia wtedy będzie to wyglądało lepiej. Nie wiem dlaczego taki pomysł ale po prostu na filmach do super wygląda ; )
    E-mail: natala98315@o2.pl

    OdpowiedzUsuń


  49. 1.Obserwuję jako: Dorota Wojtasik, FB - Farciarze
    2.Lubie allekosmetyki.pl jako Farciarze
    3. Musisz odpowiedzieć na PYTANIE:
    Dopasowany do mojej osoby, strój karnawałowy cechowałby się odwagą, pięknem, pewnością siebie i namiętnością. Przede wszystkim byłby symbolem seksapilu i namiętności. Charakterystyczne elementy krwistej czerwieni, piękne blond włosy i ta niesforna sukienka... :) Ikona stylu i piękna! Marilyn Monroe byłaby moja wybranką na karnawałową noc przebierańców :)
    4. Baner na blogu po prawej stronie - farciarze.blogspot.com
    4. e-mail, nelinka@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  51. Lubię Blog na FB jako Katarzyna Iskrzak

    i/lub Obserwuję Blog jako koma7

    Lubię Allekosmetyki.pl na FB jako Katarzyna Iskrzak

    Odpowiedź Przebrała bym się za groźną piratkę, ponieważ tylko wtedy mogłabym porwać bezkarnie kilku panów, którzy staliby się moim karnawałowym łupem :)

    E-mail: koma7@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące jedynie blogi będą usuwane, jaki i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.