sobota, 2 marca 2013

Owsiane ciasteczka wegańskie Brześć - opinia.

Od firmy "Brześć" Spółka Jawna Zakład Produkcji Cukierniczej otrzymałam:


Owsiane ciasteczka wegańskie




 
Dziś króciutka opinia o nich.
 

Waga: 250g
 
Skład:
 
 
 
Moja opinia:


Ciasteczka są kruchutkie. Bardzo ładne i co najważniejsze z płatkami owsianymi w całości. Świetnie się prezentują i smakują. Dobre do kawy dla dorosłych. Mojej córci też zasmakowały oczywiście.
 

Myślę, że to dobra alternatywa dla domowych wypieków, gdy się nie ma czasu lub nie chce piec. Ja ostatnio właśnie mam takiego lenia na pieczenie, więc zajadałam się tymi ciasteczkami.



Więcej informacji o firmie i ich wyrobach znajdziecie TUTAJ.
 

Są również na FB TUTAJ.

A Wy macie jakieś swoje ulubione ciasteczka?

20 komentarzy:

  1. smakowicie wyglądają są na pewno smaczne.
    Witam cieplutko
    u mnie zimniuteńko
    życzę miłej soboty
    i mało roboty.
    Serdeczne pozdrowienia:))
    Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam dużo ulubionych ciastek ale na pewno nie takich wegetariańskich ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. smaczne sa te ciasteczka,ale mogły by być ciut słodsze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a ja nie lubię nadmiaru cukru w słodyczach, dlatego właśnie je za to cenię.

      Usuń
  4. sama wole piec owsiane ciasteczka,ale te wygladaja niezle
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  5. ale smacznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają ciekawe, ja lubię chyba każde ciastko i inne z kategorii słodycze

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojj zjadłoby się.<3 smacznie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię wcinać takie ciastka jak oglądam seriale :-) Do herbatki.. mm :-) smakowitości!
    rudnicka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Witamy :) Ciastka wyglądają smakowicie :)
    Obserwujemy i liczymy na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają bardzo apetycznie. Do małej czarnej w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę że i u Ciebie słodkości....mniam...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają na kruche i smaczne ;-)
    Ale ten skład... Nie jest zachwycający, gluten, barwniki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barwnikiem jest tu betakaroten.
      A gluten szkodzi tylko osobobom uczulonym.

      Usuń
  13. Jadłam parę razy wegańskie ciastka ale zazwyczaj były strasznie twarde. Rozejrzę się za tymi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam produkty z płatków owsianych . Gratuluję ciasteczek .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.