wtorek, 12 marca 2013

Brait - przesyłka.

Od firmy Dramers S.A. otrzymałam przesyłkę z produktami marki Brait, a dokładnie środki do czyszczenia i pielęgnacji mebli:



Classic Almond 350 ml

Classic Beeswax 350 ml
 



Informacja od producenta:

W ramach marki Brait pojawiła się nowa linia specjalistycznych spray’ów do czyszczenia i pielęgnacji powierzchni drewnianych. Dzięki nowoczesnej recepturze „Protect System+”, nie tylko usuwają zanieczyszczenia, ale także zabezpieczają meble przed osadzaniem się kurzu, zarysowaniami, plamami i zaciekami.
Nowe preparaty do mebli Brait to unowocześniona kontynuacja produktów oferowanych przez firmę Dramers od kilkunastu lat. Wśród nowych spray’i znajdziemy m.in. linię pielęgnacyjną, dedykowaną specjalnie dla powierzchni drewnianych - Classic Almond o zapachu migdałowym oraz Classic Beeswax - o zapachu miodowym.

Dodatkowo baza wyrobu opiera się na alkoholu etylowym, przez co wyróżnia nowe Brait’y na tle konkurencyjnych produktów w tej kategorii. Inne tego typu środki bazują na szkDodatkowo baza wyrobu opiera się na alkoholu etylowym, przez co wyróżnia nowe Brait’y na tle konkurencyjnych produktów w tej kategorii. Inne tego typu środki bazują na szkodliwym dla zdrowia alkoholu metylowym lub metoksyizoporpanolu - surowcach mogących wywoływać bóle i zawroty głowy. Dzięki zastosowanej recepturze, produkty Brait są nie tylko bezpieczne, skuteczne i wydajne, ale także pozostawiają efekt czystości i świeżości na długi czas.efekt czystości i świeżości na długi czas.
 
 

Więcej informacji o marce Brait znajdziecie TUTAJ.
 
 

A jakich Wy używacie środków do czyszczenia mebli?
Sprawdzacie ich składy?

22 komentarze:

  1. gratka :)super :)ja tez mam :)*

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe to Ci niespodzianka :P w piątek dostałam od tej agencji Concertino, a dziś doszła druga przesyłka z Braitem :P też dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie mam, ale gratulacje, przyda się na przedświąteczne porządki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle zapominam, że święta już blisko.

      Usuń
  4. ja też mam, już używam się mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne produkty do pielegnacji, kupilam sobie ostatnio nowe mebelki i musze o nie teraz dbac wiec bede miala na uwadze ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przed świętami wypucujesz mebelki jak widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może dzięki tym produktom chętniej wezmę się za porządki :)

      Usuń
  7. ooo gdybym ja dostała taką przesyłke mama by stwierdziła, że w końcu dorosłam do sprzątania hi hi

    OdpowiedzUsuń
  8. teraz tylko brać sie za sprzątanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem wierna marce Pronto ;-)
    Nie lubię tych śmierdzących podróbek z hipermarketów:/

    OdpowiedzUsuń
  10. Testuję i ja :) Meble będziemy picować jak ta lala :)

    OdpowiedzUsuń
  11. że też komuś chce się tak spamować. . . normalnie szkoda słów.

    Ostatnio sporo współprac u Ciebie, gratuluje i udanych testów życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jaki i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.