wtorek, 24 marca 2015

Profilaktyka zdrowia + KONKURS

Przypominam o konkursie www.kobieta.diagnostyka.pl, gdzie do wygrania są nagrody:
  • Voucher o wartości 5.000,00 zł na dowolną wycieczkę oferowaną przez Biuro Podróży TRAVEL EXPIRIENCE
  • 3 sztuki voucherów, uprawniający do pobrania komórek macierzystych z krwi pępowinowej i preparatyki metodą tradycyjną
  • 3 sztuki IPAD - IPAD AIR 2 4G 16 GB
  • 15 dwuosobowych weekendów „Spa Czyni Cuda" w Hotelu Słoneczny Zdrój w Busku Zdroju
  • + dla każdego nagroda gwarantowana:  Bon na pakiet badań dla dzieci do 16 roku życia z około 65% zniżką lub dla kobiet przed ciążą, lub dla kobiet w ciąży. Ja już wzięłam udział TUTAJ, a Wy?


http://www.kobieta.diagnostyka.pl/?utm_source=migra80&utm_medium=blogi&utm_campaign=reachblogger
 Więcej o badaniach profilaktycznych pisałam TUTAJ.

7 komentarzy:

  1. dzięki za cynk, zaraz zerknę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co tydzień jestem w diagnostyce... ale jakoś nagrody nie chcą mi dać ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale można dostać za udział bon zniżkowy na badania.
      A jeśli chodzi o wizyty w diagnostyce, mam nadzieje, że żadna choroba Cię nie męczy.

      Usuń
  3. Hmmm... Ciekawe nagrody... Musze zapoznać się ze szczegółami konkursu ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.