czwartek, 5 marca 2015

Tegoroczne nowości kosmetyczne

Już dawno nie było takiego postu, a pojawiło się u mnie kilka nowych rzeczy. Część kosmetyków już w używaniu, część już dobrze przetestowana, a niektóre trafią też do mojej przyjaciółki.



Na początek kosmetyki Petal Fresh Organics (Made in USA), które są dostępne obecnie w Rossmann i Hebe, zapachy takie jak osobiście lubię:
Płyn do kąpieli i pod prysznic Rose & Honeysuckle
Balsam do rąk i ciała Rose & Honeysuckle




A tutaj nowości Floslek z nowej linii Slim Line. Wybrałam dla siebie:

Intensywne serum antycellulit Slim Line LIPO detox
Skoncentrowany krem Slim Line PUSH-UP ujędrniający biust

Następne produkty to już kolejne od marki BingoSpa:

Algowe serum do kąpieli z zieloną herbatą 
Borowina w żelu z rozmarynem do masażu 
Jedwab do dłoni masło kakaowe witamina E

Bardzo udana dla mnie wymianka z blogerką Angelisiak:
AVON ON DUTY Dezodorant antyperspiracyjny w kulce 48h Invisible Protection
AVON CARE Nawilżający krem do rąk 3 w 1 z olejkiem arganowym, gliceryna i wit. E
AVON PLANET SPA Odżywczy krem do rąk, stóp i łokci z masłem she

Woda toaletowa Bi-Es Moi
Zestaw Super PLAYBOY 
  • Dezodorant perfumowany 
  • Żel pod prysznic




I druga równie udana wymianka z blogerką Rincewind99.

Szampon Oliprox
Pianka Oliprox


Za pośrednictwem Credo PR otrzymałam też produkty GorVita:
Maść Propolisowa z witaminami A, E, F (już dawno miałam chęć ją wypróbować)
Venal Spray na zmęczone nogi/chłodzący
Panthenol żel z aloesem i alantoiną


No i na koniec kosmetyki do testowania z wizaz.pl i ofeminin.pl:
BB krem Garnier przeciwzmarszczkowy

To tyle. A co nowego u Was?

35 komentarzy:

  1. Ciekawe nowości :)m Będziesz miała co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. udanych testów:)
    U mnie też post z nowościami;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tych kosmetyków Oliprox

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To seria przeciwłupieżowa i niestety dla mnie już w użyciu, o rezultatach postaram się napisać na blogu.

      Usuń
  4. O ile ciekawych nowości. Zainteresowały mnie te dwa produkty od Floslek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tego, dzięki za komentrz u nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę tego jest, ale to "zbierane" przez dłuższy czas.

      Usuń
  6. Ja sie cieszę, ze u mnie w tym miesiącu nie ma nowości duzo :) i w sumie jestem ciekawa jak sie beda sprawdzać te produktu oliprox!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nic z Twoich nowości, najbardziej jestem ciekawa tych kosmetyków Petal Fresh, ostatnio głośno o nich na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mogę powiedzieć, ze zapachy w moim guście. Reszta pojawi się w recenzji.

      Usuń
  8. Świetne nowości :o) Udanych testów i czekam na recenzje, a w szczególności Petal Fresh Organics :o)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW SPORO NOWOŚCI:))) UDANYCH TESTÓW:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tych nowości:) Krem BB chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorzej to tu z odcieniami. Całe szczęście, że nie jestem bladolicą i taki ich jasny odcień mi pasuje.

      Usuń
  11. Też udało mi się załapać do testowania kremu BB z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedwab do dłoni masło kakaowe witamina E zaciekawiło nas najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sporo ciekawych rzeczy, w przytłaczającej większości dla mnie to nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dużo świetnych produktów, jest co testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem tych kosmetyków Oliprox, nie znam ich zupełnie. Garnier BB miałam i niestety u mnie się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe produkty FLOSLEK, jak się spisują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie recenzja, na razie za wcześnie, by coś rozsądzać na ich temat.

      Usuń
  17. Miłego testowania:-)
    BB kiedyś używałam i było całkiem fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. też dostałam kosmetyki z Floslek i Petal Fresh Organics :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na recenzje kremu z floslek do biustu

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem, jak się te kosmetyki Petal Fresh sprawdzą, bo ostatnio dużu szumu wokół nich....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.