niedziela, 16 października 2016

Szampon do ciała i włosów Baby Equilibra, i chusteczki

Już od dawna podczytuje na blogach recenzje o kosmetykach marki Equilibra, ale dopiero niedawno trafiły do mnie pierwsze kosmetyki tej firmy. Są to produkty z linii Baby:
Łagodny szampon do ciała i włosów oraz Delikatne chusteczki oczyszczające.


Szampon o fizjologicznym pH łagodnie oczyszcza skórę i włosy dziecka. Aloes chroni i nawilża, a środki powierzchniowo czynne pochodzenia roślinnego delikatnie oczyszczają bez wysuszenia.

Cena: 15,19zł
Pojemność: 250ml
Producent: Equilibra Włochy

Chusteczki o fizjologicznym pH, przeznaczone do przemywania skóry dziecka po każdej zmianie pieluszek. Wykonane z naturalnego pochodzenia miękkiego materiału o strukturze plastra miodu.

Skład:
szampon

chusteczki


Moja opinia:

Szampon znajduje się w plastikowej butelce, wyprofilowanej tak, by było łatwiej ją trzymać w ręce. Jest to produkt 2w1, ale my używamy go tylko do włosów.

Ma zwykłe zamknięcie na klik i odpowiedniej wielkości otwór, przez który wydobywamy szampon. 

Konsystencja kosmetyku dość lejąca i przezroczysta. Dobrze się pieni, ale też trochę trzeba go użyć, by umyć mojej córce długie włosy. Stosujemy go codziennie lub co drugi dzień. Skóra głowy jest optymalnie nawilżona. Zapach jakby kwiatowo-ziołowy. Nie utrzymuje się na włosach.

O rozczesywaniu wiele nie powiem. Córka ma takie włosy, że po każdym szamponie się plączą i póki nie stosujemy żadnych odżywek, to się raczej nic w tym temacie nie zmieni niezależnie od szamponu jaki używamy. Natomiast, gdy używam szampon Equilibra, włosy po wysuszeniu są bardziej miękkie. 

Do szamponu były dołączone Delikatne Chusteczki Oczyszczajace. Dedykowane są do przemywania dziecka po każdej zmianie pieluszki. U nas oczywiście posłużyły do całkiem czegoś innego. Ze względu na niewielki rozmiar trafiły do torebki, przydają się do odświeżania rąk. 

Chusteczki są miękkie i mają wzór w kształcie plastra miodu. Pachną ładnie i delikatnie.

Warto podkreślić, że produkty Equilibra Baby Line wyprodukowane zostały w 98% ze składników naturalnego pochodzenia. Natomiast nie zawierają: SLES i SLS, parabenów, barwników, wazeliny.

Co możecie mi polecić jeszcze tej marki?

13 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej marki
    ale te opisane w poście wydają się być bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas właśnie po raz pierwszy zagościła Equilibra.

      Usuń
  2. Ja uwielbiam używać produktów dla dzieci szczególnie szamponów :) więc pewnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same mamy ochotę użyć tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też chętnie podkradłabym szampon mojej córce ;)

      Usuń
  4. podobają mi się!
    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw a skład zachęca do kupienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. używam tego szamponu na sobie, dla mnie najważniejsze jest to, że działa kojąco na skalp

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już się naczytałam o nich na kilku blogach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcześniej nie znałam tych kosmetyków, ale po poście muszę się z nimi poznać bliżej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.