czwartek, 6 października 2016

Floslek do włosów ELESTABion W

To pierwsze u mnie produkty do włosów marki Floslek, które używałam. Jest to nowość dedykowana dla włosów słabych z tendencją do wypadania:
Szampon zapobiegający wypadaniu włosów ELESTABion W 
Wzmacniająca Maska do włosów ELESTABion W


Formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne intensywnie wzmacnia, odżywia i regeneruje włókna włosów na całej ich długości. Przywraca równowagę skórze głowy. Poprawia wygląd i kondycję włosów. Intensywnie nawilża włosy, gwarantuje natychmiastową poprawę ich wyglądu i kondycji.
 

Pojemność: 200ml
Producent: Laboraorium Kosmetyczne FLOSLEK Furmanek Sp.j.
FB TUTAJ.


Skład:

szampon
Aqua, Sodium Myreth Sulfate, Ammonium Lauryl Sulfate, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Butylene Glycol, Glycine Soja Germ Extract, Triticum Vulgare Germ Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Sodium Lactate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Inulin, Alpha-Glucan Oligosaccharide, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Propylene Glycol, Panax Ginseng Root Extract, Panthenol , Polysorbate 20, Parfum, Disodium EDTA, Niacinamide, Faex Extract, Aesculus Hippocastanum Seed Extract, Ammonium Glycyrrhizate, Zinc Gluconate, Caffeine, Biotin, Polyquaternium-10, Sodium Chloride, Lactic Acid, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional.


maska
Aqua, Cetearyl Alcohol, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Silicone Quaternium-16, Biosaccharide Gum-1, Glycerin, Butylene Glycol, Glycine Soja Germ Extract, Triticum Vulgae Germ Extract, Cetrimonium Chloride, Undeceth-11, Butyloctanol, Undeceth-5, Argania Spinosa Kernel Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Linum Usitatissimum Seed Oil, Persea Gratissima Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Hydrolyzed Silk, Dimethicone, Parfum, Methylparaben, Propylparaben, Disodium EDTA, Hexyl Cinnamal, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Linalool.


Moja opinia:

Szampon znajduje się w białej plastikowej butelce. Ma ona wygodne zamknięcie na kilk. Jest to przezroczysta żelowa konsystencja, która dobrze się pieni. Dobrze oczyszcza skórę i włosy. Jestem dość wybredna co do szamponów ostatnio, bo mam tendencję do pojawiania się łupieżu. Tu jednak szampon ELESTABion W mogę pochwalić. Skóra głowy jest po nim w dobrej kondycji, bez łupieżu, bez żadnego swędzenia.


Maska znajduje się w tradycyjnej tubie, z której łatwo się ją wydobywa. Jedynie pod koniec używania trzeba było się trochę namęczyć z wyciskaniem. Konsystencja zwarta i gęsta. Nie spływa z rąk ani z włosów. Dobrze się spłukuje i nawet jeśli zostawimy ją na włosach krócej niż zalecane 5 minut, to i tak ładnie zmiękcza włosy.

Zapach perfumowany, sama nie wiem jaki, taki dość ładny. Nie pozostaje jednak na włosach po wysuszeniu.

Włosy po użyciu tej maski nie plączą się i po umyciu łatwo się rozczesują. Są też błyszczące i dość sprężyste. Lekko zmniejsza też ich puszenie się.

Jeśli chodzi o wzmocnienie włosów, to na pewno się wzmocniły. Zauważyłam to po końcówkach, które w tej chwili nie rozdwajają się, ani nie łamią szybko, jak do tej pory to bywało. Jest to zestaw kosmetyków, które nadają się do częstego stosowania.

Ktoś z Was też poznał już kosmetyki do włosów Floslek? A może znacie ELESTABion R?

4 komentarze:

  1. Nie miałam tego zestawu ale teraz szczególnie dbam o włosy :0 zaczęłam testować maskę nacomi na porost i zagęszczanie, a z szamponów testuje rosyjskie zanim wydam opinię muszę jeszcze przetestować je trochę. Może mi by się przydał taki zestaw bo aby mieć świeże włosy muszę je myć codziennie

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam wersję różową do włosów zniszczonych, polubiłam baardzo mocno szczególnie maskę/ odżywkę. super, że włosy się wzmocniły

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat z tej firmy nie miałam nic do włosów

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że przydałby mi się ten zestaw :) Floslek lubię, a nie znam ich kosmetyków do włosów...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.