wtorek, 26 lutego 2013

Próbkowo-przesyłkowo.

Pokażę Wam dziś część poniedziałkowych przesyłek, tych mniejszych :)
 
 
Z szybkiej akcji na FB BioNike otrzymałam wybrane przeze mnie próbki ich dermokosmetyków:
 

1.DEFENCE MAN Energizujący krem przeciwzmarszczkowy dla mężczyzn
2.DEFENCE EYE Przeciwzmarszczkowy krem pod oczy
3.DEFENCE XAGE Krem liftingujący na dzień przeciw starzeniu się skóry
4.DEFENCE XAGE Krem wypełniający na noc przeciw starzeniu się skóry
5.DEFENCE XAGE Rewitalizujący krem przeciwzmarszczkowy na dzień
6.DEFENCE XAGE Krem przeciwzmarszczkowy na noc przywracający gęstość skóry

 
 
Pierwsza została zużyta od razu przez mojego męża. Krem miał bardzo delikatny zapach, trochę żelowaty i klejący.
Więcej informacji o marce znajdziecie TUTAJ.
 
 
Za aktywność na profilu FB Świt Pharma ponownie otrzymałam ich maseczkę, tym razem jest to:

Maseczka Kolagenowa w płatku fizelinowym Exclusive Cosmetics
 

Więcej informacji o marce znajdziecie TUTAJ.

I kolejna przesyłka pochodzi od firmy IBSS biomed:
- próbka proVag żel,
- próbka proVag kapsułka,
- poradnik intymny
- kalendarzyk i kalendarzyk menstruacyjny
 
 
Więcej informacji o marce znajdziecie TUTAJ.

I jeszcze ostatnia od firmy DermaProfil (z FB)Są to również próbki:

Szampon przeciwłupieżowy Oliprox 2x5ml
 

Więcej informacji o marce znajdziecie TUTAJ.

Tak to wyglądało w skrócie.
Poza tym były jeszcze dwie przesyłki z nowymi współpracami, ale to dopiero pokażę w kolejnych notkach.
Zdradzę tylko, że są to kosmetyki - jedne pielęgnacyjne, a drugie to kolorówka.
 
 
A jak wyglądały Wasze wczorajsze skrzynki pocztowe?

12 komentarzy:

  1. Sporo próbek :) Na BioNike też się załapałam, ale jeszcze nie dotarło.

    OdpowiedzUsuń
  2. LAL ALE FAJNIE... SPORO TYCH PROBEK;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry blog :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie także dotarły próbki ProVag, żel użyje, ale tą tabletkę to już niekoniecznie ... Masz szczęście do wygrywania :) Czekam niecierpliwie na kolejną notkę z nowymi współpracami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i miłych testów próbkowych życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też je zamówiłam, ale jeszcze nie dotarły :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Próbki- fajna i praktyczna, poręczna rzecz;):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.