poniedziałek, 11 lutego 2013

Ogłaszam Konkurs „Twój ulubiony Kosmetyk”.

Zrobiłam remanent w moich zapasach kosmetycznych i postanowiłam zorganizować mały Konkurs dla Was właśnie dziś, gdy świętujemy z moją córeczką Urodzinki.
 
Konkurs „Twój ulubiony Kosmetyk”
 


 
Zasady konkursu:
 
1. Musisz zostać obserwatorem mojego bloga http://miraga80.blogspot.com
i/lub fanem mojego fanpage na FB TUTAJ
2. Musisz odpowiedzieć na PYTANIE:
"Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk i dlaczego?"  
Interesują mnie tylko autorskie odpowiedzi i w formie tekstowej.
 
Odpowiedź umieszczajcie w komentarzu pod tym postem według wzoru:
 
Obserwuję Blog jako... i/lub  Lubię Blog na FB jako...
Odpowiedź. ...
E-mail: ...


3. Możecie też dodać baner konkursowy na swoim blogu, choć nie jest to warunek konieczny. Po prostu będzie mi miło.
 
 
NAGRODA:
 
1.Tonik odświeżający Corine de Farm 200ml
 
2.Maseczka do twarzy NORMATIV Dermedic 2x(2x5g)
dla cery tłustej i mieszanej
 
 
oraz próbki kosmetyków przeznaczone dla skóry tłustej, trądzikowej, czy też zanieczyszczonej:

Lysalpha Żel myjacy SVR 15ml
Lysalpha Active Krem SVR 5ml
Lysalpha Krem wysoka ochrona SPF50 SVR 3ml
Clear Skin Silver Fluid Dr. med. Christine Schrammek 3ml
Peeling Jeunesse Hildegard Braukmann
Balsam do skóry Jeunesse Hildegard Braukmann
Sebium Pore Refiner Bioderma 15ml


 
 
I do tego odpowiednie dla każdego próbki:
 
Krem przeciwzmarszczkowy 20-45lat GeroVital Plant  5x2ml
SVR 50 Krem mineralny barwiony UV 3ml
Krem do rąk i paznokci oliwka Mythos 3ml
Szampon do włosów normalnych Mythos 7ml
Terapeutyczna maska do włosów - soja Mythos 7ml
Mleczko do ciała oliwka Mythos 7ml
Koncentrat balsamu nawadniający skórę HYDRAIN3 HIALURO Dermedic x7
 

 
Wyniki konkursu ogłoszę na swoim blogu do 17.03.2013 r. w osobnej notce.

 
Regulamin konkursu:
1.Organizatorem Konkursu „Twój ulubiony Kosmetyk” jest blog http://miraga80.blogspot.com
2. Konkurs trwa od 11.02.2013 do 10.03.2013.
3. Konkurs polega na:
a) udzieleniu odpowiedzi na PYTANIE konkursowe: "Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk i dlaczego?" 
b) zostaniu obserwatorem bloga
http://miraga80.blogspot.com
i/lub fanem fanpage bloga na FB Organizatora.
4. W konkursie do wygrania jest jedna Nagroda, na którą składa się:
Tonik odświeżający Corine de Farm 200ml, Maseczka do twarzy NORMATIV Dermedic x2 + próbki kosmetyków.
5. Zwycięzca zostanie wybrany przeze mnie na podstawie udzielonej odpowiedzi na pytanie.
6. Wyniki zostaną ogłoszone do 17.03.2013. Jednakże zastrzegam sobie prawo do ewentualnej zmiany terminu ogłoszenia wyników.

7. Wysyłka nagród jedynie na terenie Polski.
8. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

 
ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO UDZIAŁU!

66 komentarzy:

  1. W sumie ciężko by wybrac jeden bo jak każda kobieta lubię kosmetyki najbardziej te zachwycające słodkimi zapachami typu żele pod prysznic,balsamy. Ale myślę,że tym najbardziej ulubionym jest taki podstawowy bez którego nie mogę się obejsc nawet jeden dzień czyli krem do twarzy. Dobrze nawilżający krem ostatnio właśnie mi się skończył taki który bardzo mi przypasował nawilżający z Gerovital.

    Obserwuję Blog jako AnnaA

    E-mail: Andzia6668@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszy produkt, który jest ze mną już chyba z 15 lat to Nivea, Odżywcze mleczko do ciała,niezawodny balsam, który gorąco polecam:-)
    Obserwuję jako Blogują
    E-mail: bloguja@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim ulubionym kosmetykiem jest odżywka-maseczka do włosów marki Selective Profesional z linii On Care Nutri Pak. A dlaczego...? Jest rewelacyjna, doskonale regeneruje włosy i dodaje im zdrowego wyglądu od nasady aż po końce. Włosy po niej są niesamowicie gładkie i miękkie. A zapach jest obłędnie świeży i długo utrzymuje się na włosach.

    Obserwuję jako teczowa mama, lubię na FB jako Martyna Sz.
    E-mail: teczowamama1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszy kosmetyk, to ten który mnie nie uczula. Z kremów jest jedynie jeden, z kolorowych kosmetyków jeszcze takowych nie znalazłam, a próbowałam wielu. Co do kremu, to dla atopika, który momentalnie reaguje alergią na całą chemię tego świata najlepszy jest Emolium krem specjalny. Odkryłam go przy okazji poszukiwania kremu dla mojej córki i teraz dzielimy się kosmetykami. Nie ma zapachu, jest dosyć gęsty, nie ma obawy, ze twarz będzie po nim piekła, można bez obaw smarować w pobliżu oczu, ja stosuję nawet na powiekach, łagodzi zaczerwienienie i wysypkę, mozna nim zaleczyć drobniejsze zmiany bez uciekania w sterydy. Cena jak na tego typu kosmetyki przystępna, więc polecam wszystkim z problemami skórnymi.
    Obserwuję jako Joanna J
    iaera@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuje jako rossnett
    mail rossnett2@tlen.pl
    Najlepszym kosmetykiem dla mnie jest krem z filtrem. Mam cerę mieszaną, która często boryka się z zaskórnikami i trądzikiem. Kiedy byłam młodsza namiętnie opalałam się na solarium oraz na słońcu żeby nie być aż tak białą jak przysłowiowa córka młynarza. Niestety albo i stety taka moja uroda. Jestem blada i taka pozostanę. Odkąd zaczęłam stosować kremy z filtrem na mojej twarzy nie pojawiły się żadne przebarwienia. Nie powstały też nowe piegi czy pieprzyki z czego jestem szalenie dumna. Wobec tego krem z filtrem to dla mnie najlepszy kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Blog na FB jako Ilona Nasiłowska
    Odpowiedź. Moim ulubionym kosmetykiem jest Mascara Oriflame Beauty Wonder Lash. Nie ma sobie równych!!! Pięknie pokrywa calusieńkie rzęsy, szczoteczka dociera nawet w kąciki oczu i maluje najkrótsze włoski. Przepieknie rozdziela. Jestem nosicielką soczewek kontaktowych i tu też nie ma żadnego problemu, nie kruszy się, nie obsypuje. Wydłuża i zagęszcza rzęsy. Mascara, w przeciwieństwie do innych, które dane mi było używać, bardzo długo pozostaje świeża. Jak użyje się jej raz, to się używa jej cały czas. Polecam ją znajomym i wszystkie sa z niej zadowolone. Polecam!!!

    E-mail: ilona.cyprian@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję od dawna jako: lovely-paula
    email: lovely-paula@wp.pl

    Odpowiedź:

    Moim ulubionym kosmetykiem jest krem! Najlepiej, żeby nie zawierał gliceryny i nie zatykał porów! Dlaczego krem? Bo bez kremu nie możemy żyć: ani ja, ani mój przyszły mąż, ani mój synek.
    Wszyscy używamy kremu, ja do twarzy i do ciała - szczególnie zimą. Mój przyszły mąż - tak samo, twarz ma suchą, jego ciało zimą także wymaga nawilżenia, a juniorek... nie może wyjść latem na słońce bez kremu z filtrem, bo by się sparzył, zimą także nie może wyjść bez kremu, bo mieszkamy na biegunie polskim i mróz podrażniłby jego buźkę.
    Dodatkowo kremu używam do nawilżania skóry naszych bucików :P - pięknie błyszczą wtedy , są mięciutki i 'zakonserwowane' ;)
    Mój ulubiony kosmetyk musi być przede wszystkim praktyczny, musi sprawdzać się doskonale i to w wielu zadaniach, a to już nie jest takie proste. Bo co spełni wszystkie oczekiwania, wymagającej żony i mamy? KREM IDEAŁ... JAK DORWĘ TAKI, TO NA PEWNO PODZIELĘ SIĘ TĄ INFORMACJĄ NA BLOGU ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Blog na FB jako Weronika Rudnicka

    Odpowiedź:

    Najlepszy kosmetyk? To proste! Wszystko co pachnie jak czekolada, czekoladowy balsam do ciała, czekoladowy żel pod prysznic, czekoladowe masło, czekoladowy peeling, scrub, szampon do włosów, krem do rąk, olejek eteryczny, (i o dziwo! odkryłam nawet lakier do paznokci o tym zapachu!). Dlaczego czekolada? To jeszcze prostsze! Przecież każda z nas lubi łakocie, a ja je chyba ubóstwiam, dlatego połączenie zapachu, czekolady, właściwości kosmetycznych i aromatycznych to moja uczta dla ducha i ciała. Zmysły wtedy szaleją i szaleje moja wewnętrzna bogini. No i co najważniejsze: kosmetyki o tym zapachu nie tuczą, a sprawiają frajdę! :-)) Czekoladowy olejek do masażu... o mamo! Jestem w niebie.:-)))

    E-mail: w.rudnicka5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję Blog jako: 92ana
    Lubię Blog na FB jako: Anna Sz
    Odpowiedź. Mój ulubiony kosmetyk to: Maybelline Colossal Volum' Express.
    Maybelline Colossal Volum' Express świetnie pogrubia rzęsy, podkreśla spojrzenie. Super konsystencja - najważniejsze, że po nałożeniu tusz się nie kruszy, długo utrzymuje się na rzęsach. Kolor jest bardzo intensywny a gruba szczoteczka doskonale rzęsy.:) Żółta buteleczka o specyficznym kształcie przyciąga uwagę, łatwo dostrzec ją na sklepowej półce.:) Cena jest przystępna. Colossal bardzo mi odpowiada i na długo przy nim zostanę. Mogę go polecić z czystym sumieniem! :)
    E-mail: annaszuba@op.pl

    Zapraszam do mnie na rozdanie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być: doskonale rozczesuje rzęsy* :P

      Usuń
  10. Obserwuję Blog jako Marti W i Lubię Blog na FB jako Martyna Wencel
    Odpowiedź. Mój ulubiony i przenajlepszy (!) kosmetyk to oczywiście peeling cukrowy, najbardziej lubię ten z Organique. Dobrze ściera, ma ładny zapach i gęstą konsystencję. Plus za to, że można kupić go w jakiej ilości się chce :)
    E-mail: marionetka115@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję Blog jako Madzia Cz i Lubię Blog na FB jako Magdalena Cz.
    Odpowiedź. Mój ulubiony kosmetyk do podkład Colorstay. Zmagam się z różnymi problemami skórnymi, testowałam wiele podkładów, ale tylko ten spełnił wszystkie moje oczekiwania. Idealnie kryje, jest trwały, ma gęstą konsystencję, dzięki czemu też jest wydajny, matuje i nie ciemnieje. Jego dużym plusem jest również to, że nie wysusza mi skóry, a wręcz dobrze nawilża. Ktoś mógłby narzekać na brak pompki w buteleczce, jednak jak to mówią- nie oceniaj książki po okładce!
    E-mail: czmadzia7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście miałam na myśli Revlon Colorstay :)

      Usuń
  12. Obserwuje jako Paradoxa raz
    Lubię na FB Iwona B
    email iwonab53@gmail.com
    Odp Tusz do rzęs Oriflame Beauty Wonder Lash Intense- dostępność, przystępna cena, doskonały efekt do codziennego makijażu, super szczoteczka,rzęsy są świetnie rozdzielone czego chcieć więcej

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję Blog i lubię na FB jako Karolina G.
    Odpowiedź. ...Moja odpowiedź pewnie będzie trochę przewrotna, ale moim ulubionym kosmetykiem jest... sen! Dlaczego? W dobie kryzysu jest niezastapiony ze względu na cenę :) Poza tym bez snu inne kosmetyki nie zdziałają zbyt wiele. Warto więc po prostu dobrze się wysypiać - cera dzięki temu jest piękna, jasna i promienna.
    E-mail: yagoda_she@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję Blog jako Chelsea-Lena i Lubię Blog na FB jako Magdalena Ch.
    Odpowiedź. Mój ulubiony kosmetyk to Biosilk :) Ostatnio postawiłam na pielęgnację włosów i muszę przyznać, że właśnie ten płynny jedwab najlepiej wpływa na moje włosy - są mega miękkie, lśniące, łatwiej się rozczesują, nie wypadają nadmiernie i ogólnie lepiej wyglądają :) Poza tym Biosilk jest wydajny, a przy tym w dosyć niskiej cenie :)
    E-mail: chelsea@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję Blog jako...lilithbb Lubię Blog na FB jako...beata g
    Odpowiedź. ...mój ukochany kosmetyk to cień do oczu inglot - mam takie zboczenie że mogę być nie uczesana, ubrana w dres, ale oczy muszę mieć umalowane! A cienie INGLOT uwielbiam za świetną jakość, trwałość oraz za to że są polskie!
    E-mail: ..lilithbb@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję Blog jako anioleq-ss Lubię Blog na FB jako Emilia W.
    Odpowiedź. Mój ulubiony kosmetyk to dziecięca oliwka Bambino. Mogłoby się pomyśleć ,że to tylko oliwka zwykła dla mnie nie , uwielbiam ją oczywiście wcierać w ciało, dodawać do kąpieli , robić masaże , jak i wcieram w pięty jak mam suche, czasem też dodaje kilka kropel do odżywki i wmasowuje we włosy i taka maska na włosy . Nie wyobrażam sobie życia bez niej , zarówno ja jak i mój mąż i córka.Działa ona nawilżająco ,relaksująco , zmiękczająco i kojąco. Mąż smaruje oliwką swoją twarz jak się zatnie podczas golenia. A raz oliwka nawet pomogła nam otworzyć drzwi w aucie gdy się zepsuły i przycięły. Jak widać taki kosmetyk niby zwykły a dla mnie nie zwykły. Polecam z ręką na sercu:)
    anioleq-ss@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję Blog jako podwujne K
    Odpowiedź. moim ulubionym kosmetykiem jest rewelacyjny krem ziaji masło kakaowe, rewelacyjnie nawilża mi skórę, ładnie pachnie, jest wydajny, poprawia jej koloryt
    E-mail: mordqahstyle@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję Blog jako agf

    Odpowiedź:
    Z pewnością na mojej liście pojawiłby się TUSZ DO RZĘS. W końcu to kosmetyk, który służył do podkreślania kobiecej urody już w starożytności. Może w innej formie, jako mieszanka sadzy i oliwy, ale zdanie miał takie sam. Z historią powstania prawdziwego tuszu do rzęs też zresztą wiąże się historia miłosna - dzięki temu specyfikowi i niesamowitemu spojrzeniu siostra twórcy maskary tak "wpadła w oko" jej ukochanemu mężczyźnie, że ja poślubił. Jakżebym mogła więc zrezygnować z tak ważnego kosmetyku!

    Jak bogini piękna Nefretete w Starożytnym Egipcie chciałabym długi czas wyglądać młodo i pięknie. Egipcjanie bardzo dbali o swoje ciało. Kobiety martwiły się zmarszczkami, zupełnie jak teraz. Już wtedy sporządzano specjale kremy zapobiegające powstawaniu zmarszczek, przy czym głównymi ich składnikami były naturalne produkty- choćby różne woski, oliwa z oliwek i cyprysu. Skoro wygładzanie skóry już wtedy było tak ważne to i ja nie odważyłabym się pozbyć KREMU PRZECIWZMARSZCZKOWEGO.

    Trzeci kosmetyk, ulubiony i niezastąpiony to DEZODORANT. Uwielbiam pięknie pachnieć, zawsze mam w torebce flakonik z perfumami,nie jest to co prawda kultowa Chanel, ale staram się by moje perfumy odzwierciedlały mój charakter, osobowość i w miarę możliwości były trwałe i dobrej jakości. Perfumy to jednak luksus, jakby dalszy krok. Podstawą "zapachowej" pielęgnacji jest dla mnie antyperspirant. Przeważnie jest to właśnie dezodorant o bardzo łagodny, świeżym zapachu, taki, który będzie dawał mi poczucie świeżości i nie będzie się gryzł z zapachem perfum.

    E-mail: a.filipowska@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako Magda M

    Odpowiedź: Najbliższym mojemu sercu jest fluid Fluid Mineral Silk & Lift :) Była to miłość od pierwszego wejrzenia, a raczej nałożenia :D Codziennie wstaję bardzo wcześnie i jestem niewyspana, przez co moja cera wygląda szaro i blado. Jednak nie jest to już dla mnie problem, bo wiem, że mam właśnie ten fluid, który sprawi, że moja twarz od razu robi się promienna, jakbym była w najlepszej formie. W dodatku moja cera latem jest tłusta, a zimą zaczyna szaleć i od mrozu bardzo się wysusza, a że ten fluid jest przeznaczony do każdego typu cery to mogę go używać wtedy, gdy moja skóra się świeci, a on ją ładnie zmatowi, i wtedy, gdy twarz jest wysuszona, po użyciu fluidu staje się odżywiona i nawilżona. Dodatkowo jego lekka konsystencja sprawia, że fluid jest jak moja "druga twarz", bo jest delikatny i wygląda bardzo naturalnie. Następnym jego atutem jest powalająca cena! Najtańszy fluid jaki kiedykolwiek widziałam.

    mazzi65@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję Blog jako MartynaSzuf
    Odpowiedź: Kocham pewnego pana, ktory zamieszkuje moją kosmetyczkę. Pociąga mnie jego wyglad - smukła, wysoka, błyszcząca i gładka figura, jednak kocham go za jego wnętrze, duszę, istotę jego istnienia, która swoją delikatnością pieści moje ciało i moje zmysły, dotyka najgłębszych partii skóry, gładzi zmarszczki i niedoskonałości, zapewnia ukojonie nie tylko ciału, ale i zmysłom, które pod jego wpływem odpływają w nieznane partie apogeum przyjemnosci. Balsamie do ciała! Ślubuję ci miłość, wierność i uczciwość kosmetyczną oraz że cię nie opuszczę aż do śmierci!
    Email: emszufnarowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Kosmetyki w sam raz dla mojej kapryśnej, tłustej cery, więc oczywiście wezmę udział w konkursie :)

    Obserwuję Blog jako : _Lenka_ i Lubię Blog na FB jako : Magdalena S.

    Odpowiedź. : Wybór jednego ulubionego kosmetyku jest dość ciężki, gdyż mam ich kilka :) Jednak skoro mam już wybrać jeden to wybieram : Pachnący Ideał wśród Ideałów Zapachowych " So Elixir " firmy Yves Rocher. Jest to francuska woda perfumowana, którą dosłownie "cedzę" , oszczędzam, jak tylko mogę i skraplam nią swoje ciało tylko, gdy mam ważne wyjście, spotkanie. Dlaczego ?Otóż perfumy te posiadają tak cudowną gamę zapachową, że zakochałam się w nich od pierwszego powąchania.. Smukły, złoty flakonik z napisem SO ELIXIR skrywa w swoim wnętrzu płynny luksus.. Dosłownie ! Polecam Wam ten zapach do wypróbowania, gdyż jest charakterystyczny, rzadko spotykany, kojarzący się z powiewem prawdziwego luksusu.. Gdy skraplam nim swoje ciało, czuję się niepowtarzalnie wyjątkowa, zrelaksowana niczym Dama z dworu Królewskiego :) Mogłabym pisać i pisać o tym zapachu w nieskończoność, lecz aby poczuć jego wspaniałą moc, trzeba samemu przekonać się i wypróbować ten wspaniały francuski zapach sygnowany logo Yves Rocher . Polecam :)

    E-mail: lenka0210@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Baner linkujący do konkursu również zamieściłam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję Blog jako Anita S. i Lubię Blog na FB jako Anita Agata Weronika
    Odpowiedź. Nie rozpiszę się może tak bardzo jak niektóre dziewczyny, ponieważ ten kosmetyk jest tak bliski mojemu sercu, iż mogę opisać go w jednym słowie. PRZEMEGACUDOWNY :) To maskara firmy Wibo - Growing Lashes. Kiedyś kupowałam droższe tusze, teraz jestem zakochana w tym po uszy. Kosztuje niecałe 10 zł, można znaleźć go w Rossmannie. Ma bardzo miłe dla oka opakowanie - neonowe - zielone. Ponadto, szczoteczka jest cieniutka, trafia do każdej rzęsy. Moje stają się mega wydłużone, podkręcone i pogrubione. Dodatkowo, nie osypuje się, nie rozmazuje, nie wysycha! Czego chcieć więcej? Wysławiam ją pod niebiosa :))
    E-mail: anitasadlo@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim ulubionym kosmetykiem jest zapachu ETERNITY Calvina Klein’a dlatego chciałabym podzielić się swym uczuciem do niego. Uczuciem, bo ten wspaniały zapach powstał z miłości stylisty do swej byłej asystentki Kelly Rector.
    Historię tego zapachu zapoczątkował ich ślub,a nazwa ETERNITY to właśnie symbol wielkiej miłości i oddania. Flakon z kryształu i srebra zaprojektował Klein wraz z Pierre’m Dinand’em.

    Perfumy wprowadzono na rynek w 1998 roku. Należą one do kategorii kwiatowo-goździkowej i rzeczywiście na początku można wyczuć lekko słodkawą nutę kwiatową, która następnie przeobraża się w ostrzejszy zapach przyprawy. Pozostawia na skórze świeży, intrygujący zapach dodający właścicielce tajemniczości i pewności siebie.

    Dostałam je od mojego chłopaka w dowód miłości i używam ich tylko na specjalne okazje i tylko dla niego. Perfumy idealne na randkę, gdyż zawierją piżmo, które jest afrodyzjakiem,a jego zapach jest bardzo podniecający, szczególnie przy głębokim powolnym wdechu.

    Wszystkie nuty zapachowe zawarte w ETERNITY to po kolei – nuta głowy: nuty liściowo - zielony, olejki cytrusowe, nuta serca: róża, fiołek, konwalia, goździk, nuta bazy: sandałowiec, heliotrop, piżmo.

    Każde perfumy dopasowują się indywidualnie do każdego ph skóry, więc dla każdej z nas będą wyczuwalne zapewne inne kombinacje zapachowe.
    Polecam gorąco to cudowne dzieło Calvina Kleina. Przekonajcie się same jakie to wspaniałe uczucie być w nie przyozdobioną.

    OdpowiedzUsuń
  25. P.S.: Obserwuję i lubię jako Magdalena Turczyniak
    e-mail - magdalenaturczyniak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję Blog jako beautiful i Lubię Blog na FB jako Łos B.

    Odpowiedź:
    Mój ulubiony kosmetyk to wazelina do ust smakowa z Flos Lek , mam 2 warianty : poziomka i czekolada , jeden słoiczek noszę zawsze w torebce a drugi mam pod ręką w domu czyli albo na stoliku nocnym albo przy biurku . Nigdy nie miałam tak dobrego produktu do ust , wszelkie pomadki w sztyfcie odpadają bo ta wazelinka potrafi mi uleczyć zimno na ustach i to w parę godzin . To jest po prostu cudowny kosmetyk wszech czasów . Wszystkie inne - kremy , szampony , balsamy lubię szybko zmieniać i nigdy nie mam ulubionego bo w każdym po pewnym czasie coś zaczyna mi nie grać . A ta wazelinka z Flos Leku zostanie ze mną na dłużej .
    E-mail: bilosiu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję Blog jako Rincewind99
    i Lubię Blog na FB jako... Kopalnia Różności
    E-mail: ... rincewind9998@gmail.com


    ODPOWIEDŹ:
    Moja absolutna doskonałość kosmetyczna to PEELING z ekstraktem z bzu, firmy Joanna (seria: Z Apteczki Babuni). Od samego otwarcia opakowania urzeka zapachem - i jest to prawdziwy, kwitnący bez, gdyby zamknąć oczy można się poczuć jakby stało się koło obsypanego kwieciem krzewu :) W działaniu również jest to zachwycający kosmetyk - dokładnie peelinguje, dobrze się zmywa, pozostawia skórę jędrną i wygładzoną. Nie wysusza i nie podrażnia. Bardzo polecam - to mój ulubiony kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pozwoliłam sobie dodać info o rozdaniu na mojego nowego bloga konkursowego rozdanie.blogspot.com Zapraszam do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję Blog jako jola kjhuj
    Odpowiedź:
    Podkład Max Factor Xperience

    Podkład to kosmetyk bardzo indywidualny i czesto zdarza się tak, że dany rodzaj podkładu u kogos będzie sprawował się cudownie a u drugiej osoby okaże się kompletną klapą. Dlatego tez kupujac ten kosmetyk rzadko kieruje się opiniami innych osob - ponieważ dopóki sama sie nie przekonam nie bede wiedziała jak jest. Jedyne co mnie moze przekonać w recenzji to np. kiepski skład; wtedy wiem, żeby trzymac się od takiego podkładu z daleka. Podkład Max Factor to z ręką na sercu - jeden z moich ukochanych, a nie jest ich dużo. Lubię w nim wszystko oprócz ceny. Ale biorąc pod uwagę jego dzialanie to cena schodzi na dalszy plan. Polecam dorwać skądś jego próbki lub w jakiś magiczny sposób zdobyć jego odlewkę ponieważ jest godny uwagi i przetestowania. Jest bardzo trwały, świetnie kryje, ładnie matuje, a jednocześnie efekt jaki daje jest naturalny. Nie zauważyłam też żeby mnie zapychał. Moim zdaniem jest po prostu zbawienny dla problematycznej cery.
    E-mail: kamciula8@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję Blog jako: Stefanoja
    Odpowiedź: Moim ulubonym kosmetykiem jest żel myjący z Ziaja Med ( łojotok i trądzik ), ponieważ stopniowo usuwam trądzik i doskonale matuje skórę.
    E-mail: ko-kosmetyki@wp.pl
    Baner : http://cos-fajne-takie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuje jako UlaS
    e-mail:chat-noir1@wp.pl
    Odpowiedź: Moim ulubionym kosmetykiem jest czerwona szminka. Jak byłam mała to była dla mnie nie osiągalna. Była symbolem kobiecości i dorosłości. Teraz jest symbolem luksusu i miłą odmianą w szarym życiu. Używam jej gdy chce sobie poprawić humor i czuć się piękna. Zawsze mam ją przy sobie choć nie zawsze używam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako Missia93
    e mail missssia3@gmail.com

    Moim ulubionym kosmetykiem jest Revlon Colorstay, ten produkt zdecydowanie stał się moim ulubieńcem, ponieważ sprawdza się idealnie tak jak "mówi nam" producent.

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję Blog jako: Kasia
    Odpowiedź: Moim ulubionym kosmetykiem jest podkład z fm. Jeszcze nigdy nie miałam takiego podkładu, który tak pięknie kryje, a przy okazji nie zapycha porów. Polecam ten podkład każdej dziewczynie. Na dowód, że jestem mu wierna mogę napisać, że wykańczam praktycznie już 4 czy nawet 5 buteleczkę :) Jest super :) warto spróbować :)
    E-mail: kasiabuczak1605@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję Blog jako - betina18
    Odpowiedź - moim ulubionym kosmetykiem jest sypki puder do twarzy BEN NYE Luxury Powder kolor BANANA :) jest poprostu mega utrzymuje w macie moja twarz cały dzień bez zadnych poprawek.Jest trochę drogi ale jest bardzo wydajny i naprawde warto zainwestowac.
    E-mail: betina18@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję Blog jako Paradoxa raz i/lub Lubię Blog na FB jako Iwona B
    Odpowiedź. Oriflame Beauty, Wonder Lash Intense Mascara bo daje świetny efekt, głęboka czerń, szczoteczka która rewelacyjnie rozdziela rzęsy,super cena
    E-mail: iwonab532gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję Blog jako: Julita
    E-mail: 19julita91@gmail.com
    Odpowiedź: Moim ulubionym kosmetykiem jest Mascara Colossal Volum Express, ponieważ pogrubia moje rzęsy, nie ma grudek oraz dodają mojemu wzrokowi nutkę tajemniczości. Jest genialną maskarą.

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję Blog jako: Angelika
    Odpowiedź: Najbardziej lubię krem Noscar, który dobrze usuwa blizny oraz redukuje rozstępy. :)
    E-mail: angelika-98@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję blog jako: Secret
    Odpowiedz: Moim ulubieńcem jest olejek Sesa, ponieważ włosy czerpią z niego wszystko to co najlepsze, a wszystkie efekty przyjdą z czasem. Pielęgnacja, to nie chwilowa zachcianka, to długotrwały proces, który przybliża nas do celu, który jest wart wszystkiego.
    Email: Loczek125@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję Blog jako wulkan_energii i Lubię Blog na FB jako Nikolina J.
    Odpowiedź: Moim ulubionym kosmetykiem jest delikatny podkład intensywnie kryjący Pharmaceris :-).Z ręką na sercu mogę powiedzieć,że jest to pierwszy podkład, który zasłużył sobie na pochwałę.Cenię go przede wszystkim za efekt, który przy jego pomocy udaje mi się uzyskać,a mianowicie efekt nieskazitelnej cery.Podkład bez problemu radzi sobie z zakamuflowaniem przykrych niespodzianek, nie dając przy tym efektu maski -musicie przyznać,że te dwie rzeczy rzadko idą ze sobą w parze i często jesteśmy zmuszone do dokonania wyboru: podkład dający naturalny efekt vs. podkład kryjący.Nie używam tego podkładu na co dzień ze względu na fakt,iż dążę do naturalnie pięknej cery (oj,żmudna to praca ;-).Niemalże każdego dnia używam go jako korektora pod oczy - w tej roli wypada równie dobrze.Idealnie maskuje sine podkówki.Myślę,że dla cer wymagających istotna będzie również jego niekomedogenność i chwała mu za to-większej ilości czarnych kropeczek na twarzy ,,nie zniese'' ;-).Podkład nie uczula.,,Wymięka'' jedynie w momencie,gdy borykamy się z łuszczeniem skóry (poziom hard) wynikającym np.z używania kwasów. Wówczas oczywiście kryje równie dobrze,ale podkreśla łuszczącą się płatami skórę. Podsumowując,mam nadzieję,że ten podkład będzie produkowany do końca świata i jeden dzień dłużej (uf,jak dobrze,że koniec świata został odsunięty w czasie ;-)).Jeżeli wciąż szukacie swojego podkładowego ideału,polecam go wypróbować.Jego jedynym mankamentem jest uboga liczba odcieni,tj. 3 we wspomnianych wyżej odcieniach.Na koniec,jako przedstawicielka bladego lica mogę śmiało stwierdzić,że odcień Ivory (kość słoniowa)jest idealny dla nas-alabastrowych ;-).
    E-mail: nikol812@wp.pl
    Baner w pasku bocznym: http://kosmetycznastudnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję Blog jako Aktualnaa
    Lubię Blog na FB jako Ewa O.
    E-mail: eliksir1681@gmail.com

    Moim ulubionym kosmetykiem pielęgnacyjnym jest krem z wysokim filtrem, który stosuję od wczesnej wiosny do późnej jesieni. Zapobiega on powstawaniu przebarwieniom dzięki czemu buzia wygląda nienagannie a dodatkowo chroni przed starzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję Blog jako Małgorzata Chrobak
    Lubię Blog na FB jako Zaproszenia z fantazją
    E-mail: fantazyjneupominki@poczta.fm
    Z przyjemnością biorę udział w zabawie:)

    Moim ulubionym kosmetykiem, bez którego nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji, jest tonik Ziaja o zapachu ogórkowym. Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia, gdy stał tak skromnie na półeczce w drogerii, można rzec niczym się nie wyróżniając spośród tysięcy innych i muszę przyznać, że w całości skradł moje serce. Otóż tonik doskonale oczyszcza, nawilża i odświeża moją skórę i przygotowuje ją do codziennego makijażu. Ponadto pachnie obłędnie, zniewalająco, orzeźwiająco, aż chce się żyć! Zaaplikowany rankiem, gdy za oknem pochmurno i nie chce się z łóżka wstać, by podołać codziennej egzystencji, pobudza do życia – za co go niezwykle cenię. Radzi sobie zdecydowanie lepiej niż niejedna filiżanka świeżej mocnej kawy. Jego kolejnym plusem jest to, że nie uczula, nie wysusza, nie powoduje żadnych podrażnień, a moja skóra po jego zaaplikowaniu jest gładka i delikatna jak pupcia niemowlaka. Wchłania się w mgnieniu oka, dzięki czemu dba o mój drogocenny czas o poranku, gdy okazuje się, że winda zepsuta, a zza rogu nadjeżdża mój wiekowy tramwaj, którym podróżuję codziennie z wiadomych względów. Ehhh, kto lepiej potrafi z rozumieć człowieka. Skóra ma zdrowy i naturalny wygląd, a więc nie błyszczy się jak kryształki Swarovskiego, co dla mnie jest niezwykle istotne znaczenie. Jego aplikacja jest tak prosta, że bez trudu poradziłby sobie nawet trzylatek. Nie zawiera alkoholu, więc jest bardzo delikatny, nie powoduje żadnych podrażnień ani szczypania na podrażnionej już z jakichś względów skórze. Alkoholem w postaci lampki wina zdecydowanie wolę uraczyć swój żołądek i ukoić stargane nerwy wieczorem przy blasku świec. Tonik jest idealny do przecierania okolic oczu, gdyż nie powoduje żadnego uczucia dyskomfortu, więc dba również o mój wzrok, który na co dzień musi zmierzyć się z tysiącami przeczytanych wiadomości i żądań klientów. Podsumowując, tonik ogórkowy jest kosmetykiem, który dodaje blasku mej twarzy dzięki czemu czuję się pięknie i młodo i taki blask chciałabym zachować na wieczność. Kosmetyk ten darzę niezwykłym uczuciem i mam wrażenie, że jest to obustronna miłość. Wieczorem zanim położę się spać znów w mym życiu najważniejszą rolę odgrywa mój nieoceniony tonik, który rewelacyjnie radzi sobie z trudami całego dnia widocznymi na mej twarzy. Pozostaję mu wierna w swych uczuciach i nigdy nie zamierzam się z nim rozstać pomimo tego, że jesteśmy razem już ładnych parę lat - na mnie zawsze może liczyć. Przecież miłość jak woda uderza do głów i na moje szczęście - im starsza tym lepsza.
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję Blog jako...Magdalena B Lubię Blog na FB jako..Magdalena Bł.
    Odpowiedź. ...Ostatnio pokochałam nawilżający tonik z MARIZY ponieważ sprawił, że moja buzia stałą się widocznie nawilżona i oczyszczona.
    E-mail: ...lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję Blog jako skarbus0420 i/lub Lubię Blog na FB jako Anna Sz.
    Odpowiedź.
    Mój ulubiony kosmetyk to Dove, Nourishing Moisture Beauty Hand Cream (Nawilżający krem do rąk)wybrałam go dlatego, że rewelacyjnie i na długo nawilża, szybko się wchłania, ma zniewalający zapach, który powala mnie z nóg,jest dobra konsystencja, ma urocze małe opakowanie idealne do torebki i nie uczula.Stosuję go bardzo długo i myślę, że wystarczy tydzień stosowania go 2 razy dziennie i ręce są widocznie w lepszej kondycji to są wszystkie plusy , które dostrzegłam w tym kremie minusów jeszcze nie dostrzegłam i myślę, że nie dostrzegę :)
    E-mail: aszpornog@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję Blog jako Marzena
    Odpowiedź: Hmm.. trudno mi wybrać jakiś ulubiony kosmetyk, bo jest wiele, które bardzo lubię. Myślę, że mogłabym wyróżnić dwa kremy do rąk, o których właśnie niedawno pisałam na blogu. http://fashhiion.blogspot.com/2013/03/recenzje-kremow-do-rak-gerovital-i.html.
    E-mail: marzena.wiszniewska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję Lubię Blog na FB jako Malwina Dz
    Odpowiedź. Ja uwielbiam odzywkę do rzęs eveline 3w1, za co? bo bez niej moje rzęsy nie wyglądają jak marzenie, na prawdę wydłuża, rozdziela i pogrubia rzęsy. Stosuję ją pod każdy tusz, dzięki niej trzyma się on też o wiele dłużej i nie rozmazuje sie ani nie wykrusza. Sprawdziłam na kilku rodzajach i w sumie bez tej odzywki każdy zachowuje się zwyczajne a z nią nadzwyczajnie :)))
    E-mail:malwinadzieran@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję Blog jako: Tyśka
    Odpowiedź: Moim ulubionym kosmetykiem jest żel do mycia twarzy. Rano doskonale oczyszcza twarz z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum, które zebrały się nocą i przygotowuje ją do nałożenia kremu i makijażu. Wieczorem zmywa makijaż, kurz i zanieczyszczenia. Gdy używam żelu do mycia twarzy nie muszę stosować już mleczka do demakijażu (którego konsystencja jest zwykle bardzo ciężka). Dzięki żelowi moja twarz może poczuć się lekko, świeżo i czysto każdego dnia.
    E-mail: tyskatyska88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk i dlaczego?

    Obserwuję Blog jako:Dominika Zaniewicz
    Moim ulubionym kosmetykiem jest odżywka do paznokci Eveline.
    8w1,bardzo polecam jest to mój ulubiony kosmetyk,który stosuje raz dziennie,moje zniszczone paznokcie wyglądają po zastosowaniu tej odżywki zniewalająco,naprawdę niesamowita odżywka! Jest cudowna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  48. Najlepszym kosmetykiem jakiego używam są kosmetyki z marki Yves Rocher wykonana na bazie roślin francuskich zajmującą się produkcją naturalnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, a także kosmetyków zapachowych. Fundacja ta angażuje się w ochronę świata roślin, Działa na rzecz zagrożonych gatunków dlatego jest tak dla mnie wyjątkowa,polecam serdecznie.
    Obserwuję Blog jako:yves rocher
    E-mail:dagmara_michalska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję Blog jako Flux
    Lubię Blog na FB jako Kasia K.
    Odpowiedź: odżywka do wlosów American Cream LUSH -głęboko odżywia i długofalowo poprawia kondycję włosów, ale najistotniejsze, że już po pierwszym użyciu widać efekty: włosy są miękkie, nawilżone i ślicznie pachną (a zapach naprawdę długo się utrzymuje!) Polecam!:)
    E-mail: utututv3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję Blog anka92092


    Ulubiony kosmetyk to krem przeciwzmarszczkowy. bo :
    - dzieli się ze mną swoja zawartoscią
    - odejmuje mi lat
    - podnosi do sześcianu moje piękno
    - wyciąga pierwiastek z moich zmarszczek
    - otrzymuje wielomiany komplementów na temat mojej urody
    - sprawia, iż wygląd mojej skóry jest odwrotnie proporcjonalny do danych z mojej metryki
    - jego skład to iloczyn rozwiązań dermatologicznych doświadczonych dermatologów
    - jego działanie jest pochodną moich oczekiwań

    anka92092@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję blog jako: Mela
    Moim ulubionym kosmetykiem jest tusz do rzęs - jeśli miałabym wyjść z domu bez makijaży i mogłabym użyć tylko jednej rzeczy byłby to właśnie tusz. Dlaczego? Bo dzięki niemu czuję się kobieca, zalotna i seksowna. Kiedy moje rzęsy są długie i wyglądają jak firanki, czuję się pewniej, a każda kobieta powinna czuć się piękna!

    martyna981@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję blog jako:testymamy i/lub Lubię Blog na FB jako Kinga Er.
    Moim ulubionym kosmetykiem:
    Ciężkie pytanie, ale po dłuższym zastanowieniu jest to MASKARA LASH ARCHITECT firmy L'oreal.
    Jestem mu wierna od 5 lat. Jeśli nie podkreśliłabym oczu tuszem czuła bym się po prostu "naga". Jak każda kobieta, podkreślam w swoim wyglądzie, to co uważam za najlepsze:)Moja twarz po pomalowaniu rzęs zmienia się diametralnie:))Kocham ten tusz i zawsze już będzie ze mną.( Bo nie zanosi się na to, żeby zniknął bez powrotnie :))))Właśnie spojrzałam na odpowiedź powyżej i aż mi się buzia uśmiechnęła - czysty przypadek a tyle radości:) Pozdrawiam i pozostałym kobitką tu zgromadzonym życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję Blog jako Anna Sikora i lubię Blog na FB jako Ania Sikora
    Odpowiedź: Ulubiony kosmetyk to emulsja do ciała i twarzy Cetaphil. Świetnie nawilża, szybko się wchłania, nie powoduje alergii ani uczuleń i jest bardzo wydajna. Jednak najważniejsze jest to, że przynosi ukojenie mojej skórze, która uwielbia się przesuszać i łuszczyć. Po prostu dla mnie jest nie zastąpiona i bez sprzecznie najlepsza. Dodałabym jeszcze do tego balsam do ust Neutogena. Szczególnie zimą nie wyobrażam sobie bez niego życia. W końcu zapomniałam co to spierzchnięte usta.
    maila:sikorka1111@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję blog jako Aga Zet.
    Odpowiedź: Moim ulubionym kosmetykiem jest puder w perełkach. Dlaczego? Otóż jest to mój ulubiony puder już od czasu pierwszych makijaży w latach wczesnolicealnych, robionych nieudolnie kosmetykami mamy. Dziś po paru latach nadal obie z mamą uwielbiamy ten puder i zgodnie twierdzimy, że nigdy wcześniej ani potem, nie miałyśmy aż tak dobrego kosmetyku.
    Teraz, gdy tylko zauważam ostatnie perełki, czym prędzej biegnę do drogerii po kolejne opakowanie. Tego pudru nigdy nie może zabraknąć w mojej kosmetyczce.
    Nic tak doskonale nie kryje niedoskonałości mojej cery i nie radzi sobie z jej kaprysami jak ten kosmetyk właśnie. Bez niego nawet najbardziej udany makijaż jest dla mnie niedokończony i brakuje mu przysłowiowej "kropki nad i".
    E-mail: mirabell2@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaponiałam dodać, że ten kosmetyk jest firmy Oriflame (perełki z serii Giordani Gold).

      Usuń
  55. Obserwuję Blog jako Rika1986 i Lubię Blog na FB jako Aleksandra Gaweł

    Odp.: Ze względu na fakt, iż od kilku lat borykam się z atopowym zapaleniem skóry muszę mieć ciągle przy sobie kosmetyki, które nie wywołują alergii oraz nie zaostrzają objawów AZS. Od lat takim właśnie kosmetykiem jest Emolium krem specjalny, który stosuję na skórę twarzy i dłoni. Ze względu na wrażliwość skóry na różne czynniki (zarówno te wewnętrzne, jak i zewnętrzne) nie mogą stosować byle jakich kosmetyków. Dzięki swoim niepowtarzalnym właściwościom krem specjalny Emolium doskonale łagodzi świąd i podrażnienia skóry, odżywia i natłuszcza naskórek, wspaniale rozprowadza się na skórze oraz odbudowuje naturalną warstwę hydrolipidową skóry. Jest idealny dla każdego rodzaju skóry od suchej, po bardzo suchą i atopową. Dla mnie jak na razie jest niezastąpiony, przez co nie wyobrażam sobie bez niego życia!

    e-mail: ola_19@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję Blog jako Kaja :) Lubię na FB jako kasia o.
    Odp.Moim ulubionym kosmetykiem jest kremowy żel pod prysznic Ziarna kawy Jardins du Monde/Yves Rocher. Świetnie się pieni ,jest wydajny ,najlepiej stawia człeka na nogi z rana...Doskonała aromaterapia.
    E-mail: kajeczka@gg.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję Blog jako Katarzyna Iskrzak
    i/lub Lubię Blog na FB jako Katarzyna Iskrzak
    Odpowiedź. Mój ulubiony kosmetyk to tonik do twarzy, bo tylko on potrafi sprawić mi kosmetyczną radość na koniec dnia. Idealne odświeżenie twarzy zmęczonej śmianiem się i smuceniem, strojeniem fochów, i radosnymi minami, to dla mnie utopia, dlatego tonik oczyszczający to mój numer 1, bo z nim mogę przejść prawdziwe zmęczeniowo-orzeźwiające katharzis.
    E-mail: koma7@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące jedynie blogi będą usuwane, jaki i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.